<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

Hjelp en likesinnet

January 20 2006 at 4:52 PM
  (Login PaalStenli)

Fikk nettopp nyss om at mitt all-time favourite band nr. 2, Dia Psalma, gjenforenes og man kan stemme de inn på Hultsfred her: http://www.rockparty.se.

Sist gang de spilte i nærheten var jeg ca. tre måneder for ung til å sleppe inn på utestedet. NEDTUR! PLEASE, hjelp en blodfan å få se det feteste skandinaviske bandet ever!

Og hvis det skulle finnes noen som ikke har hørt de; Anbefales. De er KISS-fans au...

På forhånd takk,

Paulipaul.

Respond to this message   
AuthorReply

(Login cusano)

Re: Hjelp en likesinnet

January 20 2006, 5:02 PM 

Jepp, Dia Psalma rocker stort! Så de på Arvika festivalen for 15 år siden (tror jeg det må bli), og det var en av de tøffeste, og slitsomste, konsertene jeg har vært på! Lykliga kompisarna spilte også der da, og nachspielet med dem var artig!

Haakon

Mr.Blackwell
(Login Mr.Blackwell)

January 20 2006, 5:25 PM 

Er også likesinnet og trenger hjelp til følgende ;

Hvor stammer disse fra? hva er ok pris for dem?

(Login PaalStenli)

January 20 2006, 5:27 PM 

Fy faen; misunnelig, NÅ! Det går nidviser om den giggen der, og du var der??? Det vanker kokkos på deg en vakker dag, mister!

(Login K.I.S.S.)

January 20 2006, 5:29 PM 

De stammer fra pikerommet til en Asiatisk jente på 7.
Nilzz peila henne inn fra nettet, dro ned og rappa de mens jenta sov og la de ut på nett under et alias

Mr.Blackwell
(Login Mr.Blackwell)

January 20 2006, 5:29 PM 

Tviler jeg på, de har ikke noen hekla klær på seg...

UKyrre
(Login kyrrew)

January 20 2006, 7:29 PM 

bidrar til digresjonen med figurene, nettopp fått meg strøken, emballert versjon av Carr Creatures-figuren, på engelske ebay for snaue £10! Jeg er meget happy for den prisen i allefall, lønner å sniketitte på auksjonen og by rett før slutt

Er nå meget lysten på resten av figurene, så får vel fortsette å titte på ebay etter de:). litt usikker på de er av verdi selv, men siden de er ute av produksjon og ikke akkurat videre lett å få tak i butikker og slik så kanskje pris ligger på rundt 500 kr pr figur innbiller jeg meg...

- Kyrre
Maidstone,UK

KYRREATURE'S KISS TRIBUTE-SITE
http://www.wedvik.no/kiss/

(Login Deli-Cato)

January 20 2006, 7:34 PM 

PaalStenli
(Login PaalStenli)

January 20 2006, 8:25 PM 

Næmmen...kommer dere bare og bøffer tråden min...? Detta er jo skikkelig krise. Nuhvel, bare dere ofrer noen sekunder på rockparty.se og fikser meg tidenes nest feteste konsertopplevelse er det greit...

UKyrre
(Login kyrrew)

January 20 2006, 10:28 PM 

Beklager så mye Paul, men nå har jeg i allefall stemt

hehe, skjøt et realt bomskudd der ja, Deli;) Innså nå at jeg kanskje ikke hadde gjort den feeeteste dealen allikevel med tanke på Eric Carr til £10. Fant komplette settet for £19.99 på buy it now til kun england.. auda!

(Login SpacemanAce)

January 20 2006, 10:31 PM 

Kjøpte Paul og Gene på kiss4sale for $5 pr. stk., tipper de er der enda... Jeg mangler Ace og Eric.

Paulipaul
(Login PaalStenli)

January 20 2006, 11:02 PM 

Hehe, da er alt glemt vøtt!

(Login SpacemanAce)

January 20 2006, 11:05 PM 

Og Dia Psalma var et kult band ja, som denne tråden startet med! Rock on!

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

January 21 2006, 12:29 AM 

Klein: Noe som er nyere enn fra 1978 hekler jeg ikke noe til eller kler på! Skjerpings!!!! Har du sett meg kjøpe noen nye saker i det hele tatt?

(nilzzz: faen som jeg skriver feil i fylla)

This message has been edited by nilzzz on Jan 21, 2006 11:06 AM

(Login Deli-Cato)

January 21 2006, 3:07 AM 

Dia Psalma er herved stemt!

Current Topic - Hjelp en likesinnet  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2010 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement