Hehe, det minner meg om når jeg var russ for alt for lang tid siden..Jeg hadde Paul bilde på russekort mitt jeg også (fra solo-albumet)...."The Kisser" stod det eller no sånt, med påfølgende skrift;
"man trenger ikke å drikke seg full for å ikke ha det gøy" eller no sånt...hehe....good times.
Får nesten legge til at sitatet på mitt russekort i år blir: Det er ikke farta som dreper, det er smellet. Eller som vi cowboyer sier: it's not the fart that kills, it's the smell.
På russekortet til "Helge",hovedpersonen i tegneserien jeg og Felix Wilhelm Cristoph Mann Laate ga ut på videregående (Tekst Deli/Tegninger Felix) stod det:"Det er bedre med ølsmak i rævva enn rævsmak på øl`en". Faen at Felix fløtta tel utlandet før vi fikk somla oss tel å trøkke opp flere eksemplarer.Med titler som: "Helge og elgen", "Helge og den brune høna","Helge i Hellas","Helge i grisebingen", "Helge på kirkegår`n",og "Helge i russetida",trur jeg dem kunne slått an blandt de sjukeste her. Felix var konge tel å tegne,og en gang mens han la siste strøk på verket nappa lærer`n fra`n arket,og begynte å lese høyt for klassen.Han kom ikke lenger enn til:"En dag Helge var ute og gikk,blei`n så jævla dritatrengt",før`n leverte arket og sa:"Felix,skaff deg dame!"