..var mitt møte med Kiss Meets The... Utrolig spennende dengang, var vel bare 11 år. Da byttet vi plakater og kasetter og det som var..!
Når og hvor opplevde dere Kiss Meets The Phantom Of The Park da?
Nei,var fersk fan i 1980.Trukke jeg visste at`n fantes engang.
Den blei jo satt opp på Kino i Norge for noen år sia også.
Jeg kom som vanlig ikke lenger enn Rock In,men husker Henrik,Cato K
og en gjeng tel kom ramlende ned trappa utpå kvelden.
Tror det var i 83 jeg kjøpte et nummerert eks av Kiss meets the phantom, Vhs, hos Melody Line. Dæven som jeg gleda meg til de ML katalogene kom i postkassa! Filmen digga jeg å, på den tida..
Tror det var i 83 jeg kjøpte et nummerert eks av Kiss meets the phantom, Vhs, hos Melody Line. Dæven som jeg gleda meg til de ML katalogene kom i postkassa! Filmen digga jeg å, på den tida..
Tror filmen ble utgitt av Melody Line rundt 1987, kjøpte den når den kom vet jeg! A classic, if you are on drugs (Gene Simmons).
Husker en dag på skolen i 80 eller 81 att det kom noen KISSfan som var noen år eldre enn meg, de hadde vært å sett den på kinoen i militær-leiren kvelden før. Skrøt fælt om det. Jeg hadde ikke hørt om filmen engang. Men ble temmelig avensjuk ja....
Selv så jeg den første gang da jeg fikk den fra Melody Line i 1987.
Bytta VHSen bort mot ett eller annet kødd i 88, angrer!! Var med det første covret. Fikk tak i den senere med det 'nye' covret.
Jeg og Nina begynte å se den får ett år siden,vi er enda ikke i mål
BTW, er det mange er som har alle de orginale VHS'ene KISS ga ut??
Var nok i 87 jeg fikk den også.Gikk i hvertfall i 1.klasse på videregående,
og det var jo i 86/87 sesongen for oss som kjører kalenderåret etter den
engelske fotball sesongen.
"BTW, er det mange er som har alle de orginale VHS'ene KISS ga ut??"
Ja! Er`e no`det er nok av her i huset,så er`e blålys.
Var litt snål som liten jeg. Jeg var ikke gammel nok for å komme inn, så jeg tok på meg tresko og tegna meg på HENDA? Jeg husker ikke hvorfor men jeg var sikker på at jeg virka mer voksen da, hehehe..
Det var STORT å se filmen! Selv om det må være en av verdens mest elendige filmer noengang!
Så'n på Brandbu Kino(!)rundt '80.
Husker jeg satt med henda i fanget, men det føltes som om de sto rett ut til siden! Hadde en slags "ut av kroppen" følelse! Ha-ha-ha.
Så den her om dagen sammen med sønnen min som er 11 år. Han lo rått av "effektene"!!
"BTW, er det mange er som har alle de orginale VHS'ene KISS ga ut??"
Jepp, har dem alle sammen, alt fra Animalize og oppover. Husker Animalize kostet rundt 500 spenn i Melody Line når den ble utgitt... Har også Exposed-utgivelsen med papp-cover fra Melody Line i uskadet tilstand. Det var helt rått å få "en egen Kiss-video", man satte så stor pris på det lille man hadde på den tiden! Har nok sett Animalize-videoen noen hundre ganger!