Tenk om Ace starter et nytt band, vilke medlemmer
ville dere da hatt med ? Her er min line up:
Ace Frehley - Gitar
David Lee Roth - Sang
Pete Way - Bas
Steve Adler - Tommer
For en gjeng ..det hadde blitt intresant !
Helt sikker på att de hadde gjort ei kanon plate.
Som dere ser er det folk som er mer eller mindre ledige,
men det er ikke et must.
Geezer Butler på bass
Scott Weiland på vokal (for å dra ned gjennomsnittsalderen)
Jeff Porcaro (stått opp fra de døde) på trommer
og Gunnar på rythm guitar for å dra opp bandets sex-appeal!
Ace Frehley - Lead Gitar
Gilby Clark - Rytme gitar
Mark Arm (mudhoney) - Vokal
Taylor Hawkins(foo fighters) - batteri :D
Lemmy kilmister - Bass
John Lord - Hammond b3 :D
Bob Dylan - harmonica :D
Måtte bare blitt tøft :D Hadde det vært snakk om 70-tallet så hadde det nok vært litt forandringer.. hvertfall slengt plant på vokalen.. han har tapt seg no veldig.. synd!
Hvis jeg skulle stabla sammen folk ut ifra hvordan de er idag så måtte det blitt:
Ace Frehley - Rythm Guitar, backing vocals
Joe Lynn Turner - Vocals
Slash - Lead guitar
Duff McKagan - Bass
Tommy Lee - slagværk
Jens Johansson - Synth
om det skulle vert med Ace på lead så skulle, uten tvil, Gilby Clarke spilt rythm..., uten tvil tidenes beste rythm gitarist. (jeg vil påstå at han har en stor dle av æren for at Guns klart eå gjennomføre låter som Coma, Estranged osv. så bra som de gjorde live.)
"I den spillemessige tilstanden Ace har vert i de siste åra så tror jeg det er like greit at noen andre trakterer soloene ja"
- nå er Ace i mye bedre helse og form enn han var i 2001/02 da, og det virker sikkert positivt for spillingen hans Spilte jo veldig bra sammen med Pearl Jam for eksempel.
IMO synest jeg Ace soloer er jævla råe! Mannen er en gud! Ingen slår Ace, han blir og er min favoritt gitarist. Skal ikke tråkke ned på andres synspunkter, men når folk bynner å komme frem med att Ace ikke kan ta soloer....... Da bynner jeg å lure skikkelig hva som foregår
PS: Bør kanskje øve litt på ditt eget fingerspill du også JP? (tastaturet)