Beste riffet til Kiss? January 11 2006 at 8:12 PM
Genestanley
(Login TheSondrMan )
Synes Little Caesar er veldig funky, hehe!
Author Reply
cusano
(Login cusano ) Re: Beste riffet til Kiss? January 11 2006, 8:14 PM
Som altid, introen på Nowhere to run!
Haakon
JP
(Login stanleyjp ) Re: Beste riffet til Kiss? January 11 2006, 9:28 PM
Fits Like A Glove og Unholy
Kissomania (Login Kissomania ) Re: Beste riffet til Kiss? January 11 2006, 9:58 PM
War Machine og And on the 8th day! Dette er en av de beste... Tar ikke jeg veldig feil, er disse ganske like.. Og God Of Thunder...
MrSpeed
(Login Lydmund ) Re: Beste riffet til Kiss? January 11 2006, 10:17 PM
Mr.Blackwell (Login Mr.Blackwell ) Re: Beste riffet til Kiss? January 11 2006, 10:24 PM
Nowhere to run, sure know something og it's my life
Ace
(Login spAce_ACE ) Re: Beste riffet til Kiss? January 11 2006, 10:57 PM
Truls (Login Trulsemann ) Ingen tvil January 12 2006, 1:15 AM
Murder in high-heels.
Hehe!
andreas
(Login AceNeverShowUp ) Re: Beste riffet til Kiss? January 12 2006, 9:19 AM
Mente du ikke While The City Sleeps da Truls?
Vanskelig spørsmål, men disse er blant mine favoritter: Parasite, Strange Ways, Deuce, War Machine, She, Strutter og I Stole Your Love.
Cato
(Login Deli-Cato ) Re: Beste riffet til Kiss? January 12 2006, 9:23 AM
PaalStenli (Login PaalStenli ) Re: Beste riffet til Kiss? January 12 2006, 9:45 AM
Jeg syns åpningsriffet på The Oath er dritsløyt. Type METTALL, lzm. Når jeg tenker meg om, har de jo masse fete riff, vanskelig å finne favoritten. Men The Oath var den første jeg kom på i farta, selv om det ikke er favorittlåta mi.
Anonymous
(Login spAce_ACE ) Re: Beste riffet til Kiss? January 12 2006, 9:50 AM
Ja, skitfett riff på The Oath
Oddyssey
(Login Oddyssey ) Re: Beste riffet til Kiss? January 12 2006, 11:17 AM
She selvfølgelig :D Deuce, Take it off
Truls (Login Trulsemann ) No While the city.... January 12 2006, 11:21 AM
Det var nok ikke det Andreas, men dette må illustreres for at man skal se humoren i det.
Hehe!
Eller: se for deg Gene gå rundt på scena og vagge slik han kunne på 80-tallet med de "fete" skinnbuksene.
Skikkelig "radarlove".
AceofThunder (Login AceofThunder ) Re: Beste riffet til Kiss? January 12 2006, 12:10 PM
Deuce!
Steinar (Login Glazzman ) Re: Beste riffet til Kiss? January 12 2006, 12:12 PM
Mr. Speed, uten tvil.
Har alltid digga det riffet. Helt fra jeg var sneip.
Chaim (Login ZebMcCahan ) Re: Beste riffet til Kiss? January 12 2006, 12:50 PM
Vil vel si at Cold Gin er låta som får meg til å ukritisk dra frem luftgitaren hvor jeg enn måtte befinne meg.
Ace
(Login spAce_ACE ) Re: Beste riffet til Kiss? January 12 2006, 2:01 PM
Haha, opplevde det senest på bussen hjem nå, var Getaway som "surra" på ipod'n
knerken
(Login knerken ) Re: Beste riffet til Kiss? January 12 2006, 2:32 PM
Black Diamond og God Of thunder-riffene er jævla barske... Men det aller tøffeste er nok Shock Me!
JP
(Login stanleyjp ) Re: Beste riffet til Kiss? January 12 2006, 2:53 PM
Må også nevne I've Had Enough (Into The Fire), Under The Gun for ikke å snakke om Tears Are Falling
Ace
(Login spAce_ACE ) Re: Beste riffet til Kiss? January 12 2006, 2:55 PM
Easy At It Seems for faen, glømte jeg helt!
Klein (Login K.I.S.S. ) Re: Beste riffet til Kiss? January 12 2006, 3:35 PM
Lars (Login leguitar ) Re: Beste riffet til Kiss? January 12 2006, 4:27 PM
rassn (Login rassnbar ) Re: Beste riffet til Kiss? January 13 2006, 4:11 PM
Mr.Blackwell (Login Mr.Blackwell ) Re: Beste riffet til Kiss? January 13 2006, 4:13 PM
For riff og andre ting som er kiss gitar relatert så ta en tur til kissasylum og titt på den nye instruksjons dvd'en fra Bob og Bruce Kulick, klassisk kiss læres visstnok bort...
Tony (Login TheStarchild ) Re: Beste riffet til Kiss? January 13 2006, 4:47 PM
Parasite, Deuce, Cold Gin
diddi
(Login diddifreak ) Re: Beste riffet til Kiss? January 13 2006, 8:23 PM
black diamond!!! eller parasite
justakissboy
(Login justakissboy ) Re: Beste riffet til Kiss? January 13 2006, 11:19 PM
umulig! men det på Makin' Love er fett!
les-paulsen
(Login les-paulsen ) Re: Beste riffet til Kiss? January 13 2006, 11:24 PM
Joe The King
(Login joeboy2020 ) Re: Beste riffet til Kiss? January 14 2006, 3:01 AM
ingen tvil i kveld i vørtaøø :P
STRUTTER :D :D :D
Klein
(Login K.I.S.S. ) Re: Beste riffet til Kiss? January 14 2006, 12:56 PM
xÚsÌÉÍ/.Qð(ÍMÌse²GÙ£ìQö({=Êe²GÙd±%°I¿
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: Beste riffet til Kiss? January 14 2006, 1:18 PM
AceofThunder (Login AceofThunder ) Re: Beste riffet til Kiss? January 15 2006, 8:36 PM
Hehe, Klein har lest DaVinci-koden.
Jens Nielsen (Login Jensildur ) Re: Beste riffet til Kiss? January 15 2006, 9:11 PM
Klein
(Login K.I.S.S. ) Re: Beste riffet til Kiss? January 16 2006, 3:31 PM
hehe.. Nei jeg har desverre ikke fått lest den enda, men nå kommern jo på film så da slepper jeg det
Grunnen til at det blei sånn over her er fordi jeg kopierte Almost Human og skulle paste det 100 ganger etter hverandre, så jeg regner med at programmet Nilzz bruker har en sperre for "over-pasting"?
Jeg prøver en gang til for å sjekke:
Almost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost HumanAlmost Human
Klein
(Login K.I.S.S. ) Re: Beste riffet til Kiss? January 16 2006, 3:32 PM
HEY! Det gikk jo!
andreas
(Login AceNeverShowUp ) Re: Beste riffet til Kiss? January 17 2006, 7:56 PM
Tar vi med solo, må jeg bare nevne Snow Blind. Fy faen det er tøft!