<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

OT: Lekket låt fra G'N'R ... visstnok

February 18 2006 at 2:25 PM

2side  (Login 2sidesofthecoin)

http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=25WO15SYA956U11UII8AMPTBQZ

Fra Blabbermouth:
"A full-length version of another track recorded during the sessions for GUNS N' ROSES' much-anticipated "Chinese Democracy" album has been leaked — this time of the song "There Was A Time", or "T.W.A.T."

The track, which has been rumored to exist for some time within the GUNS N' ROSES fan community, is the third new GN'R song to make its way online in two days — joiing the full-length leak of the song "I.R.S." and a one-minute, 20-second clip of a track called "Better". GUNS N' ROSES' management has reportedly been asking webmasters to delete the files from their sites, and to also remove any links to them, in an effort to stop their spread. It's unknown where the leaks originated.

Although GUNS N' ROSES frontman Axl Rose has yet to officially comment on the leaks, Lisa Reed, wife of longtime GN'R member Dizzy Reed, reportedly let her feelings be known in an online post. 'I just don't understand it," she wrote with regards to the leak. "If people claim to love the band and Axl so much, why on earth would you do something you know will piss them off? Especially when all signs point to it getting closer and closer. It's like shaking all your Christmas presents on the 23rd of December and figuring out what they are. No surprise and you ruined the fun for the giver. I just as much as anyone want this record to come out. but BE PATIENT!'"

Axl Rose has said fans would get to hear new music this year, and former lead guitarist Slash has been telling interviewers that "Chinese Democracy" will be out in March, but no official release date has been announced."

2side

Respond to this message   
AuthorReply

(Login Deli-Cato)

Re: OT: Lekket låt fra G'N'R ... visstnok

February 18 2006, 4:34 PM 

Hehe,kanskje han på nachspielet tel Axl forleden,trøkte på rec.
Jævlig som kjerringer preiker på vegne av gamle rockere om da`n foresten...

(Login spAce_ACE)

February 18 2006, 5:35 PM 

Faen, ser ut som om det endelig blir no av denne skiva nå ja!
Ikke det at jeg gleder meg SÅ mye lenger, men joda, blir artig. Kanskje Axl tar seg tid til et par konserter å til og med

(Login stanleyjp)

February 18 2006, 8:25 PM 

jeg trur det kan bli noe bra og noe dårlig på denne skiva, men den kan nok garantert ikke måle seg med de gamle guns skivene, desverre.... Dizzy Reed er vel kansje det minst respekterte GnR medlemet noensinne så hva kjærringa hans har å si drite rjeg lissom i, hehe :p

JP
- som syns IRS gir et håp om at skiva faktisk kan bli bra. Låter som "My Fellow Americans", "Navigations" og "Silkworms" syns jeg deirmot er tvilsomme greier..

(Login stanleyjp)

February 18 2006, 9:22 PM 

(Login Oldaker)

February 19 2006, 3:24 AM 

Skal et band slå til i disse dager må hvertfall de kuleste medlemmene være med.

Guns: Slash/Duff
Kiss: Frehley
Crue: Sixx/Neil/Lee/Mars
SD: Ness

Igjen... I rest my case...

(Login stanleyjp)

February 19 2006, 9:04 AM 

tja, si rose/stradlin da, så har du ivertfall noen med låtskriver talent.. Det eneste solo prosjektet til noe GnR medlem som har gått med overskudd er jo solo skivene til Izzy Stradlin..., Slash Snakepit må jo være tidenes fiasko, og en kan jo ikke si at Duff McKagans Loaded akkuratt var det helt store heller... Kvalitets messig syns jeg heller ikke Velvet Revolver kan måle seg med solo greine til Stradlin, men de har ivertfall hatt suksesse

(Login stanleyjp)

February 19 2006, 12:57 PM 

Better syns jeg høres veldig bra ut! :)Gir virkelig håp om at detta blir årtusenets utgivelse (noe som vel strengt tatt burde forlanges fra Axl Rose i og med at han står bak de 4 beste skivene som noengang er utgitt )

(Login NicoN)

February 19 2006, 1:18 PM 

"...Axl Rose i og med at han står bak de 4 beste skivene som noengang er utgitt..."

Synes du virkelig at ALLE Guns n' Roses-skivene er bedre enn alle andre plater, JP? Fascinerende... Men må innrømme at jeg synes det er litt kult at du elsker et band så mye !

(Login KissStarChild)

February 19 2006, 3:13 PM 

det er ingenting som er bedre enn å elske et band jeg skjønner meg aldri på folk som ikke liker no spesiell musikk, sånne som lissom liker alt og hører på radioen hele tia. nå er det Kiss som er favorittene mine da, men jeg er jævli gla i Guns også, jeg lurer på åssen livet mitt hadde vært hvis ikke Kiss hadde vært med i bildet, tanken er faen meg skikkeli deprimerende...

Kiss ække bare et band vettø, det er en livsstil, og det er faen meg sant

*StarChild*

(Login NicoN)

February 19 2006, 3:22 PM 

"det er ingenting som er bedre enn å elske et band"

Enig, Kristin. Elsker selv noen band også (Kiss, The Screaming Jets, Rush osv). Derfor synes jeg det er kult at JP elsker Guns n' Roses så mye . Synes bare det er overraskende at han synes alle 4 Guns-skivene er bedre enn alle skivene til Kiss og andre band som han liker, hehe .

(Login Oldaker)

February 19 2006, 3:30 PM 

Jeg synes Contraband er det beste som er gjort med Guns medlemmer siden Appetite For Destruction. Synes bare den skiva er så vanvittig kul

(Login spAce_ACE)

February 19 2006, 5:38 PM 

Nøyer meg lenge med Appetite, Lies og Spaghetti Incident i platesamlinga mi, men hadde vært artig å fått med seg en konsert med dagens "GNR"

(Login NicoN)

February 19 2006, 5:40 PM 

Oops, Guns n' Roses har selvfølgelig 5 skiver istedenfor 4. Unnskyld, JP, jeg tok feil der...

(Login stanleyjp)

February 19 2006, 7:11 PM 

hehe ja, men spaghettie incident går lissom ikke på topp 5 hos meg, men den er faktisk inne på topp 10 den og

IMO er det 5 skiver som i særklasse utmerker seg i forhold til alle andre..., de 4 nevnte GnR skivene pluss Crazy Nights

(Login KissStarChild)

February 19 2006, 7:51 PM 

og hot in the shade

og vi elsker jo illusion skivene, IKKESANT GUNNAR?

*StarChild*

(Login stanleyjp)

February 19 2006, 10:56 PM 

Gunnar er skap fan av illusion skivene...

(Login spAce_ACE)

February 19 2006, 11:11 PM 

Haha, ikke faen. Liker You Could Be Mine, that's it!

(Login stanleyjp)

February 19 2006, 11:13 PM 

er du virkelig helt ærlig nå gunnar? hva med so fine feks. :p

(Login KissStarChild)

February 19 2006, 11:25 PM 

so fine er LOVELY!

*StarChild*

(Login spAce_ACE)

February 19 2006, 11:35 PM 

Er helt ærlig her nå ja. You Could Be Mine er eneste HELE låta jeg liker på Illusion skivene.

Current Topic - OT: Lekket låt fra G'N'R ... visstnok  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement