<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

Noen som har sett Hardrock treasures ?

January 12 2006 at 8:35 AM
  (Login terjem)

Er den fet ?
Hvor mange minutter med Kiss ?

Respond to this message   
AuthorReply

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

Re: Noen som har sett Hardrock treasures ?

January 14 2006, 12:13 PM 

Det er vel ca fem, seks minutter med Kiss. Ellers er det en del Kiss relaterte saker med Dimebag osv. DVDen ellers er dritkul så det er bare å kjøpe.

mr T
(Login terjem)

January 15 2006, 2:11 PM 

Må man på nettet og kjøpe eller får man kjøpt den i en forretning et sted ???

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

January 15 2006, 2:28 PM 

Har ikke lett etter den i noen butikker. Kjøpte den på www.play.com. Egentlig er den ikke så veldig nødvendig hvis man bare er ute etter Kiss klippene. Men det er en skikkelig kul dokumentar. Selv dama som stort sett ikke gidder å se en hel Kiss DVD synes den var kul. Men så pleier hun å like musikk dokumentarer generellt (selv Kiss VH1 spesialene).

mr T
(Login terjem)

January 15 2006, 8:39 PM 

Tror jeg vil like hele greia. Var på freerecordshop - de hadde ikke snøring om hva jeg snakka om engang. Noen ganger blir jeg så irritert når jeg skal handle musikk i Norge !

(Login Lydmund)

January 15 2006, 8:53 PM 

Hehe...jeg har ei sånn dame jeg også, hun elsker musikk dokumentarer og har sett alle VH1 spesialene sammen med meg + Tom Snyder show som hun synes er dritmorsom!

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

January 15 2006, 9:01 PM 

Free Recordshop er jo en møkkabutikk som ikke har greie på noe. Nå har de jo også greid å stable skivene sånn at man har null sjans for å finne noe. Det ser ut som et eller annet fabrikkutsalg av CD plater.

(Login spAce_ACE)

January 15 2006, 10:19 PM 

Jævla Free REcord Shop i Fredrikstad hadde salg på alle skivene sine før jul, og nå består sortimentet av sånn ca 80% filmer, 10% spell og 10% musikk...

Current Topic - Noen som har sett Hardrock treasures ?  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement