<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

OT: The Pioneers har lagd ny EP.

February 19 2006 at 7:02 PM

(Login en_gutt)

Hei hei folkens!

Den siste tiden så har bandet mitt, The Pioneers lagd ny EP. Dette er vår 2. EP siden starten av bandet vinter 2005, og vi er fornøyde med resultatet. Vi har lagt ut to sanger på uhørt og vil etterhvert legge det ut på urørt også. Her er iallefall linken:

http://www.uhort.no/artist/ThePioneers

EPen består av 5 spor, men vi har som sagt lagt ut to av dem:

"Rock'n'Roll Revolution" og "Destroyed All The Things" .

Take care.

--Kim Alex--
http://www.thepioneers.no - We got to save the world from listepop!

Respond to this message   
AuthorReply

(Login pactheripper)

Re: OT: The Pioneers har lagd ny EP.

February 19 2006, 7:09 PM 

Dritbra kim-alex! future rock stars!

Nissen
(Login nisserock)

February 19 2006, 7:29 PM 

drit kult

6x
(Login 6x)

February 19 2006, 9:52 PM 

Kim Alex: hvordan skaffer man seg EP'ne ??? skulle gjerne invistert i begge

(Login Deli-Cato)

February 19 2006, 10:14 PM 

Jævla tøffe låter,Kim! Well done!

(Login Fe-Der-Inn)

February 19 2006, 11:47 PM 

Veldig bra, Kim. Blir vel ikke tilfeldigvis releaseparty hos carler'n? Såfall kommer jeg.
Refrenget på Destroyed All The Things falt ikke helt i smak, men resten var virkelig interessant!:D

(Login pactheripper)

February 19 2006, 11:49 PM 

forresten så forventer jeg å se mye mer til kukslipset i fremtiden kim! The legacy lives on!

(Login en_gutt)

February 20 2006, 1:50 PM 

Hyggelig

6x - På konserter..

--Kim Alex--

Klein
(Login K.I.S.S.)

February 20 2006, 2:08 PM 

Når du/dere i Pioneers legger kølla på vedstabben på denne måten og åpner for anmeldelser e.l. så må dere tåle denna:

Ikke spest nytt under solen dette. Minner meg mye om Carburators, men i en mer 80-talls heavy innpakning. Ompa ompa takta på R&R Revolution gjør hele greia pinlig tidlig 80talls.
R&R R er min fav av de to jeg hørte på. Den andre var mildt sagt CRAP fra ende til annen.
Greia IMO er at dere trenger tyngre lydbilde for å få denne Motorpsycho-prega Destroy...låta til å svinge. Når dere går på verset blir jeg nærmest flau, men dere er innpå noe her, men får det bare ikke til desverre. Dette er vel den låta P3 osv ville spillt hvis dere hadde blitt lista der. Men det blir for MEG veldig rullebånds-heavy her. Stort sett alle riff og sangmelodier og arr er blitt gjort utallige ganger før, så låtene høres ut som en slags Copy/Paste innenfor heavyrock-sjangeren. det eneste jeg likte med denne sangen er mellompartiet mot slutten med strykere. Det var fint. Også fint fordi jeg slapp å høre på den brunstige elgen dere har henta inn fra Granskauen på vokal.
Sad but true
Sorry!

(Login en_gutt)

February 20 2006, 2:19 PM 

Takk for denne anmeldelsen, Klein, men etter alt det negative du har dratt frem så vil jeg ikke ta det så jævlig seriøst når det kommer fra en som spiller i tribute-band og sier at vi gjør ting som er gjort før. Vi i The Pioneers er uansett i oppstarten, og vi prøver ikke å skape noe 100% nytt. Det tar nok mere tid før vi kommer til å skille oss ut. Skjer ikke på ett år.. Hehe..

--Kim Alex--

(Login pactheripper)

February 20 2006, 2:22 PM 

Det er lite som er mer inspirerende enn å se the pioneers spille live. man ser dem koser seg fra ende til annen og publikum tar av og synger med på alle låtene, selv de nye ingen har hørt før. Og musikken er utrolig tilfredstillende, hvertfall live. Og jeg tror ikke jeg er den eneste som står med gåsehud fra panna og ned til tærne når dere drar i gang "don't fall in love"

(Login K.I.S.S.)

