The making of Sure know something January 7 2006 at 1:19 PM
cusano
(Login cusano )
Lasta ned denne fra dvd club, og sitter å hører gjennom nå. 90 min med kiss i studio som mekker Sure know something
Skikkelig morsom høring! Hører hvordan de bygger opp låta og hvor treig gene er til å ta instruksjonene til Paul, hehe
Paul: I`ve been fucked and sucked, i`ve been sucked..
Litt annen tekst en mann er vant til kansje?
Haakon
Author Reply
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: The making of Sure know something January 7 2006, 1:25 PM
Jeg hørte igjennom alle de 7 diskene fra "Dynasty sessionene" forrige dagen mens jeg satt og jobbet her hjemme. Jeg tror det er første gangen jeg har kommet igjennom alt sammen på en gang. Kule saker, men ikke noe man hører igjennom ofte.
cusano
(Login cusano ) Re: The making of Sure know something January 7 2006, 1:42 PM
Uuæh! Er det fler??? Nei nå må du ta deg sammen Nils, og signe opp på dvd club du også! NÅ!!
Haakon
andreas
(Login AceNeverShowUp ) Re: The making of Sure know something January 7 2006, 1:44 PM
Det er det samme for Dirty Livin' og I Was Made
Kim Alex
(Login en_gutt ) Re: The making of Sure know something January 7 2006, 3:43 PM
I Was Made ja.. Tror jeg aldri har hørt gjennom hele.
--Kim Alex--
http://www.thepioneers.tk - We got to save the world from listepop!
TorpedoBoy (Login TorpedoBoy ) Re: The making of Sure know something January 7 2006, 3:45 PM
What???
Hvor får man tak i dette materiale?
Dette hørtes kult ut!
Shed some light...
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: The making of Sure know something January 7 2006, 5:14 PM
Det har sirkulert i samlerkretser siden begynnelsen av 90-tallet.
cusano
(Login cusano ) Re: The making of Sure know something January 7 2006, 5:29 PM
Hva mer finnes av sånne opptak Nils?
Haakon
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: The making of Sure know something January 7 2006, 5:37 PM
Ikke så mye studio sessions på samme måte. Det nærmeste er vel "Just A Boy" sessionen fra The Elder. Men det er jo mer en haug forskjellige demoer av låta i forskjellige utgaver. Alt fra instrumentale versjoner til en komplett versjon med annen miks enn det de fleste kjenner.
Anonymous (Login TorpedoBoy ) Re: The making of Sure know something January 8 2006, 1:09 AM
Cusano: du nevnte nedlasting?
Hvor da?
cusano
(Login cusano ) Re: The making of Sure know something January 8 2006, 1:11 AM
Anonymous (Login TorpedoBoy ) Re: The making of Sure know something January 8 2006, 1:13 AM
Okay - takk for adressen cusano...
Noen andre her på forumet som kanskje har invites???
Blir jævlig happy da
cusano
(Login cusano ) Re: The making of Sure know something January 8 2006, 1:17 AM
Torpedoboy, har du noe å laste opp der da? Kanje jeg kan fikse en til deg..
Haakon
Mr.Blackwell (Login Mr.Blackwell ) Re: The making of Sure know something January 8 2006, 1:20 AM
Jeg har takket være Cusano, men jeg sitter på jobb og får ikke gjort så mye med det før imorgen ettermiddag, trenger mailadr. din og et løfte om endeløs deling
Anonymous (Login TorpedoBoy ) Re: The making of Sure know something January 8 2006, 2:04 AM
Så bra da Mr. Blackwell!
Skal dele det jeg har jeg...
mail: rightno@hotmail.com
Anonymous (Login Mr.Blackwell ) Re: The making of Sure know something January 8 2006, 4:27 PM
Anonymous (Login TorpedoBoy ) Re: The making of Sure know something January 8 2006, 8:30 PM
Hjertlig takk!
Det var jævli' realt
Mr.Blackwell (Login Mr.Blackwell ) Re: The making of Sure know something January 8 2006, 10:12 PM
Bare hyggelig. Har 2 invites igjen til de som evt. vil ha, trenger mailadr. deres. Og det blir ikke fikset før imorgen ettermiddag.
Christian
(Login chricla ) Re: The making of ...... January 10 2006, 11:06 AM
En invite hadde vært konge! trommeATgmail.com er mailadressen.
I fall det kunne ordne seg skal du ha hjertens takk.
C:)
KISS RULED!
Mr.Blackwell (Login Mr.Blackwell ) Re: The making of Sure know something January 10 2006, 11:35 AM
Fått invitasjon? får bare invite failed her jeg,,,sorry.
Anonymous
(Login cusano ) Re: The making of Sure know something January 10 2006, 12:38 PM
Fant ut at du må skrive noe i message boksen også, når du skal sende invite. Ellers så får du invite failed.
Haakon
Anonymous (Login Mr.Blackwell ) Re: The making of Sure know something January 10 2006, 2:55 PM
Hm, får det uansett. Du må nok prøve noen annen..
Christian
(Login chricla ) Re: The making of ...... January 10 2006, 3:04 PM
Dølt. Men takk ska'rru ha for at du forsøkte
C:)
KISS RULED!
Anonymous (Login palad ) Re: The making of Sure know something January 10 2006, 4:21 PM
Setter pris på om noen kunne sende meg en invites til palad20@hotmail.com
TorpedoBoy (Login TorpedoBoy ) Re: The making of Sure know something January 10 2006, 11:57 PM
Får bare samma feilmeldinga jeg også... Invite failed...
Prøver på nytt i morgen.