Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006 at 2:40 PM Mr T (Login terjem )
Hvilket kan det være, tro (bortsett fra kiss da)
Author Reply
JP
(Login stanleyjp ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 2:44 PM
Guns N' Roses og Fredrikstad Rock City
Alex (Login pactheripper ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 2:49 PM
Black Sabbath, uten tvil.
RoyHS (Login RoyHS ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 2:55 PM
The Incredible Bongo Band
Oddyssey
(Login Oddyssey ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 2:59 PM
da har jeg bare 2 ting å si: Big Bad Voodoo Dady :D eller Ziggy And The Nicoteenagers :D
knerken
(Login knerken ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 3:03 PM
Guns n' roses, Motorhead, Black Label Society er ganske fete navn... Men det aller barskeste er MEGADETH! Ikke verdens tøffeste musikk, men faen så fett navn!
btw. syns jeg faktisk KISS er blant verdens dårligste, uorginale og teite navn...
Nissen (Login nisserock ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 4:21 PM
Black Sabbath og Led Zeppelin
Genestanley
(Login TheSondrMan ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 4:35 PM
D.V.D.A. Haha!
Vampyrkeiseren
(Login vampiireke ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 4:54 PM
Flubby Børry
(Login flubbyborry ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 6:03 PM
Stig Gustu Larsen
(Login -vinnie- ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 6:10 PM
Synes faktisk Foo Fighters er et ganske så kult navn jeg da!
Anonymous
(Login cusano ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 6:20 PM
Bullfrog beer!
Haakon
Flubby Børry
(Login flubbyborry ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 6:20 PM
Cato
(Login Deli-Cato ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 7:20 PM
Fire Fæle Fyrer
Med Tveitas første punker på vokal.
Andre,You Rock!!!
Nissen (Login nisserock ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 7:40 PM
jeg synes foo fighters er kanskje det værste bandnavnet, men det er min mening
Kissomania
(Login Kissomania ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 7:50 PM
Det må nesten være Sten & Stanley!
justakissboy
(Login justakissboy ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 8:19 PM
LURVELEVEN! Fett, men med tanke på salg utenlands kanskje ikke helt topp, men for oss her hjemme.
Kung Fu Girls
Trashcan Darlings
Backyard Babies
også navn med litt punch og trøkk. ATTITUDE!
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 9:05 PM
This message has been edited by nilzzz on Jan 24, 2006 9:06 PM
JP
(Login stanleyjp ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 9:10 PM
nilzzz
(Login nilzzz ) KAN administrasjon Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 9:11 PM
Feydon eller Athkins hadde jo blitt det samme
rasmus (Login bossum ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 9:15 PM
kuleste bandnavn er så klart: Morten Jørgensen og spekkhoggerne som fulgte etter danskebåten uten å røre spyet som rant fra ripa..
dette er seriøst et band...tro det eller ei...
Anonymous
(Login cusano ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 9:28 PM
Butthole surfers er tøft! Har desverre bare fått somla meg til å få tak i ei skive men..
Haakon
Mr.Blackwell (Login Mr.Blackwell ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 9:49 PM
Morten Jørgensens det er bedre å suge pikk enn å jobbe på fabrikk lagde endel oppstyr på sent 80 tall.
PaalStenli
(Login PaalStenli ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 10:19 PM
MeFirst And The GimmeGimmes. Fett navn, überfett band.
Jon Demon (Login Johnny__Credit ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 10:32 PM
I Uddevalla fantes en gang ett band som het: IFK GAMMLA SAXON.De ga ut
2 demotejper med trallpunk.Synns i allefal det er det mest Crazy navnet.
Kulest : JUDAS PRIEST, Kansje....
Kiss-veteran
(Login turboharestua ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 10:49 PM
Var det ikke Sterk Naken og Biltyvene som hadde: ...bedre å suge pikk etc?
SikkiNixx (Login SikkiNixx ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 24 2006, 11:37 PM
NicoN
(Login NicoN ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 25 2006, 12:17 AM
10 CC
Ace
(Login spAce_ACE ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 25 2006, 8:36 AM
Hehe, om man vet bakgrunnen for det, så er det der et rimelig tøft bandnavn ja Nico
Mr T (Login terjem ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 25 2006, 9:46 AM
Er enig i at Black Sabbath er et fett navn - det er sterkt og forteller mye om bandet.
Black Sabbath var jo i utgangspunktet tittelen på en film, Sabbath het jo opprinnelig Earth og det er et svakt navn
PaalStenli (Login PaalStenli ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 25 2006, 9:58 AM
Dere kan jo ikke si sånt uten å si hva bakgrunnen er!
Blei skikkelig nysgjerrig jeg nå; Hva står egentlig 10CC for...?
Klein
(Login K.I.S.S. ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 25 2006, 11:11 AM
Seriøst:
The Squirrel Nut Zippers
Useriøst:
Ten Fingers In The Asshole
Oddyssey
(Login Oddyssey ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 25 2006, 11:47 AM
Noen her som har hørt om Sussi & leo?? di driver en pub på skagen.. der opptrer de sånn innimellom!! noe a det jævligste jeg har hørt, men fortsatt tøft :D
Smekkern (Login megler_smekk ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 25 2006, 3:50 PM
All ære til Morten Jørgensen og Spekkhoggerne Som Fulgte Etter Danskebåten Uten Å Røre Spyet Som Rant Fra Ripa, som er det fulle navnet. Studerte forøvrig med eksvokalisten i Sterk Naken en gang, tror jeg. Rasshøl.
Når det gjelder bandnavn så stiller vel Coil i en sterk klasse, for ikke å si Love eller The Who. Når det er sagt, så synes jeg faktisk Kiss er et av de mer geniale navnene noensinne. Egentlig utrolig at ingen tenkte på det før godt utpå 70-tallet.
Kjell (Login SpacemanAce ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 25 2006, 3:55 PM
Mr.Blackwell (Login Mr.Blackwell ) Re: Kuleste bandnavn gjennom tidene ? January 25 2006, 4:02 PM
they're coming for you...grøss....