Mye rart i år.
Bimboes og en gjeng totalt forskjellige fyrer? Det kan jo umulig gå bra? Gleder meg til første fight Jeg synes det er så drøyt dette her at det er kult. For hvert år blir deltakerne verre og verre.
Jeg ler meg ihjæl over disse damene i år ass. Herregud for noen blåste berter
Fine rumper da
Hadde jeg vært singel, og uansett måtte vist meg naken for å dusje og div. så hadde det vært meg en fryd! (selv om jeg ikke trur det er så mange andre som ville sett på det som en fryd )
"Hadde jeg vært singel, og uansett måtte vist meg naken for å dusje og div. så hadde det vært meg en fryd! (selv om jeg ikke trur det er så mange andre som ville sett på det som en fryd )"
Ha ha..
Fjorårets solstråler beviste jo godt at det med letthet fint går ann å både vaske kølla og barbere musa NEDI boksern/trusa!
Å være med på BB er den mest idiotsikre måten å både drite seg ut og å miste folk`s respekt på.. Stakkars tullinger! Nei, ungdommen nå til dags!!
Får ofte pes når jeg forteller at jeg ser på BB, ei dame på jobben ditcha det så jævlig - selv er hun slave av Hotel Caesar !! Ei annen dame på jobben ditcha BB - hun ser på Gilmore Girls !
Poenget mitt er at de fleste har svin på skogen, ser du ikke på BB så ser du kanskje på LOST (LOST er etter min mening kvalmende søppel - spekulativt, klisjefullt og stinn av intriger!!! folk er jævlige mot hverandre i ett sett!). Og så har vi se og hør da, bladet man leser KUN når man er hos frisøren....
Jeg ser både Hotel Cæsar og LOST jeg. Se og Hør leser jeg også til tider. Men BB ser jeg IKKE på, bortsett fra hvis jeg tilfeldigvis svitsjer innom da.
Jeg er ikke helt på nett med Mr.T her, kjenner jeg? Skjønner ikke hva han mener med Lost?
Jeg ser på BB av en eneste grunn. Og det er å se hvor mye enkelte driiter seg ut ved håpløst små hjerner eller ufattelig overfladisk holdning til livet. Og er det noe det er mye av i år er det overfladiskhet.
Jeg kan klare å se enkelte av gutta ELSKE seg selv i speilet og bedrive macho bullshit men å høre alle idiotiske kommentarer og meninger er ubetalelig humor/show.
Jentene i år tar jo fullstendig kaka?! Gleder meg til fortsettelsen for det må være en snedig plan bak det å KUN få inn en gjeng bimboer og de gutta der?
Men jeg gidder ikke se hver dag da...Det blir litt vel ensidig ihvertfall foreløpig.
At de har sex driter jeg i. Jeg er ikke spesiellt fan av at de skal vise folk i dusjen heller , men det må jo nesten være sånn hvis prosjektet skal være 100% overvåkning.
Trenger bare å kle av dama mi for å se pupper og rumpe jeg. Trenger ikke billige plastikkbeibs på BB for å se på det. Det er intrigene som er moro, ikke å se de nakne i dusjen....
Faen... Høres jo ut som en feminist!!!??
JO!! DET ER BRA MED NAKENSCENER OG DUSJING!!!
KJØR PÅ!!!!!!
Jeg måtte le HØYT da "35 cm of love" røyk ut da! Hahaha for en idiot!
Snakk om å ikke skjønne damer ass!
Diger kuk er èn ting, men å skryte av det er noe annet!
Den kuken hans hjalp ham ikke i DETTE tilfellet iallefall.
Jeg bare hater LOST - det er spekulativt på den måten at det er klisjefullt og har pene mennesker som merkelig nok er like pene selv etter ukevis uten dusj, såpe, sminke o.s.v.
I tillegg så er det intriger jeg knapt har sett maken til.
Liker mye som ikke er politisk riktig, men LOST fikser jeg altså ikke.
Sier ikke at det ene er verre eller bedre enn det andre - jeg mener : jeg ser på BB og liker Jerry Springer.
Nå vil jeg vel heller si at folka i LOST er mer vanlige. Hadde ikke snudd meg etter hverken Jack eller Kate på gata jeg. Måtte isåfall blitt Hurley da
Jeg synes faktisk snittet i BB holder høyere standard enn LOST. Og hvertfall i fjor hvor 4(?) av dem var såkalte glamourmodeller.
Ellers synes jeg sesong 2 av LOST var skuffende greier. At LOST etterhvert blir en sierie som vil eksistere fordi så og så mange ser på, og ikke fordi er jeg overbevist om. Innen vi når sesong fire eller fem er jeg farlig redd jeg har ramla av lasset også. Hotel Cæsar er derimot en vanvittig kul serie, så lenge Svein er med.
Ellers har jeg styrt unna Prison Break og My Name Is Earl. Skal jeg se fengselsserie ser jeg OZ, og skal jeg se komedie ser jeg Kongen Av Queens
Det slår meg hvor lite Norsk Svenskene forstår. Forklaringen ligger vel i at vi vokste opp med Svensk TV, men at det skulle være sååå ille hadde jeg ikke trodd