Hey!
Min kollega Per Sundnes i NRK produserer for øyeblikket en gigantisk quiz bok for musikk og meldte interesse for 50-100 KISS spørsmål og svar. Han trenger de forholdsvis raskt. Jeg har ikke tid, men kanskje en oppgave for The KISS Army? Mye eksisterer jo i diverse poster allerede, men fint å fått slengt inn det som måtte være her. Det blir selvfølgelig en takk til KISS Army (that's you and me) i boka.
Heftige kuriositeter og sleazy spørsmål/svar som har allmen underholdningverdi tas i mot med takk! Hvilket KISS-medlem har klina med Liv Ullman? / Hvem i KISS påstår at han har ligget med mer enn 4600 damer? osv. Alt materiale kan legges inn her. Korrekte facts er selvfølgelig viktig her! Thanks & kos dere!
En mer seriøs approach kanskje? Per Sundnes gjorde i sommer en fantastisk innsats i Bodø med noe som heter scene ung, der fikk talenter fra hele bodø og omegn ++ spille på en proft utstyrt scene, vise seg frem for bransjefolk og byens befolkning, (noe en satt 30 åring satt pris på)Alt dette gratis og vederlagsfritt. Sundnes var limet i dette og mannen som fikk det til å skje. Så derfor oppfordring til å gi han noen årntlie spørsmål fra nå av....ingen sjokkotunneller med andre ord...
1. Med hvilket godteri fulgte det kisskort med? Stjerneposen
2. Hva het spillefilmen kiss lagde i 1978? Kiss meets the phantom (of the park)
hvem er den eneste som har stått på scena sammen med et sminket KISS uten å være med i bandet?
- Joe Perry
Hvem avslo i 1987 Paul Stanley's tilbud om å produsere deby skiva deres mot at han fikk skrive om noen av låtene?
- Guns N' Roses med W. Axl Rose i spissen.
"hvem er den eneste som har stått på scena sammen med et sminket KISS uten å være med i bandet?
- Joe Perry"
- dette blir litt feil slik det står her JP, men om du spør hvem som er den eneste utenfor bandet som har spilt med Kiss blir det riktig Det var en kvinnelig journalist i 74 som fikk være med dem på scenen, som bare "mimet" på gitaren.
Spø.
Hvor mange ganger har Kiss spilt i Norge?
- 6 ganger
Hey, NÅ blei jeg nysgjerrig; Hva var det med hu relativt mørkhudede dama Peter vil blåse huet av...? Der harru en del av Kisstory som har gått meg hus forbi gitt...Hvem, hvorfor, hvordan, når...?