February 20 2006, 2:26 PM 

" jeg ikke ta det så jævlig seriøst når det kommer fra en som spiller i tribute-band og sier at vi gjør ting som er gjort før. "

HAHAHAHAHAHA! Den var bra Alex. Hva faen hadde det med saken å gjøre? Kan nevnes at de andre folka i bandet er temmelig drevne musikere som enten har band på si eller er x-members av annerkjente band.
Du må jo faen meg tåle at du får sånn kritikk når du legger ut låtene både her og på Urørt?
Og en GOD musiker tar til seg noe av all kritikk og ikke feier det av med den måten du gjorde det her.
Det blir som å si at du vil gjerne høre hva andre mener om låtene dine, så lenge det er positivt.

(Login en_gutt)

February 20 2006, 2:29 PM 

Da synes jeg du kan lese resten av det jeg skrev

--Kim Alex--

(Login K.I.S.S.)

February 20 2006, 2:35 PM 

En annen faktor er jo lydbildet i sin helhet. Jeg tror at dere sparker temmelig bedre fra dere LIVE. Dere burde kanskje tenke mer Live rundt neste innspilling?
Men hvis du vil/klarer å ta råd fra en med snart 25 års band/komponist/studio-erfaring så anbefaler jeg dere å droppe denne puddelheavy-tolkningen av materialet deres.
Dere har glimtvis bra ting på g men det liksom drukner i Manowarlignende Motorpsycho wannabe ting.
Du må skjønne greia også med at K.I.S.S. er etter det vi har hørt fra veldig mange Norges mest solide KISS Tributeband, rent spillemessig. Firehouse går nok av med seieren rent showmessig, pga at de har holdt på betydelig lenger enn oss. Men vi er faen ikke mange meterne bak nå.
Så når vi for hver gang vi går av scenen overøses med lovord fra blodfans som går på at vi faktisk låter bedre enn KISS live, så drukner nok den temmelig barnslige kommentaren din om at du ikke tar kritikk av en som spiller i Tributeband av et band du selv er blodfan av.

(Login K.I.S.S.)

February 20 2006, 2:42 PM 

Jeg driter vel i hva du skriver for å liksom unnskylde dere fordi dere er så ferske.. Har dere spillt inn EP i studio, spillt live og du legger ut låtene på webben for hugg og kyss så må du regne med at dere får noen hugg av og til.
Jeg kan nok være ganske skarp innenfor kritikk, men jeg skriver det jeg mener og prøver å legge inn konstruktive ting innimellom så det ikke blir de-cap fra start til slutt.
Som sagt. Dere låter nok bedre live enn denne pinglete innspillinga. Låtene fortjener et bedre lydbilde, og som så mange andre band så trenger dere nok en uteforstående som kan komme med objektive meninger under innspillingene. På høyt plan kalles det Produsent, men for dere blir det nok en mer dreven lydtekniker.
De aller fleste band har altfor høy selvtillit når det kommer til låtskriving i starten. 99% av tilfellene så skjermer man seg for kritikk av all negativ form og stort sett tar av på de gode. Men 99% av all god kritikk er 80% bullshit som kommer fra venner og bekjente som bare stryker dere med håra.10% av folk som ikke har fnugg av peil og de resterende 10 % mener det de sier.
Stå på! Dere er innpå noe, men IMO er dere ikke der helt enda!

(Login cusano)

February 20 2006, 2:44 PM 

Ha ha, Klein drar en Tor Milde..

