|
OT: Amerikanerne HAR virkelig smak..February 10 2006 at 2:21 PM |  Svein Erik (Login SveinErik1) |
| |
|
| Author | Reply |

(Login nilzzz) KAN administrasjon | Re: OT: Amerikanerne HAR virkelig smak.. | February 10 2006, 2:55 PM |
Hehe... amerikanere er snåle. |
|

(Login diddifreak) | Re: OT: Amerikanerne HAR virkelig smak.. | February 10 2006, 3:54 PM |
trodde han var gått ut på dato eg, men tydeli vis ikke... hehe:P Amerikanerne er virkeli snålen nilzzz |
|

(Login stanleyjp) | Re: OT: Amerikanerne HAR virkelig smak.. | February 10 2006, 3:56 PM |
jeg liker amerikanere jeg  |
|
 Svein Erik (Login SveinErik1) | Re: OT: Amerikanerne HAR virkelig smak.. | February 10 2006, 4:22 PM |
Til orientering så jeg Barry Manilow i Las Vegas sist sommer og jeg kan på det sterkeste avkrefte at han har gått ut på dato. |
|
 Total (Login Total13) | Re: OT: Amerikanerne HAR virkelig smak.. | February 10 2006, 4:52 PM |
Ikke kødd med Barry Manilow.
Total |
|

(Login nilzzz) KAN administrasjon | Re: OT: Amerikanerne HAR virkelig smak.. | February 10 2006, 5:01 PM |
Så lenge han ikke kødder med meg så er det ingen fare for det  . |
|
 Total (Login Total13) | Re: OT: Amerikanerne HAR virkelig smak.. | February 10 2006, 5:03 PM |
BM kødder med de fleste bare med å vise seg offentlig.
T13 |
|

(Login diddifreak) | Re: OT: Amerikanerne HAR virkelig smak.. | February 10 2006, 6:16 PM |
sa ikke at jeg har noe imot amerikanere JP... Og det var ikke vondt ment Svein Erik, men så er ikke jeg den største Barry manilow fanen heller då... |
|

(Login AceNeverShowUp) | Re: OT: Amerikanerne HAR virkelig smak.. | February 10 2006, 11:33 PM |
Om man ser det fra en litt "objektiv" synsvinkel, så er det vel ikke noe mere snålt med dette enn med diverse andre grupper og artister. |
|

(Login nilzzz) KAN administrasjon | Re: OT: Amerikanerne HAR virkelig smak.. | February 10 2006, 11:49 PM |
Når ble musikksmak i nærheten av objektivt  . |
|

(Login les-paulsen) | Re: OT: Amerikanerne HAR virkelig smak.. | February 11 2006, 4:34 AM |
Hehe... manilow er den største sviska jeg vet om. |
|

(Login AceNeverShowUp) | Re: OT: Amerikanerne HAR virkelig smak.. | February 11 2006, 1:17 PM |
"Når ble musikksmak i nærheten av objektivt"
- nevnte jeg musikksmak? Som fenomen er ikke dette noe snålt, og vi som er Kissnerder bør vel kanskje være litt forsiktig med å si hva som er snålt  |
|

(Login nilzzz) KAN administrasjon | Re: OT: Amerikanerne HAR virkelig smak.. | February 11 2006, 3:10 PM |
Det at jeg synes de var snåle var på pga Svein sa de hadde god smak  |
|

(Login K.I.S.S.) | Re: OT: Amerikanerne HAR virkelig smak.. | February 12 2006, 1:39 PM |
|

(Login nilzzz) KAN administrasjon | Re: OT: Amerikanerne HAR virkelig smak.. | February 12 2006, 1:41 PM |
Hehe... nå minnet du litt om alle koseguttene utenfor ambassadene forrige uke  . | |
|
|
|