Er populært å legge ut hjemme-snekra kiss-låter om dagen ser jeg.
Vet ikke hvordan man legger noe ut på nettet, men jeg har en
versjon av "what`s on your mind" liggende.
Hvis noen er interresert kan jeg maile den.
Dette var et test-prosjekt jeg og naboen hadde når jeg fikk
meg Cubase SX.
Naboen synger, tror jeg gjorde resten.
Litt stusselig tromme programering her men det får gå.
Har en del Kiss låter selv, som er spilt inn på porta studio for 10 år+ siden, men har de bare på kassett.. Bla en killer (?) versjon av christeen sixteen komplett med piano og det hele
Noen som vet hvordan jeg går frem for å føre de over til pcen?
Cusano: Har du et lydkort med input plugg/plugger, og et innspillings-program er det bare å sette igang kassett-spilleren og sette programmet i record.
Lå jo en del ute på de gamle KAN sidene, bidrag til demo konkuransen. Kom over de ved en tilfeldighet for litt siden, men finner ikke igjen adressen.. Noen som har den?
Cusano: Vet ikke hva slags program som er enklest å bruke,
men det ligger jo massevis på limewire!!
Forresten er det vel noe i "windows" som heter innspilling av lyd tror jeg??????
Cusano: Viss du sender meg tapene, kan jeg fixe på opptakene dine!
Der er sikkert mye å hente på lydkvaliteten, har en del fete plugins på lur som jeg bruker til slikt!
Amund, det hadde egentlig vært dritfett, så takk for det! Men jeg tar ikke sjansen på å sende det i posten, har blitt rota bort pakker for meg før. Men er det noe å hente på lyden etter jeg fører dem over til pcen da? For i såfall så kunne jeg jo brent greiene på en cd og sendt deg?
Cusano: Joda, ikke noe problem. Men husk at du ikke får all verdens lydkvalitet på "innebygde" pc-lydkort, men det funker helt fint! Husk å ta opp i 44100 Hz og i 16 Bit. Så kan du bare brenne de ut som standard Wavefiler, så kan jeg fikse på de jeg Sender deg forresten en mail...så gjør vi en deal