Hehehe. Den Tommy autografen tror jeg nok ikke jeg ville brukt penger på gitt, men nå skal det jo legges til at jeg synes prisen han tar er helt grei da. Kanskje jeg hadde investert hvis jeg hadde vært større fan av dagen Kiss? Isåfall håper jeg Rock The Nation skuffer
Hadde jeg hatt resta av signaturene, så hadde jeg kjøpt Tommy sin, men når jeg ikke har noen, så virker det bare uvirkelig for meg å kjøpe Tommy sin Hahaha
Tore: Jeg fikk en leksjon i akkurat dette for et par uker siden . Du høyreklikker på bildet, trykker egenskaper, kopierer URL-adressa som står der og kopierer denne inn på posten din.
Dette er noe av det mest fornuftige jeg har sett som har blitt lagt ut og kjøpt på EBAY av KISS ting..
+ Skolissene da.. De er jo rett og slett geniale..
"AceofThunder: Jeg veit ikke hvor mange. Men de er vel ikke så sinnsykt skjeldne. Regner med at det minst er en 20-30.000. Jeg fikk den for $30."
Jeg kjøpte min i en bruktsjappe. Den var nok priset som en "vanlig" utgave, for jeg bladde fram kr 30,- for den og gikk ut igjen med et lite smil! Slike ting kan egentlig hende litt oftere synes jeg!
Jeg synes vel heller problemet er at mange ikke har peiling men tar blodpris for alt mulig. Går man inn i en bruktsjappe i Oslo skal de gjerne ha 100,- for en vinyl som nesten ikke er verdt 10,-.
Denne er digg å åpne opp.
Kjenner følelsen...de viktige tinga som guttunge & Sneip,
Noe av gleden for min del, er å kjenne litt på pakka,
tyngden av materiale fra US, åpne opp med den største tålmodighet
....jeeezzz her ramler det frem.
Alt jeg ønska meg når jeg så salget på Ebay for tre uker siden,
har på en merkelig måte lande i henda mine akkurat nå.
At du har betalt over evne for å få de mest KISS stuff, betyr
ABSOLUTT ingenting akkurat nå. Synd det bare
varer i noen minutter...deretter er det å se etter annet stuff på
på Ebay...for det er ikke lett å glemme øyeblikket som kan være
det viktigste på denne jord, fra voksen til drittunge som dreit i
det å bli svidd på skuldra, var happy for å få en fisk som var under
30 cm, tanter og spetakkel stappe deg med spenn, samtidig som du var
konge på grunn av KISS skjorta som du hade under dressen.
Tunga di ble aldri like lang som Gene, men det det var nok til å
skremme de som ufrivillig var i nærheten, når KISS feber skulle
vises til de som du nesten ikke kjenner når det er en begravelse.
I voksen alder selvsagt. For da er alt glemt. Helt til du får den
neste pakka fra Ebay.
I will .
Husker så himla godt at jeg fikk de "frimerkene" sammen med den store live postern fra Palladium. Det første jeg gjorde var å pelle i fra hverandre hele arket .
De kunne bestilles fra Kiss 1980 Superposter spesialen . Fikk dem gratis sammen med en rullposter etter jeg hadde prøvd å bestille fra "POSTER katalogen" våren 1981, men alt var utsolgt. Modern hadde stått på telefon i flere timer til Sverige og mast for meg...hehe
Fikk dissa idag.Faen så feite!!!
Trøkt ut på fotopapir i svart/hvitt,
blei dem bare helt Konge! Her snakker vi
glass og ramme.Størrelsen var også bra.
Blir som å dele en god gammal svær på midten.
Anbefales! Kroken har sikkert flere.
Fikk NB 9001 skiva i dag. Heldigvis hadde det vært en snill "toller" som hadde fått den. Fyren hadde skrevet $100 i verdi og krysset av "other" i stedet for gave. Men når enden er bra er alt godt.
Den samlinga har jeg sett før, på qxl tror jeg. Så det er vel ikke mange som hadde giddi å gitt 6 lapper for den nei.. Men har betalt overpris for Kiss stæsj før jeg, og vært fornøyd likevel, så han blir sikkert kvitt det til slutt..
Tror den starta på 10-12.000 på qxl...han har jo moderert seg noe..men det er vel fremdeles forholdsvis dyrt. Hadde tilbud om å kjøpe en ordentlig kissvinyl samling engang, rundt 93-94 av en Geir Karlsen i Halden, noen som kjenner han? Den var forholdsvis stor med mange bootlegs. Har forøvrig kontakt med en gammel kompis og hans bror som ble jehovas vitne i voksen alder, de har en haug med kiss saker fra rundt 80-83 stabla på loftet hos foreldra sine, håper å få mine klamme hender på dem snart. Trodde forøvrig slikt behørig ble kastet som søppel når jehova statusen var iorden, men ikke disse guttene nei!