Syns det var meget bra, men at de laaaange soloene ble litt drøye. Siste halvparten av konserten var konge Regner med at vi får e litæ bilde spessial fra Elm ettervert når a' starchild kommer seg opp :p
syntes dette er noe av det beste jeg noengang har sett,men ble litt lei av "the air organ",ble litt for mye av det i fra publikum! savna somtimes i feel like screaming og låter i fra bananas!
Kjempedeilig at det ikke tok av helt! Er nesten første gang jeg har vert i spektrum uten å måtte slåss med fulle mannfolk i 40 åra for å ikke bli trampa i fillebiter
Child In Time var ikke med, det er vel den eneste skuffelsen. Jeg må inrømme at Steve Morse blåste ut øra mine med gitar soloene sine..., uten tvil en av verdens beste gitarister IMO Er'e noen som husker hele sett lista?
Morse er en jævel på gitar'n, og de luftorgel greiene fikk hele greia til å minne om et jævla vekkelsesmøte, utrolig irriterende.
Men syns lazy, strange kinda woman, highway star, speed king, smokw on the water, black night, pictures of home var høydepunkta her, men savna Burn, my woman from tokyo, child in time, Fireball og Demons Eyes.
Men joda, ok konsert det. Og det at Carburetors varma opp gjorde ikke akuratt saken verre for min del.
Og det var selvfølgelig koselig å hilse på Henrik, Cato, Ingrid og sist men ikke minst Kristin
Glømte Space Truckin' og Perfect Strangers på høydepunktslista mi
Her er forresten hele settet...
01. Pictures of Home
02. Things I Never Said
03. Ted the Mechanic
04. Living Wreck
05. Rapture of the Deep
06. Wrong Man
07. Before Time Began
08. Lost Contact
09. Well-Dressed Guitar
10. Lazy
11. Keyboard Solo
12. Perfect Strangers
13. Junkyard Blues
14. Sometimes I Feel Like Screaming
15. Space Truckin
16. Highway Star
17. Smoke on The Water
18. Kiss Tomorrow Goodbye
19. Black Night
Ser veldig koselig ut det der . Så et program om Oslo på nederlandsk tv i går, og f**n, som jeg savner Norge og dem jeg kjenner fra forumet . Det er på tide med en tur dit igjen!
Fikk ikke med meg hele konserten jeg da desverre, var en sjuk kø innover til Oslo. Dreiv og labba rundt i gangen og prøvde å finne felt 212 midt under Junkyard Blues hørte jeg. Nå må jeg innrømme at jeg ikke har hørt noe særlig på Purple før, men jeg hørte en på del forskjelig i forkant av konserten. Syns Emaretta og Knocking On Your Door er jævli kule låter, de har gått på repeat den siste tida. Trist at ikke de var i setlista