Er det en Kisslåt som har vokst på deg de siste årene, som du aldri har likt noe spesielt, eller ikke likt i det hele tatt, men som du nå digger rått eller liker svært bra? Dette kunne vært interessant å hørt.
For mitt vedkommende kan jeg nevne låten Torpedo Girl. Dette er en låt jeg egentlig aldri har likt. Dette gjelder faktisk helt tilbake til jeg fikk Unmasked, i 82-83, men det siste året har jeg faktisk begynt å like denne låten skikkelig bra. Synes dette er litt interessant egentlig, at man kan skifte slik mening etter så mange år der man ikke har likt låten i det hele tatt. Nå synes jeg riffet er megatøft, versene likeså, mens refrenget har jeg fortsatt litt problemer med. Men jeg synes at det er artig at jeg etter alle disse årene får opp øynene på nytt for en Kisslåt, og at jeg har skiftet til de grader mening om låten.
Men jeg tror ikke det kan skje med Burn Bitch Burn
Christine Sixteen... i begynnelsen syns jeg pianoet i bakgrunnen var altfor harry og upassende, men etterhvert har jeg vent meg til låta, og syns den er råfet!
"I'l fight hell to hold you". Det er en låt som jeg ikke hadde så veldig sansen for når skiva kom. Snodig nok synes jeg låta er bedre og skiva er dårligere i dag .
To sanger som jeg ikke la skikkelig merke til før for noen år siden: Speedin back to my baby og Hard times, den siste er faktisk blitt min favoritt fra Dynasty
Tror det må være "Got to choose". Før syntes jeg den var helt grei, men sikkert ikke blant de beste på "Hotter than hell". De siste årene likte jeg den bedre og bedre, og det ble en av mine favorittsanger til Kiss faktisk . Utrolig glad at de spilte sangen på siste turneet igjen . Gåsehud når de setter i gang låten live...
Tomorrow! Blitt flyttet opp på topp 10-listen min over Kiss-låter de siste årene
Ellers har Andy fått meg til å like Carnival Of Souls etter han fikk meg til å ta et oppgjør med meg selv. Hehe! Så her var det på med headsettet og volumknappen opp, og plutselig så var ikke låter som "In My Head", "It Never Goes Away" og "I Confess" så verst likevel!
Må si meg enig meg deg, Nicon!! Got To Choose er en sjefslåt, enkel men dritfeit! Syns ikke den var av de kuleste til å begynne med, men blir bare bedre med tiden