<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

Ace

January 17 2006 at 5:36 PM
  (Login kissmycar)

Hvorfor ble ikke Ace med på Alive IIII? På dvd`en Live In Las Vegas på intervjuet der så sier dem jo at Alive IIII skal komme og der sitter Ace så hvorfor ble ikke han og med der?

Respond to this message   
AuthorReply

(Login Deli-Cato)

Re: Ace

January 17 2006, 5:46 PM 

Det var vel den gangen Alive IV skulle være fra Vancouver..

(Login kissmycar)

January 17 2006, 5:54 PM 

Jaah,, hva var det spesielle med Vancouver??

(Login Deli-Cato)

January 17 2006, 6:01 PM 

Alive IV fra Vancouver(pluss noen andre steder) var jo så godt som klar med cover og det hele.Var vel no`kødd med plateselskap osv,så hele skiva gikk i dass.RARAN fra Box set er jo fra denna uutgitte skiva.Var jo lenge etterpå at Symphony`n kom og overtok navnet.

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

January 17 2006, 6:58 PM 

Er det noen som har sammenlignet versjonen med bootlegen? Etter hva jeg har hørt er det den samme versjonen som på Vegas DVDen med publikumslyd lagt oppå. Har aldri kommet så langt at jeg har fått sjekket det selv.

(Login AceNeverShowUp)

January 17 2006, 7:05 PM 

Vancouver var milleniumkonserten den 31.12.99, som skulle være basis for Alive IV. Kiss fant muligens ut at det ble for kjedelig med nok en Alive plate i tradisjonell forstand, eller kanskje det hadde noe med plateselskapet å gjøre. Den ble i alle fall "put on hold", og de bestemte seg for å gi ut Alive IV som symphony. Og da var som kjent ikke Ace med lenger.

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

January 17 2006, 7:22 PM 

Gleder meg til 2040

(Login SpacemanAce)

January 18 2006, 10:20 AM 

He he he! Kult!

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

January 18 2006, 10:33 AM 

Bildemontasjen må forresten være blandt noe av det dårligste som er laget. Både Peter og Paul bare henger i lufta.

(Login cusano)

January 18 2006, 10:38 AM 

Å, jeg skal nok klare verre Nils

Haakon

(Login SpacemanAce)

January 18 2006, 10:39 AM 

Nei men Nilzzz da, de er jo guder, og guder kan sveve i lufta!

Current Topic - Ace  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement