<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

Old Gene picture...HELP..!!

January 31 2006 at 10:24 PM

(Login nero5443)

Hi all...Greetings from Denmark

Im new here in this forum...and think you might be able to help me.

I was a BIG kiss fan during my teenage years....my first concert was in Denmark in 1980. My first concert ever....and what a show.
During my teenage years i collected many Kiss things..7 years ago my parents "invited to a CLEAN UP DAY" in there house. Here i found ALL my old Kiss things. Records.....my own photoes ...posters..and my 5 BIBELS...hi.. 5 foto-albums filled up with pictures from magazines."..... KISS WAS BACK IN MY LIFE...hi..

In one my albums were a small picture from a Danish newspaper. ( 5x7 cm) . It was one of my favorite pictures of GENE and i took it out of the album ...trying to COPI it with my camera..hoping to be able to make a larger "HIGH RES" COPY..!!DOOOO
I got some copies made...but later I LOST the small org. image

Question: Does any of you know this picture..????? Anybody who have a large and better COPY..of this image....HELP..HELP..

Best Regards

HHS

Respond to this message   
AuthorReply

Steinar
(Login Glazzman)

Re: Old Gene picture...HELP..!!

January 31 2006, 10:55 PM 

Vi forstår hva du skriver om du skriver dansk...
Vet ikke noe om bildet, forresten...
Lykke til, danske venn...

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

February 1 2006, 8:13 AM 

Jeg har desverre ikke sett bildet før. Lykke til på jakten .

(Login stanleyjp)

February 1 2006, 3:47 PM 

kan ikke hjelpe deg med bildet, men ønsker dge hjertelig velkommen til forumet! Jeg er halvt dansk selv, men har alltid bodd i norge, uansett, danmark er jo mitt 2. hjemland Bare å skrive på dansk, norsk og dansk er jo nesten likt skrivemessig

Rock n' roll :D

Anonymous
(Login nero5443)

February 1 2006, 4:46 PM 

Tak fordi i tog et kig på billedet....Jeg håber at finde en der måske har billedet. Jeg har ozzzzz prøvet at kontakte nogle personer i DANMARK.

Hej for nu

HHS

Current Topic - Old Gene picture...HELP..!!  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement