<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

OT : Big Brother - tortur av deltagere ?

February 15 2006 at 3:23 PM
  (Login terjem)

Begynner det ikke å ligne tortur det de må igjennom ?

Respond to this message   
AuthorReply

(Login LasseThomas)

Re: OT : Big Brother - tortur av deltagere ?

February 15 2006, 3:32 PM 

Hva er det de må gå igjennom?

GIBSON LES PAUL , ZAKK WYLDE SIGNATURE!

Sword
(Login Swordandstone)

February 15 2006, 4:15 PM 

Finnes det folk som ser på dette mølet?????

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

February 15 2006, 4:47 PM 

Nå har jeg ikke sett noen episoder. Men det er vel bare greit at de må jobbe litt for pengene .

rassnbar
(Login rassnbar)

February 15 2006, 5:29 PM 

Når folk er dumme nok til å melde seg på den dritten, har de godt av å bli pint også. Jeg synes hele konseptet er idiotisk, og følger heller ikke med. det må da finnes annet å se på.

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

February 15 2006, 7:49 PM 

Eller så kan man alltid lese en bok

(Login Deli-Cato)

February 15 2006, 7:57 PM 

Eller fange ei flue,tappe vann i badekaret,nappe av den ene vingen,
plasere`n oppå kukkhuet,og la`n løpe rundt og rundt,men du bare lener
deg tilbake og nyter livet.

(Login Oldaker)

February 15 2006, 8:32 PM 

Du veit å få sagt det Cato

mr T
(Login terjem)

February 15 2006, 9:37 PM 

HAHA
Hvor får du alt fra ???

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

February 15 2006, 9:53 PM 

Det er sånt som vi som ikke ser på Big Brother gjør hver eneste dag .

Nissen
(Login nisserock)

February 15 2006, 10:18 PM 

konge cato, det må prøves

Kjell
(Login SpacemanAce)

February 15 2006, 10:34 PM 

"Eller fange ei flue,tappe vann i badekaret,nappe av den ene vingen,
plasere`n oppå kukkhuet,og la`n løpe rundt og rundt,men du bare lener
deg tilbake og nyter livet".

Ikke noe unormalt i det. Prøver det rett som det er.

Mr.Blackwell
(Login Mr.Blackwell)

February 15 2006, 10:35 PM 

i S/M kretser bruker de veps...

(Login KissStarChild)

February 15 2006, 10:42 PM 

"Når folk er dumme nok til å melde seg på den dritten, har de godt av å bli pint også. Jeg synes hele konseptet er idiotisk, og følger heller ikke med. det må da finnes annet å se på."

AMEN

*StarChild*

Mr T
(Login terjem)

February 16 2006, 8:25 AM 

Det er nettopp det som er problemet. Det er ikke så mye annet å se på. Det er jo nesten bare dritt på TV. Man burde heller lese en bok, enig der

(Login cusano)

February 16 2006, 8:33 AM 

Hvis man er lei tv, så er Photoshop en god investering

Haakon

(Login AceNeverShowUp)

February 16 2006, 9:07 AM 

"Det er nettopp det som er problemet. Det er ikke så mye annet å se på. Det er jo nesten bare dritt på TV. Man burde heller lese en bok, enig der"

- finner du virkelig ikke noe mere menigsfullt å se på TV enn BigBrother?

(Login stanleyjp)

February 16 2006, 9:32 AM 

jeg lå på senga å så på big brother igår...., vel, resultatet ble at jeg våkna nå, fult påkledd og med tv norge summende i bakgrunn:p hehe.

JP
- som så får seg Big Brother med Cato, Henrik Emil, Brekke & co! det hadde vert no

(Login K.I.S.S.)

February 16 2006, 3:29 PM 

Faen heller. Jeg har blitt hekta igjen. Etter 2. runde har jeg bare svippa innom men denne gangen er jeg på han igjen.
Brødgjøken Kristian og Angelica er jo så jææævla selvopptatte og overfladiske at det er nesten bedre underholdning enn de lokale kristen tv programma jo!
Det er helt HELT ille å se Kristian poserer for hver jævla gang han står et sted. Huset må jo være paradis for ham med speil overalt, hehe.
Angelica virker faktisk hakket kvassere, men når ei jente stapper inn putene til KING KONG under brystvortene ligger det nok noe mindreverdighetskomplekser i bunnen.
Linn, som prøver å være up2date med alt som skjer driter seg loddrett ut med innblandinga si og han derre Slovenern eller hva faen han er burde sparkes tilbake til dørvaktjobben han akkurat er intelligent nok for.
Jeg heier på han derre Elvis-råne-fyren.. Han er helt konge!

(Login K.I.S.S.)

February 16 2006, 3:36 PM 

For øvrig er det nok tortur for de som er i Sonen. Man merker jo at det begynner å rable for gutta der nå. Spørsmålet er hvor langt BB er villige til å gå før det blir lagt merke til av folk som kan sette en stopper for det.
Hadde det vært opp til meg hadde de måtte sitti der i en mnd.

(Login terjem)

February 16 2006, 4:39 PM 

Hehe. Jeg har aldri sett 2 som fortjener hverandre så mye (Kristian og Silikon-dokka)

(Login acestubb)

February 16 2006, 5:01 PM 

....gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssppp. ....

...hø.ææhææ!?

Hadde jeg hatt sjansen hadde jeg delt meg selv i 8 millioner biter og stemt mot med alle deler mot at dette blir sendt på tv!! Fysj!

