Steven Adler holder seg bra med tanke på alt han har stappa i seg opp igjennom åra, men han kan ikke spille lenger Adler's Appetite må være et av tidenes dårligste band.
trist å se at Axl har forfalt, han som var så digg før... så et program på mtv her om dagen, der det var snakk om kjendiser som farandra seg gjennom tidene, og da var han med.
hehe, nei, eller.... jeg vil nå si at sleipe, ufordragelige Vince Neil ser værre ut enn Mick nå :p Mick var jo riktig så søt på slutten av 80 tallet da, når han oppdaga solariumet
Jeg synes faktisk Vince ser kul up. Carnival Of Sins er han jo uslålig!
At han har forfalt er jo greit nok, men jeg synes han har bedra seg en hel del siden "New Tattoo" era. Synes forøvrig ikke det er så rart at han forfalt litt, når man tenker på hva han sleit med før og etter Skylar døde. The Dirt's definitivt sterkeste øyeblikk, og det ga meg igrunn vanvittig for mannen.
Sixx har jo også blitt litt tyngre, men steike som han kler det. Rett og slett et monster i posetiv forstand! Og jordas desidert tøffeste fyr ved siden av Tommy Lee og Ace Frehley.
Mick har all verdens unskyldninger for å se ut som han gjør, og skal man kritisere utseende hans, kan man like gjerne kritisere Carr for hvordan han så ut like før han døde også. At han aldri har vært noe fruktfat er greit nok det, men det har vel ikke Ace, Peter eller Gene heller. Bortsett fra at jeg synes Gene så jævla kul ut under Crazy Nights perioden.
Når det gjelder Axl, så synes jeg faktisk han også har litt å gå på forfallsmessig. Hvis han veit å kle seg litt bedre enn bilde øverst, gjør det ikkeno for meg om han vil fortsette med musikk. Selvom jeg ikke liker stemmen eller fyr'n noe særlig er det ikke dermed sagt at jeg ikke er litt spent på hva han kan få til.
Synes forøvrig det er merkelig at Tommy fortsatt holder koken. På dokumentaren til COS dvden går han jo å drekker på noe konstant gjennom hele dagen. Enten det er vin eller Corona, før han spretter Jäger'n på scenen. Og at mannen i likhet med Vince har et alkoproblem er det IMO liten tvil om.