Haakon

(Login -vinnie-)

February 20 2006, 2:44 PM 

Vel vel vel... Jeg har ikke kommet så langt som å skrive noe på uhørt siden enda, men det kommer! Jeg synes The Pioneers er kult jeg! Har selv fått høre at vi ikke er så veldig orginale så det gjør noe, men hvem er orginale i dag?! det meste har blitt gjort, og etter min smak så er det mye bedre å satse på den musikken man selv føler for, enn å prøve å lage noe nytt som antageligvis blir helt sykt dårlig! Vil si som Tom i Blink 182, "There is just so many ways to write a punk song!" Det samme gjelder i rocken også mener jeg! Det å finne sin egen sound er lett, men å finne være helt nyskapende i rocken, er ikke mulig lenger. Hvis det er noe jeg kan være lit enig i, Klein.. Så må det være at vokalen er ikke like bra på disse som på de første låtene jeg hørte, men det er jo ikke dårlig for å si det slik! Lydbildet kan jo såklart always jobbes med, men synes det funker bra her, synes det er fett jeg! Det viktigste er å holde den stilen du selv vil, og ikke høre på hva alle andre mener, men også ta til seg kritikk som er grei og saklig, synes kaskje KLEIN legger mye vekt på det negative her, men det er jo også greit å ta med seg.. men kan jo ikke tilfredstille alle heller! :P
Rock on, dette er rett og slett kult! :D

(Login K.I.S.S.)

February 20 2006, 2:46 PM 

Ironisk at Thor heter MILDE til etternavn, hehe..

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

February 20 2006, 2:47 PM 

Det hadde jo vært spennede å hørt noe Klein lagde i 18-19 års alderen...

(Login en_gutt)

February 20 2006, 2:47 PM 

Si heller 17-18, Nils

--Kim Alex--

(Login -vinnie-)

February 20 2006, 2:49 PM 

la ikke merke til det siste du skrev der Klein.. Men der er jeg mer enig med deg enn det første du skrev. Er helt klart viktig å få helt ærlig tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk, uten tvil! Men i starten, som du sier selv, så prøver man på en måte å ungå all dårlig kritikk, så når den første kommer, så kommer'n hardt!! derfor er det greit å kanskje ikke bare legge vekt på det du mener er negativt, men kanskje også trekke frem flere posetive punkter. For jeg mener at The Pioneers kan nå langt! uten tvil!

(Login spAce_ACE)

February 20 2006, 2:52 PM 

Nå er det forskjell på en som gir konstruktiv og ærlig kritikk, og en småsur og power-trippende Klein som har sitti oppe i hele natt og sett på Gene's Rock School...

(Login K.I.S.S.)

February 20 2006, 2:56 PM 

Poenget mitt er heller det at band som er i oppstartsfasen e.l. trenger å få seg en trøkk i trynet hvis de lager musikk som er halvveis bra og kanskje ikke det engang.
Nå ser jeg over jeg over her at Alex ikke akkurat inviterte til at Klein skulle hugge huet av bandet hans, men jeg gjør det anyway
Hugg Hugg.
Neida. Bandet er jo greit nok, da men jeg husker bare selv når jeg drev band mellom 16-19 årsalderen at jeg ønsket folk sa det de virkelig mente. Jeg spillte i et jævla (uffameg) puddelheavyband (alla WigWam) i 87. Alle vi gutta trodde det var bra men først nå tør folk si til oss at de da syntes det var crap. Det hadde vært mye bedre å fått greie på det i 87 så hadde jeg sluppet å bruke et år av mitt liv på store frisørutgifter og å rippe Bon Jovi og Whitesnake riff.
Heldigvis tok jeg til hektene selv og droppa ut og starta et Streit forward Rock And Roll band istedenfor.
Uff det var et år (87-88) jeg helst bare vil glemme!
Når det kommer til å skape noe nytt, så skal jeg ikke si jeg heller gjør det med mine låter, men å si at det ikke er mulig å skape noe nytt innenfor R&R er bullshit! Det er fullt ut mulig men veldig ofte, særlig de siste tiår så er det "Two-In-One" prinsippet som gjelder. Nemlig å spleise stilarter som Beck osv.
:-/

(Login en_gutt)

February 20 2006, 2:56 PM 

Klein, selfølgelig setter jeg pris på anmeldelsen din, helt klart. Jeg unnskylder meg heller ikke ved å si at vi er så ferske, men det er fakta. Vi er ferske, og det vil ta lenger tid før The Pioneers finner sin egen retning og stil. Om du vil komme med konstruktiv kritikk, si heller hva vi skal gjøre for å gjøre gruppen og låtene bedre.
Greit, jeg har skjønt greia til K.I.S.S, men du driver også å unnskylde deg med at Firehouse har holdt på lenger enn dere. Når du sier at det er barnslig av meg å skrive at vi er ferske, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si til det.

Uansett, takk for anmeldelsen Klein. Vi spiller fordi vi har det gøy sammen.

--Kim Alex--

(Login K.I.S.S.)

February 20 2006, 2:58 PM 

"Nå er det forskjell på en som gir konstruktiv og ærlig kritikk, og en småsur og power-trippende Klein som har sitti oppe i hele natt og sett på Gene's Rock School... "

MOAHAHAHAHAHAAAAAA! nei den lasta jeg ned fra nettet for lenge siden gitt. Så du ikke linken som lå her på KAN for noen uker siden?

Kan du definere hva konstruktiv og ærlig kritikk er opp imot det jeg skrev om Pioneers?

(Login K.I.S.S.)

February 20 2006, 3:02 PM 

"Greit, jeg har skjønt greia til K.I.S.S, men du driver også å unnskylde deg med at Firehouse har holdt på lenger enn dere. Når du sier at det er barnslig av meg å skrive at vi er ferske, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si til det."

Nå snakker vi jo om MUSIKK og LÅTSKRIVING og FREMFØRELSE her Alex og ikke om image/show!

Jeg sier Firehouse er hakket vassere enn oss SHOWMESSIG, siden de bl.a. har denne fantastiske lysende KISS logoen m.m. Men når det kommer til spillemessig er det opp til andre å bedømme om vi er bedre/dårligere/like gode.

Jeg prøver jo å komme med forslag i det jeg har skrevet Alex. All honør til dere hvis dere er grønne på gitarer/trommer/vokal og akkurat har starta opp, men det er litt sånn (spest for meg) at når man kliner ting ut på webben så er man liksom happy nok med dritten til at man skal tåle en trøkk også.

(Login spAce_ACE)

February 20 2006, 3:03 PM 

Det du bedriver er jo nærmest skit-kasting

(Login en_gutt)

February 20 2006, 3:06 PM 

Så om du skriver "Dette her var dritt, blablabla" i en anmeldelse - så vil du at jeg bare skal skrive "OK." tilbake?

Men nå går vi utenfor temaet her Klein. Takk for ditt synspunkt på låtene. Vi får se hva som kommer på neste EP.

--Kim Alex--

(Login K.I.S.S.)

February 20 2006, 3:08 PM 

Løkke til med den Alex.
Du har Ace med deg som en sterk sympatisør, hehehe..
Rull inn a Ace
Du skjønner ikke noe av det jeg skriver anyway u slice it

(Login spAce_ACE)

February 20 2006, 3:10 PM 

Haha, var sååååånn det var ja. Og har jeg på noen måte gitt uttrykk for at jeg ikke syns den EP'n suger hardt? (syns den er fet nok, men er ikek det som er poenget)

Men men, jeg får vel finne fram ordboka jeg nå, prøve å kjempe meg gjennom innlegga dine, se om jeg skjønner litt mere da...

Mr.Blackwell
(Login Mr.Blackwell)

February 20 2006, 3:33 PM 

Vel, i mine ører er dette veldig bra mht alder og slikt, syns kanskje det spriker litt i forhold til hva slags band dere ønsker å være IMO. Uansett alltid gøy å høre nye fremadstormende band for en satt 32 åring. Og jeg vet ikke om det er tilfeldig, men jeg syns dere har mange gode referanser til bra band i låtene deres...

(Login cusano)

February 20 2006, 4:14 PM 

Etter å ha lest anmeldelsen Klein ga, hadde jeg ikke så høye forventninger må jeg innrømme, og det er mulig det senka terskeln litt, men jeg syns detta svingte bra! Åpnings riffet på Rock`n roll revolution er jo dødsfett! Den andre låta starta også bra, men ble litt kjedelig og anonym etterhvert syns jeg. Syns ikke man skal forvente all verden av et band som for det første er såpass ferskt og for det andre består av såpass unge folk. Skal man peke på noe spes med det her, så vil jeg si at det er vokalen og tekstene som drar ned. Skjønner at det er skrevet som kødd, men jeg syns den type "enkel" humor ødelegger ganske mye for helhets innrtykket av en låt. Når det gjelder lydbildet så syns jeg dere kommer greit ut der også, regner med at dere ikke har brukt all verdens med kroner på detta her, og det låter iallefall mye bedre enn demoer stort sett gjorde i mine "glans" dager..

Summasumarium: Vel done guys, men gjerne litt komprimering og kansje noen sangtimer på vokalisten?

Btw, hør enda mer på Fu Manchu!

Haakon

(Login test4echo)

February 20 2006, 4:27 PM 

Enig med Cusano her, det er bare til å fortsette, det er mange gode band som startet akkurat som dere, litt dritt slenging må dere bare regne med, øv mye og gjør akkurat som dere ønsker...

(Login en_gutt)

February 20 2006, 4:30 PM 

"øv mye og gjør akkurat som dere ønsker.." - akkurat det vi gjør!

Takker for fine og konstruktive ord, Cusano! Vi betalte faktisk 0 kroner for 5 låter. Et nytt studio som trengte et band til å spille der, så sånn var det med den saken. http://www.imperialsound.no

--Kim Alex--

AceofThunder
(Login AceofThunder)

February 20 2006, 4:56 PM 

Synes dette låter bra, jeg trenger ikke ta noen alder i betrakning. Dere har alt dere trenger og mere til av talent for å komme seg frem. Det eneste negative jeg har har ikke noe med stil, sjanger, talent etc., det er kun at jeg ikke har helt sansen for denne sjangeren. Nyskapning har jeg aldri hungret etter, hvis et band låter fett og har gode låter så blåser jeg i om det er nyskapende, bare hør på KISS. Uansett så trenger alle noen år på baken til å forfine og justere egenart og låtskriving, så ut i fra det så har dere som sagt masse talent. Tipper at dere låter fett live, ikke at det ikke var fett her, men at råheten kommer bedre frem live i slik musikk.

Er forresten enig i ace.. Klein har en tendens til å drive skittkasting og ikke konstruktiv kritikk. Det er mulig du (klein) alltid snakker i den "tonen", og selv om det ikke er noe mål i seg selv å være poppis i alle selskap, så er det vel greit å tilpasse seg omgivelsene litt, hehe.

Jeg skal følge Kim Alex og The Pioneers, sultne band har jeg alltid troen på.

AceofThunder

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

February 20 2006, 5:08 PM 

Jeg satt å hørte igjennom låtene selv i går. Selve låtene synes jeg var helt kule. At de ikke ga meg noe megakick var bare pga jeg synes vokalen kanskje låt litt veik og upresit til tider. Men det kan like godt være lydbilde som gjør. Jeg synes heller ikke det gjør en døyt at det nødvendigvis ikke er så nyskapende. Så lenge det svinger, så er det fett nok for min del.

Ellers så synes jeg ikke dere skal være så strenge mot Klein. Dere må huske at her er det snakk om en perfeksjonist. En mann som er blandt toppsjiktet av norske musikere...

(Login cusano)

February 20 2006, 5:23 PM 

"Ellers så synes jeg ikke dere skal være så strenge mot Klein. Dere må huske at her er det snakk om en perfeksjonist. En mann som er blandt toppsjiktet av norske musikere..."

Uten å videreføre din ironi Nils, så må jeg si meg enig her, det står respekt av et sånt multi talent. Det var riktignok en litt drøy anmeldelse han ga, og feilaktig også i mine ører, men han har ihvertfall erfaring og eget låtmatriale som underbygger meningene hans. Nå er jo Klein i tillegg kjent for å være den som gjerne ordlegger seg på en måte med hensikt å skape litt diskusjon, så det verste av kritikken får man se bort fra, og heller sile ut det som er av gode råd og tips.

For dere som ikke har hørt hva Klein driver med når han ikke spytter blod og blåser ild, så kan dere ta en lytt her:

http://www.uhort.no/artist/Sletterod

Haakon

Mr.Blackwell
(Login Mr.Blackwell)

February 20 2006, 5:29 PM 

Keep em' coming. Nye musikalske bekjentskap er alltid int.

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

February 20 2006, 5:43 PM 

Det låt kult nok det Cusano .
Men jeg tviler ikke på at Kim Alex & Co er minst like gode om 10-20 år .

(Login stanleyjp)

February 20 2006, 8:51 PM 

KLEIN: Trukke du har no særlig mer greie på musikk en Ace, men samma det. Vil ikke si at anmeldelsen te Klein var noe gæærn, det er jo hans mening, og det er klart at den er like mye "lovlig" som alle andre meninger, selvom den ikke er så fryktelig rosende at det gjør noe. Kritikk er noe man må regne med om man spør folk hva de syns om det en driver med, om jeg feks. hadde vert livrædd for å bli slakta vokal messig så hadde jeg aldri gitt (solgt på krita... *kremt*kremt*) FRC skiva til Nilzzz, hehe ... synd at du klein ikke bryr seg om hva jeg sier da, siden han er eldre enn meg ler

BTT: Jeg syns låtene var ganske så bra jeg kim, produksjons messig er det mye å gå på (som jeg ikke har ork til å gå inn på nå), men låtene i seg selv syns jeg var bra..., dere er jo drevene hele gjengen!

AceofThunder
(Login AceofThunder)

February 20 2006, 9:17 PM 

Klein: "Livin' in a fishbowl" og "Fuel"(!!) var fete. Jeg savner litt mer punch i "Fuel", og "Living in a Fishbowl" er fengende, men der savner jeg litt mer bredde i lydbildet, altså låta kan bli enda større enn den er. Men de to låtene var upåklagelige, kule låter.

les-paulsen
(Login les-paulsen)

February 20 2006, 10:10 PM 

Synes "RNRR" var klart best av de to låtene.
Stå På!

(Login -vinnie-)

February 20 2006, 11:14 PM 

Kort og godt: The Pioneers rocks!

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

February 20 2006, 11:37 PM 

Send meg kontonummeret ditt du JP så skal jeg sette inn ei krone eller to til deg .

(Login -vinnie-)

February 20 2006, 11:37 PM 

Synes Harald Sletterød greiene var kult!! Fuel vokalen minner no veldig om en fyr med lang tunge og store $$ i øynene, og lyden minnet veldig om COS Så hvis vi skal snakke nyskapende, så er ikke dette noe nytt egentlig! Men synes det var kult! Likte best I`m Over You! Mer har jeg ikke å si! hehe

(Login Fe-Der-Inn)

February 20 2006, 11:45 PM 

Enig i at carler'n ikke helt får til vokalen. Høres litt ut som når han prøver for hardt/overdriver. Må få han ned til å være rolig igjen tror jeg:) Vokalen var bedre på forrige ep hvertfall;)

Lenge siden jeg har sett dere live nå, så jeg får snart få rævva i gir.

(Login stanleyjp)

February 20 2006, 11:52 PM 

plateselskapet tar sge av sånt noe nils, JP & Frank The Tank Productions kan kontaktes på jan_petter5@hotmail.com :p hehe, neida, bare tuller med deg se på det som en gave fra FRC te KAN

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

February 21 2006, 12:08 AM 

Takker og bukker JP

(Login Oldaker)

February 21 2006, 11:34 AM 

Jeg synes detta svingte jeg Kim Alex

(Login Kjell-Aage)

Derrick.....

February 21 2006, 11:52 AM 

Kanskje et (under-)cover-band av Derrick hadde vært noe for Harry Klein?
Husk å stemme på Iselin utover vinteren!!!!!!
Trouble Walkin`

Klein
(Login K.I.S.S.)

February 21 2006, 1:45 PM 

Ei jente som synger om Trouble Walkin? Jeg kan ikke huske å ha harva over henne

Pioneers er sikkert mye mye bedre live enn i studio hittils. Jeg har jo også hørt annet fra bandet, bare ikke live.
Som jeg skrev tidligere spillte jeg i et puddelheavyband JEG og de andre gutta trodde var dritfett, men som sugde noe så jævli pakkiskoddær til tider at jeg som vokkis i det bandet ikke klarer å høre mer enn en halv sang før jeg griper tak etter første og beste måten å ta livet mitt på.
Men til å være unge og ferske (jeg vet jo ikke hvor lenge de har spillt instrumenter) så er de flinke. DET skal de ha. Men hvis man tar vekk "Bra til å være Norsk.." holdninga så er det mye dårlig.

Men denne Nilzz:
"Ellers så synes jeg ikke dere skal være så strenge mot Klein. Dere må huske at her er det snakk om en perfeksjonist. En mann som er blandt toppsjiktet av norske musikere"

For de som kjenner meg vil de nok nikke gjenkjennende til perfeksjonist-utsagnet ditt, selv om det sikkert var ment (igjen) som en spydig og ironisk snørrklædd fra deg. Hold deg til å sy klær til dukkene dine du Nilzz.
Jeg driter lodrett i hva folk synes om meg? Jeg er nok ikke blant toppsjiktet iblandt Norske musikere. Det har vi jazzmusikere til som Sidsel Endresen m.fl. til men når det kommer til spesiellt basspill så tror jeg nok jeg spiller skjorta av veldig mange rockebassister i dette landet.
Når DET er sagt så driter jeg i om produksjonen låter litt pinglete på låtene mine. De var aldri ment som noen utgivelse uansett men ble spillt inn for gøy når jeg kjeda meg i lille Horten (som jo ble ganske ofte mot slutten)
Jeg har skrevet på de fleste låtene tror jeg at de ikke er hverken mastret eller mixa skikkelig heller så ingen kan ta meg på den, hæhæ.

(Login stanleyjp)

February 21 2006, 1:57 PM 

Er det mulig å få høre noe fra det puddel greine klein? Sitter her med en følelse av at jeg hadde digga det vilt

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

February 21 2006, 2:03 PM 

"For de som kjenner meg vil de nok nikke gjenkjennende til perfeksjonist-utsagnet ditt, selv om det sikkert var ment (igjen) som en spydig og ironisk snørrklædd fra deg. Hold deg til å sy klær til dukkene dine du Nilzz. "

Steike så fintfølende og totalt blottet for selvironi du er da...
Ellers står Megoen fint på hylla hjemme på kontoret .

Klein
(Login K.I.S.S.)

February 21 2006, 2:04 PM 

Hmmm. Skal sjekke. Mulig jeg må legge det ut på Urørt. Noe jeg IKKE er spest hypp på, men jeg får se. Kanskje greit så visse bremsespor her på KAN får høre hva jeg skriver om
Bandet het Floyd Rose, noe som jo i seg selv tegner et bilde om Fytterakkern og Herregud

(Login K.I.S.S.)

February 21 2006, 2:05 PM 

La oss ta topicen tilbake til der den startet! Det skal jo ikke handle om MEG dette her!!! :-/

http://www.uhort.no/artist/ThePioneers

Mr.Blackwell
(Login Mr.Blackwell)

February 21 2006, 2:11 PM 

Hør hør... forøvrig kan jeg anbefale et band som heter The Spectacle fo dere som liker hardcore, de har en hjemmeside, men den får dere finne selv.

(Login Oldaker)

February 22 2006, 12:15 AM 

Hehe. Klein er sint på verden
Greit nok at du ikke liker musikken Klein, men du kan jo kommentere på en litt bedre måte fordet.

"Buhu. Jeg heter Klein. Jeg likte Metallica før alle andre. Jeg kom tilbake til forumet selvom jeg kritiserte andre for det samme! Men hey! Jeg er her jo for å provosere! Buhu. Klein er tøff"

Klein
(Login K.I.S.S.)

February 22 2006, 2:17 PM 

Og Håvard uttrykker seg som en 5 åring.

(Login Oldaker)

February 22 2006, 3:12 PM 

I know

Current Topic - OT: The Pioneers har lagd ny EP.  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement