Utrolig stilige bilder test4echo. Ser ut som et vanvittig tøft konsersted, ute i ødemarken så og si. Kiss spilte her som eneste gang 31.08.1990. Da var det 9000 tilstedet av en kapasitet på 9000.
RUSH er vel kansje det tighteste og dyktigste bandet som noengang har spilt..., trommisen er helt sinnsyk. Satt i studio å hørte på Rush sammen med produsenten vår for en studn tilbake..., sjuke saker!
Meningen med denne posten var jo å vise stedet de spilte på da, at jeg sniker inn litt Rush her og der er jo forde jeg følger med de og dermed snubler over litt god saker.
Tror dette er en av de få postene mine som ikke har vært direkte eller indirekte Kiss relatert, det er ingen hemelighet at jeg liker Rush veldig mye
test4echo: Ingen fare. Du bidrar med betydelig mer enn mange andre, at man poster om favorittbandet sitt innemellom er helt naturlig, og sunt for å holde detta forumet på beina
"Utrolig stilige bilder test4echo. Ser ut som et vanvittig tøft konsersted, ute i ødemarken så og si. Kiss spilte her som eneste gang 31.08.1990. Da var det 9000 tilstedet av en kapasitet på 9000."
Andreas, Kiss Armys svar på Arne Scheie! Kult konsertsted!
Current Topic - OT: Red Rocks Amphiteatre in Denver