Megabra!
Og Alex. Kødder du med det ordtaket du har tilført ved siden av webadressa til bandet ditt eller?
Det høres jo ut so et sitat fra The Julekalender
Dæven. Har sett noen episoder av Rock School fra webben og første gangen jeg så vignetten der Gene slipper gitaren fra tunga og ned til han ene duden i bandet så syntes jeg gitaristen var VELDIG likt Nilzz!! HAHAHA..
Takk for linken, synes dette var helt topp jeg, det var mye bedre enn hva jeg trodde. Gene er ren underholdning for meg, for å dra en veldig drøy sammenligning, ikke skyt meg, men mannen tror det han gjør er helt konge, hvorfor ikke, så lenge folk kjøper produktet Kiss forteller det han at han er på gang; og her kommer den drøye: veldig mye tyder på at hitler trodde det samme, folk i Tyskland elsket jo han og kjøpte ideene hans. Bare så dere vet jeg sammenligner ikke Gene med hitler
Enig .Når man bare er sammen med ja-mennesker over flere år og fans som ser på ham som en gud osv, så skal det noe til å ha bakkekontroll, Det er jo over 30 år siden gutta levde et "vanlig" liv
Trur det folk som kritiserer Gene ikke tar med i beregningen er at han oppfører seg som han gjør MED OVERLEGG! Det er det som er salgsvaren hans, arrogant rockstar. Det sier han jo selv. Om han er likedan privat tviler jeg på. Og om det er så genialt gjort av han er en annen sak. Selv mener jeg at det å ta vare på fansen, og respektere dem, bør komme først. Men han er jo bussiness til fingerspissene da..
Ja men det er flott at dere har et mål ihvertfall, Alex. Det er ikke mange band som er såpass strukturerte
Men om dere klarer det er nok en annen biff, hehe
Så hele serien nå, kjempekult, rørt ble jeg også. Håper den kommer her til lands på tv også, så mye dritt av realitytv vi har nå.. Dette hadde blitt bra tv for de litt yngre også..