I mitt tilfelle kom Dynasty albumet ut.
En spennende tid i Kisstorien!
(den av kamerata som ikke digga ei gruppe, var ikke med i gjengen)
hehe, sånn hadde vi det, husker jeg..
83' husker at jeg så Lick it up på en bensinstasjon, det eneste som fanget meg var at det var Kiss logoen oppe i hjørnet, men det kunne jo ikke stemme, disse guttene var jo uten maske...så så jeg tunga til Gene, og 5 minutter senere hadde en ytterst snill bestefar kjøpt den til meg. Husker jeg ikke likte den ved første gjennomhøring. Den heftigste byttinga av kiss stuff i skolegården var også en saga blott i 83....
Hoho; 1978 modell, så da må det vel ha vært Crazy Crazy Nights for alle penga tenker jeg. Spelte vel nesten ihjel den LPen når jeg fikk den. Selv om jeg allerede da syntes gamlekara med de skumle skumle maskene egentlig var mye tøffere. Gene Simmons skremte bokstavelig talt livssjiten av meg i hine hårde dager...
Som Andreas holdt Kiss på å jobbe med Creatures of the night da jeg ble 10 sommeren 1982. Jeg digga The Elder og tenkte vel ikke så mye på noen ny skive med Kiss, hadde det travelt nok med å kjøpe de tidligere skivene jeg manglet.
Når jeg var 10 år, var det post-Revenge-era og året var 1993 Kiss har noen få konserter og Alive III kommer ut og promoteres i mai! Jeg avanserte imidlertid til fjerde klasse på barneskolen den høsten Og Kiss gjør som sagt noen få konserter i september.
1998 var jeg 10 år, og da var det Psycho Circus.
Dagen etter jeg fylte 10 år spilte de på Dodger Stadium sammen med Smashing Pumpkins & The Psycho Circus.
Da jeg fylte 10 år, så var Lick it up rett rundt hjørnet. Var på min høyde som Kiss fan. Stjerneposekort, bilder fra Fornebu, og Lick it up på Norge rundt.
Var 10 i 79. Magien var da på hell i USA. I 1980 var de dritsvære i Europa !!! Av en eller annen grunn digga jeg ikke Kiss da, men husker hvor mye snakk om Kiss det var i skolegården (Gene har tunge fra en ku....)Vanket litt sammen med fettern til nabogutten (som gjester forumet av og til og nettopp har fått barn !!!) - han rådigga Kiss og hadde DEN utklippsboka. Ble uansett ikke hekta før i Mai 1983 og gikk dermed glipp av alle de magiske årene med mystikk. Uansett - Kiss er magi samme F