(Login KissStarChild)

February 17 2006, 10:02 PM 

hadde jeg vælva meg inn der skulle jeg faen meg lagd tv for dere jeg

*StarChild*

(Login NicoN)

February 18 2006, 1:26 AM 

I Nederland har det vært fem Big Brother-sesonger nå, og jeg må innrømme at jeg så en stor del av fire av dem. Synes det er rimelig intrigerende, men sesongene ble for lenge. På slutten ble det alltid rimelig kjedelig.

Men jeg tror jeg hadde likt Big Brother Norge/Sverige enda bedre, og det er på grunn av de rimelig vakre damene.

Hvis jeg ser på www.bigbrother.no, så hadde jeg ønsket at vi i Nederland hadde jenter som Carina i Big Brother. Hun er veldig pen, synes jeg, og fra Trondheim, og datteren til Diesel Dahl, hehe .

(Login Oldaker)

February 18 2006, 2:51 AM 

Big Brother kunne jeg lett takka ja til. Sier man nei til gratis Corona og muligheten til en mill er man ikke bare dum...

(Login Deli-Cato)

February 18 2006, 3:37 AM 

Hehe,da heller 76 kr. halvliter`n!

(Login bengtris)

February 18 2006, 3:44 AM 

Skal innrømme at jeg ikke har lest alle innleggene på denne posten, men
Big Brother er et nederlandsk prosjekt, er det ikke Nico??
Et program fra helvete er det vel utvilsomt.
Jeg digger ikke se superhippe svorske jævla dustemikler som trur dem er no!!
En gammal skalk på 38 digger ikke "Tore på sporet" og heller ikke "Bigdick brother"
Vi husker halvliter'n til 17-18-19, og god heavyrock.. og dèt holder!!..
Ferdig arbeid...

DD

-------------------------
http://www.aahsen.com

(Login rassnbar)

February 18 2006, 9:43 PM 

76 kroner halvliteren ? Den støtter jeg fullt ut Alt må være bedre enn å sitte i det teite huset.

(Login tohell)

plastikk folka i bb trenger den torturen de kan f�

February 19 2006, 12:18 AM 

at bb deltagerne blir plage un�dig? h�rt p� tullprat, de trenger all den plaginga de kan f� n�r de har meldt seg p� � v�re stygglenge i et hus med folk de ikke t�ler trynet p� , men gjengen der inne har jo noe til felles og det er at de bruker samme sminke merke og har samme plastikk kirurg, er jo omtrent ingentig som er ekte p� de folka, bortsett fra han raggaren, han er jo delvis normal, og han ene tr�ndern der inne brukte jo mer sminke enn alle kvinnsa til sammen og ikke s�rlig med fargesans hadde han heller, og de svenske "mannfolka graver seg rimelig lang ned i sminkepungen f�r direkte sending" ja har f�tt med med et par programm i begynnelsen i �r, men det tok kjapt slutt gitt, lenge siden det har v�rt en mer intetsigende gjeng med k�lahaud med, savner ramszy da han ropte E DET NOKKE KNULLING!!! og den utalelsen ar alle moldensere burde f�tt seg et nakkeskudd var helt konge(ja jeg kjenner mange moldensere som er helt alright, det var nok ment som en sp�k, men som kom ut av kontroll, ramzy spiller p� samme bedriftslaget som meg n� og han er faktisk en steika ok fyr.
de burde sette p� kiss og anna metal musikk i ei heil uke(slik de gj�r p� guantamo og abu graib fengeslet, da tenker vi skulle f�tt skikk p� k�lhauda.hehe hun m�rke svenske er jo sprek i praten som da hun satt og fortalte hele norge og sverige at hun likte � blitt tatt i bakd�ra:)litt artig at hun ene norske er dattra til diesel dahl da.=) sikkert kjempestolt av dattra si

jaja der fikk jeg rast fra meg litt om bb i �r ogs�

(Login tohell)

der fikk jeg norsk tegnsett

February 19 2006, 12:34 AM 

at bb deltagerne blir plage unødig?hørt på tullprat, de trenger all den plaginga de kan få når de har meldt seg på på å være stygglenge i et hus med folk de ikke tåler trynet på, men gjengen der inne har jo noe til felles og det er at de bruker samme sminke merke og har samme plastikk kirurg, er jo omtrent ingentig som er ekte på de folka, bortsett fra han raggaren, han er jo delvis normal, og han ene trøndern der inne brukte jo mer sminke enn alle kvinnsa til sammen og ikke særlig med fargesans hadde han heller, og de svenske "mannfolka graver seg rimelig lang ned i sminkepungen før direkte sending" ja har fått med med et par programm i begynnelsen i år, men det tok kjapt slutt gitt, lenge siden det har vært en mer intetsigende gjeng med kålhaud med, savner ramszy da han ropte E DET NOKKE KNULLING!!! og den utalelsen ar alle moldensere burde fått seg et nakkeskudd var helt konge(ja jeg kjenner mange moldensere som er helt alright, det var nok ment som en spøk, men som kom ut av kontroll, ramzy spiller på samme bedriftslaget som meg nå og han er faktisk en steika ok fyr.
de burde sette på kiss og anna metal musikk i ei heil uke(slik de gjør på guantamo og abu graib fengeslet, da tenker vi skulle fått skikk på kålhauda.hehe hun mørke svenske er jo sprek i praten som da hun satt og fortalte hele norge og sverige at hun likte å blitt tatt i bakdøra:)litt artig at hun ene norske er dattra til diesel dahl da.=) sikkert kjempestolt av dattra si

jaja der fikk jeg rast fra meg litt om bb i år også

(Login Deli-Cato)

February 19 2006, 1:28 AM 

Og det var jo ikke reint lite du hadde fått me`ræ hell.
Hils Anne Mona

Current Topic - OT : Big Brother - tortur av deltagere ?  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement