Er det bare jeg som synes at I Love It Loud sangen kunne ha slutta mye før enn den gjør?! Jeg blir så lei det refrenget som de spiller igjen og igjen. De kan jo nesten slutte 30 sek før omtrent?!
Liker egentlig ikke sangen så knallbra det er bare gitarsoloen som redder den en smule...
Er det bare jeg som synes det her eller??
Paul Stanley er enig med deg, derfor er låten noe forkortet live. Paul har uttalt at han ikke liker "I Love It Loud" noe særlig. Personlig synes jeg den er helt grei!
Jeg synes I Love It Loud er veldig bra.. For å snakke om ref. som går om og om igjen, noen som har hørt The Angel And The Gambler av Maiden? Huff.. Det blir man lei av det!!
Alive 3 versjonen er jeg enig i at er knallbra! Er så rått trøkk i Gene der Alive 3 er i seg selv genial! Ikke kom å si at det finnes noen feitere versjon av Deuce!
I Love It Loud og Deuce låter dritfett på Alive III.
ALIVE! `s Deuceversjon er litt røffere men den svinger betydelig mer på ALIVE III.
At ALIVE III er bedre enn ALIVE! ...veeeel.. Sterkt uenig der men...
Faen, Genes drakt, som er en utbygging av ALIVE! drakta suger hardt ass! Skulle holdt seg til den orginale drakta og ikke klina inn alt det som er lagt på nå.
I'll Be There er i allefall en fantastisk låt som jeg har hør tmye på i det siste, men resta av skiva suger fortsatt i min eører hehe. Trur ikke det er mange KISS fans som setter Crazy Nights forann Destroyer nei hehe
Det som er snålt med Kiss låter at det går litt "i sirkler". Har vært utrolig drittlei av "I Love It Loud" og og videoen siden midten av 80-tallet. Men er om dagen satt jeg faktisk og koste riktig så godt når den ble sendt på svensk TV. Så jeg tror jeg begynner å like den bedre igjen.
I love it loud er en helt grei sang, men jeg her blitt litt lei den etter å ha hørt den et par ganger.... men synes basstromme lyden til eric carr er helt ekstrem på album versjonen....
Men i det store og det hele synes jeg de fleste Kisslåtene holder seg...
Vi hører jo på dem år etter år. Soloalbumene kom jo da jeg var 9 år, og digga dem da, det samme gjelder nå, hvor mange år etter? 27 år etter...
Paul Stanley hadde rett da han sa: Kiss is a lifestyle and will continue....