Holder på med et aldrig så lite prosjekt her, og trenger litt hjelp!
Lager en Kiss Dvd serie, og så spør jeg: Hvem av de to alternativene under er kulest?? Hvem ville du hatt i hylla? Eller burde jeg bruke et helt annet bilde?? Forslag mottas med takk!
Prosjektet går ut på å ta alle konserter fra 74 til 83, og lage en dvd serie av det. Bruker de beste upgrades som finnes (de jeg vet om ihvertfall ), tar bort alt ekstramatriale, lager nye menyer, covre osv.. Altså en nyprodukjson av alt!
Gjør jo dette mest for egen del da, og kommer ikke til å selge no, men coverne kan jeg sende til de som vil ha, når de er ferdig. Men iom at jeg kommer til å lage egne discer til de, så vil jo coverne passe best til de, og ikke til de som finnes i dag. Men trader gjerne hele sulamitten jeg, på gamlemåten, hvis det er interesse for det.
Gode greier! Har tenkt tanken selv, fett at du gjør noe med det Elsker de gamle opptakene, ingenting slår gode gamle KISS! Har du noen av coverne ferdig du kan poste her?
Feb. 17 74 Long Beach, CA Long Beach Auditorium
Jan. 31 75 San Fransisco, CA Winterland Ballroom
Jan. 25 76 Detroit, Mi Cobo Hall
Jan. 26 76 Detroit, Mi Cobo Hall 2nd Night
May 28 76 Stockholm & Gothenburg
Jul. 10 76 Jersey City, NJ Roosevelt Stadium
Jul. 20 76 Anaheim, CA Anaheim Stadium
Jul. 28 76 St. Louis, MO Kiel Auditorium
Feb. 18 77 New York, NY Madison Square Garden
Apr. 02 77 Tokyo, Japan Budokan Hall
Sep. 01 77 Houston, Tx The Summit Love Gun Tour, 1st Night
Sep. 02 77 Houston, Tx The Summit Love Gun Tour, 2nd Night
Jun. 06 79 Largo, MD Capital Center
Nov. 22 80 Sydney, Australia Sydney Showgrounds
Jan. 13 83 Montreal, Canada Montreal Forum
Jun. 18 83 Rio De Janeiro, Brazil Marcana Stadium
Jun. 25 83 Sao Paulo, Brazil
e det noen andre her som selger dvd'er der eg kan sende penger i en kofolutt??? Eg bestiller fra mr. T men det kan jo være noen som har noe eg ikkje kan bestille fra han...
Suverent håkon! Begge var helt rå, men er litt glad i sterke farger på et slikt "oppsett" så jeg hadde valgt det nederste. Det ser for meg "mer samling" ut. Good job!!
Det første som slo meg når jeg så de to forslagene var at det nederste var 100 ganger bedre enn det andre. Men så leste jeg at "alle" likte det øverste best....
Jeg tror alle de andre tar feil...
BTW: Synes ikke fonten du har brukt i "back in the days" funker så bra, men ellers var det et kult forslag.
Egentlig er jeg vel enig med Christian om at ideén bak den nederste er bedre. Men med bilde, logo og typografi så skjer det alt for mye IMO. Er heller ikke fan av at bildet blir strukket i høyden. Derfor synes jeg jeg det øverste fungerte mye bedre med tekst osv på en roligere bakgrunn. Hva med å prøve med et skikkelig fett livebilde, som f.eks innercoveret på Alive II?
Ja det hadde sikkert funka Nils! Har du det bilde i ganske stort format som du kunne maila meg? Tar imot bilder i stort nok format med takk! Ikke så lett å finne store, gode bilder på nett syns jeg!
Ellers er det mange gode betraktniger her. Lett å stirre seg blind på ting, når du sitter med det lenge nok.
Jeg er enig med DeliCato og har også alltid likt soloposterne. Og så ser det litt mer spesiellt ut. Det andre KISS-bildet blir litt for "trad". Det ble bedre når du gjorde det mørkere men Paul ser helt nerd ut på bildet IMO.
Du er flink til å designe DVD`s Cusano! Ta kontakt med plateselskaper m.m. så får du sikkert noen oppdrag.