<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

En Kisslåt som har vokst på deg?

January 15 2006 at 6:07 PM

(Login AceNeverShowUp)

Er det en Kisslåt som har vokst på deg de siste årene, som du aldri har likt noe spesielt, eller ikke likt i det hele tatt, men som du nå digger rått eller liker svært bra? Dette kunne vært interessant å hørt.

For mitt vedkommende kan jeg nevne låten Torpedo Girl. Dette er en låt jeg egentlig aldri har likt. Dette gjelder faktisk helt tilbake til jeg fikk Unmasked, i 82-83, men det siste året har jeg faktisk begynt å like denne låten skikkelig bra. Synes dette er litt interessant egentlig, at man kan skifte slik mening etter så mange år der man ikke har likt låten i det hele tatt. Nå synes jeg riffet er megatøft, versene likeså, mens refrenget har jeg fortsatt litt problemer med. Men jeg synes at det er artig at jeg etter alle disse årene får opp øynene på nytt for en Kisslåt, og at jeg har skiftet til de grader mening om låten.

Men jeg tror ikke det kan skje med Burn Bitch Burn

Respond to this message   
AuthorReply

(Login knerken)

Re: En Kisslåt som har vokst på deg?

January 15 2006, 6:11 PM 

Christine Sixteen... i begynnelsen syns jeg pianoet i bakgrunnen var altfor harry og upassende, men etterhvert har jeg vent meg til låta, og syns den er råfet!

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

January 15 2006, 7:13 PM 

"I'l fight hell to hold you". Det er en låt som jeg ikke hadde så veldig sansen for når skiva kom. Snodig nok synes jeg låta er bedre og skiva er dårligere i dag .

Mr.Blackwell
(Login Mr.Blackwell)

January 15 2006, 7:16 PM 

Partners in crime, fra nesten meningsløs støy til en av de låtene jeg liker best. Aner ikke hvorfor! Kanskje fordi jeg ikke har spilt den ihjel...

(Login test4echo)

January 15 2006, 7:54 PM 

To sanger som jeg ikke la skikkelig merke til før for noen år siden: Speedin back to my baby og Hard times, den siste er faktisk blitt min favoritt fra Dynasty

(Login TheSondrMan)

January 15 2006, 8:13 PM 

Hmm... Det er nok muligens Journey of 1,000 Years.. Før likte jeg den ikke i det hele tatt, å nå synes jeg det er en av de beste sangene noensinne!!

(Login KissStarChild)

January 15 2006, 8:22 PM 

ah, partners in crime, den er genial, men jeg har alltid likt den da.

må nesten si "when your walls come down"....gadd ikke å høre på'n engan før, men nå...NÅ ja!

*StarChild*

(Login Deli-Cato)

January 15 2006, 9:14 PM 

Mmmmm,ikke så lett.De låtene jeg liker nå,digga jeg før også.
Den som kanskje har vokst mest,er "Always Near You/Nowhere To Hide" fra Gene Solo.

Kjell
(Login SpacemanAce)

January 15 2006, 9:15 PM 

Tears Are Falling, hadde aldri sansen for den, men har faktisk begynt å like den den siste tiden. Synes den funker bra live med dagens besetning.

(Login stanleyjp)

January 15 2006, 10:08 PM 

Unholy! Den har vokst noe voldsomt de siste månedene.

(Login NicoN)

January 16 2006, 12:54 AM 

Tror det må være "Got to choose". Før syntes jeg den var helt grei, men sikkert ikke blant de beste på "Hotter than hell". De siste årene likte jeg den bedre og bedre, og det ble en av mine favorittsanger til Kiss faktisk . Utrolig glad at de spilte sangen på siste turneet igjen . Gåsehud når de setter i gang låten live...

GimmeMore
(Login GimmeMore)

January 16 2006, 1:07 AM 

Tomorrow! Blitt flyttet opp på topp 10-listen min over Kiss-låter de siste årene

Ellers har Andy fått meg til å like Carnival Of Souls etter han fikk meg til å ta et oppgjør med meg selv. Hehe! Så her var det på med headsettet og volumknappen opp, og plutselig så var ikke låter som "In My Head", "It Never Goes Away" og "I Confess" så verst likevel!

(Login Lydmund)

January 16 2006, 1:10 AM 

Må si meg enig meg deg, Nicon!! Got To Choose er en sjefslåt, enkel men dritfeit! Syns ikke den var av de kuleste til å begynne med, men blir bare bedre med tiden

(Login AceNeverShowUp)

January 16 2006, 8:34 AM 

Hehe, bra GimmeMore. Jo dårligere man synes den er, jo større voksepotensialet har den

(Login SpacemanAce)

January 16 2006, 8:43 AM 

"Jo dårligere man synes den er, jo større voksepotensialet har den."

Skal gi No No No en sjanse til, samt Boomerang!

(Login AceNeverShowUp)

January 16 2006, 9:10 AM 

Ikke jeg

Klein
(Login K.I.S.S.)

Re: En Kisslهt som har vokst pه deg?

January 16 2006, 1:51 PM 

Christeen 16.
Syntes den sugde stinkende rasshaula tidligere men har grodd på meg de siste mnd til å bli en fav.

(Login AceNeverShowUp)

January 22 2006, 3:05 PM 

Flere?

(Login KissStarChild)

January 22 2006, 3:11 PM 

må si got to choose jeg også, likte'n ikke før, nå får jeg frysninger på ryggen når jeg hører'n

*StarChild*

Current Topic - En Kisslåt som har vokst på deg?  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement