Vet ikke om det er jeg som er helt på trynet nå, men jeg synes Singer sin maske har små forandringer i forhold til peters. Den virker litt annerledes ved munnvikene (Værhårene altså. Kan ikke noen legge ut bilde av begge to her, så det går an å se nøyere på dete ? Jævlig uvesentlig post da, men alt kan være interessant av og til
Peter på en bra msinke dag vil jeg si er dne ultimate sminka! Singer ser mer ut som et ekkorn enn en katt..., liker sminka til peter fra dynasty og psycho circus/farwell tour best... Syns sminka pete rkjørte på KISS/Aero.. turen sugde sterkt.
Helt E9 i at den sminka tilhører Peter.Eric burde fått sin egen!!!
Nå det gjelder å kle Catman sminka,synes jeg Eric blei 100 ganger
bedre da han fikk litt lende på håret.
På nederste bildet ser`n foresten like dopa ut som Peter gjorde
på Dynasty Tour.
gullunge cato! men jeg har tatt kåre willoch i handa.
Syns catman-sminken er peter sin, og jeg mener at nye folk krever nye karakterer. må si jeg får litt vondt inni meg når jeg ser tommy i spaceman-sminke og eric i catman-sminke. ikke noe vondt om folka altså!
hmmmmmm. Vært på båt og på fylla en stund nå, men nå er jeg endelig tilbake til dere vampyrfans
Sminken til Singer er ikke helt på lengde med Peteren sin. Men de har nok gjort så godt de kan. Ansiktsformen innvirker også på dette. Peter og singer har ikke samme ansikt, så de vil derfor ikke bli nøyaktige kopier med sminke heller. Thats it boyd ! Spretter en flaske Borg jeg nå. Ha en god kveld.