<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

Kiss in Australia Box set

January 22 2006 at 12:49 PM

(Login Swordandstone)

Noen som har bilder av denne boksen og litt info? Så vidt jeg husker var den ltd til 1000 kopier...

Respond to this message   
AuthorReply

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

Re: Kiss in Australia Box set

January 22 2006, 4:07 PM 

Christian E har jo i såfall boksen. Kanksje han kunne poste noen bilder. Kul boks forresten. Kjøper det gjerne til en grei pris hvis noen har den til salgs .

(Login SpacemanAce)

January 22 2006, 6:04 PM 

Kul boks det ja, har også siklet på den en gang! Og nå som jeg trodde jeg hadde glemt den, sikler jeg litt på den igjen!

ChriztianE
(Login chriztianE)

January 23 2006, 12:35 AM 

Hei!

Har boksen her i skapet ja. Skal se om jeg ikke for lagt ut bilder og info i morgen.

(Login Swordandstone)

January 23 2006, 7:53 AM 

Takker, ser frem til det.

chriztianE
(Login chriztianE)

January 23 2006, 6:31 PM 

God kveld....

Jeg mekket sammen denne samlingen av bilder av boxen "KISS IN AUSTRALIA".
Har ikke peiling på om dette virker på PC, siden jeg bare la ut et photo album fra iPhoto for mac. Hvis det ikke virker så kan jeg ligge ut bilder her inne etterpå.

http://homepage.mac.com/cellings/PhotoAlbum2.html

Boxen består av følgende:

Boxen er i "gull-metall". Består av 4 gull-CDér, en meget kul 36 siders World-Tour 80-81 Tourbook (ikke offisiell), og et inlay-card med info.

Inlay-card har bl.a. følgende info:
Nummerert Limited edition of 1.000 copies. Computer Enchanged-Digitally Remastered.

CD I: KISS LIVE IN ADELAIDE 18 NOVEMBER 1980 (part I)
- Aud. Recording. Kult show, meget ok kvalitet for å være aud. recording. 13 låter.

CD II: KISS LIVE ADELAIDE 8part II) / KISS LIVE IN SYDNEY 22 NOVEMBER (part I)
- Sydney: Audio sannsynligvis hentet fra videoen fra samme show.
- Cdén har 13 låter.

CD III: KISS LIVE IN SYDNEY 22 NOVEMBER (part II) 8 Låter.

CD IV: a) KISS IN AUSTRALIA INTERVIEWS, DOCUMENTARY, NEWS REPORTS, ADS, PROMOS, PRESS CONFERENCE.
b) KISS IN SYDNEY in "superb stereo sound". 10 Låter fra Radio, MEGET bra lyd på disse låtene.

CD nummer fire er helt klart den kuleste. Har ikke sett/hørt de 10 låtene fra Sydney med tilsvarende lyd andre steder.

C

(Login Oldaker)

January 23 2006, 6:34 PM 

Bildene funka fint her. Takker! Dette så veldig kult ut

http://bleedingme.com/musikk

(Login Swordandstone)

January 23 2006, 7:02 PM 

Meget kol Christian Hvor mye ga du for den? Jeg mener å husker jeg fikke et tilbud om å kjøpe den på 90 tallet for 1000 spenn, men hadde aldri så mye penger

(Login cusano)

January 23 2006, 7:27 PM 

Fet box! Hadde ikke hørt om den før nå..

Haakon

chriztianE
(Login chriztianE)

January 23 2006, 8:57 PM 

Husker ikke hvor mye jeg gav for den. Eneste jeg husker er at jeg fikk den i 94. Den er gitt ut på CedremLabel i 93-94. Hadde helt glemt denne boksen før den ble nevnt her i går. Måtte en tur på loftet for å finne den, og husket ikke at den var såpass kul.

Jeg tror denne boksen er meget sjelden, har aldri lest noe mer info om den og sjelden sett den på conventions eller ebay. kanskje det faktisk er sant at den bare er presset i 100o stk.?

Når det gjelder CD 4 så mener jeg live-låtene er fra master-tapene for Inner Sanctum dokumentaren. Sitter å hører på dem nå, og dette låter fett! Mye bedre enn jeg husket.

(Login Deli-Cato)

January 23 2006, 9:06 PM 

Dritfeit! Kanke ha sånt på loftet vøtt..

Kjell
(Login SpacemanAce)

January 23 2006, 9:17 PM 

Går ikke an å ha slikt på loftet nei, sammen med julepynt og mus. Fy a meg!

chriztianE
(Login chriztianE)

January 23 2006, 10:12 PM 

Helt enig med dere!

Var egentlig litt trist å se alle eskene med KISS-stæsj der oppe. Skulle så absolutt hatt plass til alt her nede. Fruen er såpass sammarbeidsvillig at jeg har fått utlevert et stort rom i kåken til "gutterom". Men man må nesten ha plass til både TV, data, studio-oppsett og møbler, så det blir ikke plass til alt. Det for holde med de 3-4 skapene med KISS-stæsj

Jeg fant foressten en annen ganske kul KISS-box.: THE SOLO ALBUM PROJECT. Vet ikke om dere har den. Det er en vinyl-box bestående av 4 picture discs. Ganske stilg faktisk

(Login Deli-Cato)

January 23 2006, 10:25 PM 

Den har jeg

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

January 23 2006, 11:53 PM 

CD 4 er fra opptaket som ble sendt på radioen samtidig som spesialen gikk på TV mener jeg å huske. Det er vel ikke helt komplette låter heller...?

chriztianE
(Login chriztianE)

January 23 2006, 11:59 PM 

Låtene på CD4 er sikkert fra radiosendingen ja. De fleste låtene er fadet inn i begynnelsen og ut mot slutten, men ikke irriterende mye. Det går bare utover selve introen og outroen, all vokalen er med.

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

January 24 2006, 7:30 AM 

Men en av de kuleste innpakningene på noen Kiss skive enten det er offisiell eller uofisiell er det åkken som .

Kjell
(Login SpacemanAce)

January 24 2006, 9:23 AM 

Jeg fant foressten en annen ganske kul KISS-box.: THE SOLO ALBUM PROJECT. Vet ikke om dere har den. Det er en vinyl-box bestående av 4 picture discs. Ganske stilg faktisk

Kul sak, med manipulerte solo-album-bilder på vinylen!

(Login vampiireke)

January 24 2006, 5:00 PM 

Solo album project er jo bootlegs av dårlig kvalitet. Flott samleobjekt, men du får den nok billig på markedet.

Current Topic - Kiss in Australia Box set  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement