<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

Meny til Tokyo 77, Houston 77 og Rio 83 ?

December 28 2005 at 2:22 PM
  (Login terjem)

Finnes det menyer til disse DVD'ene ?
En fyr i Frankrike har laget meny til meg, men det finnes vel noen som allerede har det
(skal banne på at Nilzzz har kunstverk-menyer til disse, hehe)

Respond to this message   
AuthorReply

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

Re: Meny til Tokyo 77, Houston 77 og Rio 83 ?

December 28 2005, 2:29 PM 

Tenker du på covere eller det at noen har laget menyer til konserten på DVDene? Jeg for min del gir fullstendig F i om DVDen har cover, meny eller masse ekstra duppeditter . Jeg bryr meg bare om kvaliteten på selve innholdet. Etter erfaring fortrekker jeg heller en standalone meny fra f.eks en Pioneer eller Panasonic recorder enn en eller annen luring som prøver seg som DVD redigerer for første gang i sitt liv. Er det en mpeg2 fil der i bra kvalitet så er jeg fornøyd.

Tror bare jeg har meny på en av Houston 77 versjonene mine. De andre er standalone menyer.

(Login terjem)

December 28 2005, 3:06 PM 

Tenker da på meny/scenevalg på DVD'en. Før ga jeg blanke i sånt, men nå er jeg litt opptatt av det. Uansett - innhold er viktigst. Synes uansett det er kjekt å kunne hoppe fra en favorittsang til en annen

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

December 28 2005, 3:22 PM 

Ser stort sett hele konsertene samme søren. Så det er ingen pri for min del.

Current Topic - Meny til Tokyo 77, Houston 77 og Rio 83 ?  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement