Jeg er innpå tanken om å skifte kostyme igjen. Har hatt Love Gun og nå ALIVE! kostymet. Men jeg har veldig lyst til å få dama til å sy Hotter Than Hell kostymet. Altså, ikke det som er på coveret, hehe men den drakta han brukte i denne perioden.
I K.I.S.S. har vi disse draktene nå:
PAUL: Love Gun
ACE: ALIVE!
GENE: ALIVE!
PETER: Love Gun
Så hvis jeg dukker opp med en HTH drakt, skjærer det seg visuellt da eller kan det bare være kult å blande periodene så mye?
Jeg har en forestilling om at så lenge man har de "tøffe" draktene (som jo er en smakssak) så er det samma f for folk flest om det er innenfor samme periode osv. Det er tross alt bare oss KISSfans som merker sånt?
Jeg mener, greia er jo splitta allerede og ikke bare med draktene men at vi spiller låter fra 80 og 90 tallet også samt 70 tallslåtene.
Hva synes folket?
Jeg gidder ikke en egen topic for dette spørsmålet.
Jeg har et vanskelig valg! Hvilken av disse låtene skal jeg velge? Skal velge ut 2 nye sanger til reppet men valget er alt annet enn enkelt!!
Christeen Sixteen
I Love It Loud
Warmachine
Carisma
Love`Em Leave`Em
Domino
Planen er at en av låtene I Love It Loud eller Warmachine skal erstatte God Of Thunder.
Noen som vet om det e vanskelig å lage et ace frehley kostymet???? Samme ka periode det e fra. E det en internett side eller noe sånt der det står hvordan man kan lage et sånt kostyme???? Hvor kan eg skaffe tingene eg trenger til å lage et ace kostymme???? Håper noen kan svare
KLEIN: Hadde jeg vert deg hadde jeg slengt på meg love gun drakta igjen..., samme gjelder Ace. Jeg syns det ser litt snålt ut når dere ikke bruker samme kostymer
Jeg har ikke Love Gun drakt lenger. Destroyerdrakta koster en formue og enten kjøpe eller lage + jeg synes den er bæd.
Unholy har vi prøvd på og den svinga bra men jeg klarte aldri å huske teksten så vi droppa den.
Men da vet jeg litt mer. Takker. Tror jeg går for Carisma og I Love It Loud. Nå er halve jobben gjort. Nå gjenstår det bare å overbevise de andre gutta
Ingen som liker I Love It Loud alstå?