<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

Kiss på vinyl

February 21 2006 at 6:57 PM

Anonymous  (Login DanInge)

Vurderer å skaffe meg noen Kiss plater på vinyl, tenker først å fremst på Blue labelene. Er dette en 1st press ?? http://cgi.ebay.com/KISS-HOTTER-THAN-HELL-1ST-PRESSING-1974-BLUE-LABEL_W0QQitemZ4836673908QQcategoryZ306QQrdZ1QQcmdZViewItem
Noen som har noen gode tips på min jakt etter Bluelables ??

Respond to this message   
AuthorReply

(Login acestubb)

Re: Kiss på vinyl

February 21 2006, 9:09 PM 

Dette er såvidt jeg ser en 1st pressing ja.

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

February 21 2006, 9:15 PM 

Det er vel ikke noe annet tips enn eBay . Trenger en Alive! blue label selv. Har en svensk og tysk blue label, men mangler en amerikansk.

(Login acestubb)

February 21 2006, 9:17 PM 

Fikk Dressed to kill blue labeln for ikke lenge siden, vinylen var i to biter!! Klagde og fikk en i litt dårligere forfatning

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

February 21 2006, 9:24 PM 

Så synd. Jeg kjøpte en DTK bare pga coveret så strøkent ut. Regnet med at det var desert label pga selger ikke skjønte bæret av hva jeg spurte om. Tror du ikke det var en M- av førsteutgaven .

Ellers er jeg sur for at han her ikke vil sende til Norge (ja, jeg har spurt).
http://cgi.ebay.com/KISS-ALIVE-2-RECORD-SET-RARE-GOLD-R-I-A-A-STICKER_W0QQitemZ7590963865QQcategoryZ434QQrdZ1QQcmdZViewItem

(Login acestubb)

February 21 2006, 9:37 PM 

Huka de her for litt sia. Canadisk. $30 for de er ikke dårlig det. Mangler kortene.

Vegard
(Login strutter74)

February 21 2006, 9:42 PM 

Når det gjelder DTK så er det et perfekt cover med uthevet kiss logo og lite ringwear som høyner prisen, blulabel lp i god stand er enklere å få tak i enn coveret.

Vegard
(Login strutter74)

February 21 2006, 9:58 PM 

Vegard
(Login strutter74)

February 21 2006, 10:03 PM 

Nils, Det er rart han ikke kan sende Alive til Norge når han er villig til å sende RARO promoen??

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

February 21 2006, 10:27 PM 

Sendte en ny msg å spurte hvorfor . Men jeg har vært ute for at folk bare sender ting de regner med å få mye penger for ut av USA før.

This message has been edited by nilzzz on Feb 21, 2006 10:29 PM

Current Topic - Kiss på vinyl  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement