Så ble jeg singel i kveld, hadde gledet meg til og tilbringe kvelden me damen... men alt går ikke som man håper....
jaja.. tusen takk LISE får et fint tidspukt å gjøre det slutt på
Uff, det var leit.. Og på det tidspunktet da. Gå ut og ha det morro! For min del så er dama i nabobyen, men derfor er jeg glad for at telefonen er oppfunnet.
Kjipt! Med mindre du har hatt snabben der den ikke skulle vært, så synes jeg det er rimelig tåpelig å slå opp på nyttårsaften når man skal være i feststemning. Da er det bedre å ta det i morgen..
Jævla feig måte å gjøre det slutt på. Du vil nok innse at slike damer er du best uten, ettersom tiden går.
Jeg fikk forresten sparken i Tributebandet PISS via SMS av han som var Paul i det bandet i 2003. Han sparka faktisk vår egen "Peter" også i PISS på samme måten rett etterpå. Heldigvis klarte vi å vinne plassene tilbake og etter han innså slaget som tapt skifta vi navnet, som var en fornærmelse mot KISS!
Hvis jeg ser`n i publikum noen gang stopper jeg bare å spelle og sier til publikum at jeg går av scenen hvis ikke han forlater lokalet, så får vi se hvem som vinner DEN kampen, hehe..
Ehhh. Om jeg husker Hokksund..... Innbiller meg at det var på selveste 17.Mai for 3 år siden? Det var min første konsert med PISS. Har sett på opptak fra den konserten og fy faen hvor mye bedre K.I.S.S. er enn PISS noen gang var. PISS var et rølpeband fra Holmestrand med to brødre som styrte skuta. Sant skal sies at Paul i PISS var en helt ok vokalist/Paulfigur men de gikk ikke på langt nær så dypt ned i skuffen for å spille låtene best mulig slik vi i K.I.S.S. gjør.
Jeg er selvfølgelig takknemlig for at de tok meg med men når alt kom til alt tror jeg ikke det var pga av personligheten min, men heller fordi bassisten slutta og de fant ingen bedre på så kort varsel, hæhæhæ.
K.I.S.S. er i stadig utvikling og vi driver forhandlinger nå som ikke jeg går innpå her, men det er ting i gjære som gagner alle.
Nå som FIREHOUSE skal gi seg (?) er det ikke mange band igjen som kjører samme pakka i Norge, virker det som.
Fillern. Her langer jeg ut om folk som sporer av topicen og hva skjer?
Sorry, ass. Ikke meninga å disse en som nettopp har blitt dumpet. Men jeg skrev et innlegg som fulgte tråden lenger opp her.
"hvis "Firehouse" gir seg, bør K.I.S.S. skaffe seg en stor Kiss logo med lys. Og selvsagt litt pyroeffekter"
Vi har brukt tusenvis av kroner på et sceneteppe som er kliss likt det KISS har på første skiva, KISS.
Det holder i massevis. Pyro har vi også når vi spiller på større scener, men på mindre lokaler får vi rett og slett ikke lov desverre
Vi brukte pyro en gang vi spilte på lillesalen på st.croix huset i fr.stad, og vi fikk hælvetes kjeft i ettertid og det kan jeg egentlig også skjønne i og med at det er temlig risikabelt med fyrvereri på små lokaler.
Bah, vi kjørte da sjæl bomber på en bitteliten kjellerpøbb med Kiss-coverbandet jeg da spelte i...Tok fyr i kabler og tepper og greier, men var ingenting man ikke kunne slokke underveis. Og eieren digga det vilt. Sånn skal det takles. Stedet brant ikke ned, og det så skide fedt ut. Mission accomplished...
Ka faan e vitsn me å lægg privatlive vårres hær da..?! ingen som har nå me d læll, d e vårres sak!! å koss æ slo opp me dæ træng itj du å bynn å si t all andre for d har itj dæm nåkka me! =/ å æ e gla for at d vart slutt å, vil itj ha nå mer me dæ å gjør!