For tre måneder siden åpna nye bandet mitt den nye siden, www.gustu.no. Og i løpet av den tiden har vi hatt over 21.000 hits på siden, og siden jeg vet det er en del innpå er som driver med web-design og slikt kunne det vært gøy å hørt hva dere mener om siden...!?
Kan jo også laste ned "Jupiter & Mars" som ble spillt inn sammen med bla. Ronni Le Tekrø i Oktober! Koslig med tilbakemeldinger og innlegg i gjesteboka på gustu.no!
Pen og oversiktlig side . Personlig hadde jeg vel ikke brukt frames hvis jeg ikke hadde vært nødt til det. I 99% av alle tilfeller synes jeg det blir form på bekostning av funksjonalitet. Men det er bare flisespikkeri . Kodinga ser rimelig bra ut også. Noe en webdesigner liker .
Tusen tusen takk! Setter pris på alt!
OG TROR DU IKKE LÅTA MI, "JUPITER & MARS" BLE SPILLT PÅ NRK P3 I GÅR KVELD!! Litt sykt å høre om seg selv og slikt på radio! artig som f"#€
Lasta ned Jupiter & Mars, den slo an hos Ingrid! Likte keyboardet(hvis det er det da, hehe) Har til og med lagt den inn på mp3 spellern Syns også huske denne låta fra ei god tid tilbake på forumet.. Men da var det et anna band ikke sant?
Uansett, gratulere så mye Stig, med konserter og radiospilling og alt!!
Tusen takk! :D blir så glad!
Oslo konserten er flytta til Gamla i mars, men håper på å få til en konsert i Oslo i løpet av februar også! Kommer det KISS fans, så spiller vi nok ei låt til ære for KISS Army'n skal du se
Syns hjemmesiden din var bra.
Så at Nilzz, (som har peil på sånt no)ikke hadde valgt frames.
Sjøl syns jeg frames kan være tøft.
En oversiktelig side med godt fargevalg.
Jupiter and mars var ei kul låt med bra stemning.
Kult
De to grunnen til at jeg ikke liker frames er at jeg synes det er "kjempekrøkkete" når man skal vise mye info. Skal jeg scrolle så vil jeg gjøre det i det "vanlige browservinduet". En annen sak er at hvis man kommer via en søkemotor så risikerer man å få opp en av framesvinduene hvis man indekserer hele siten. Da er det bedre å f.eks ha et en div tag med scolling ved overflow sånn som "forumvinduet" på forsiden av KAN er. Da beholder man i såfall alt innhold på enkeltsiden på en side med layout.
Nå var det sikkert en del som ikke forsto så mye .
Enig i frames spørsmålet til en viss grad. Til sånne sider som denne vi snakker om her, funker det fint. Problemet med at man "hopper" inn i en side som skulle vært i en frame via en søkemotor får du jo scripts som forhindrer. Og mengden med info på denne typer sider syns jeg ikke er såpass stor at jeg vil ha det i browser størrelse for at det skal være "cumfy" å lese det.
Et dårlig eksempel på frames og en side som er slitsom å bruke er stagedolls sin side. Ligner mye på denne faktisk, men funker innmari dårlig i forhold.
Hehe... skjønte slik ca. ikke en dritt av det som ble sagt over her!! hehe...
Hvis jeg ikke tar helt feil så er det en del folk fra Hedmark (eller close by) her på forumet!? Stikk innom Studentenes Hus 19.01.06 på Surferosa konsert! for vi er jo supportbandet deres! hadde vært kult å tatt et par pils og snakka mætt i tull om KISS og alt mulig rart!