hehe, ser jo at det er relativt mange som ikke fikser at jeg liker kiss.
1: tror du virkelig jeg hadde brukt penger på den t-shorta og godt med den om jeg ikke likte kiss, ALDRI, jeg går i klær jeg liker.
2: jeg er ikke fan av n'sync og er ikke så glætt som et par skal ha det til.
3: finn på noe bedre enn å disse en som liker det samme bandet som deg selv. irriterer meg at en uvitende kar skal sitte å prate piss om meg når du ikke kjenner meg en gang.
uansett, til alle dere andre, da har vi noe felles
takker han som viste meg siden.
og en ting til som sier jeg er nørd som var med på idol, greit nok det. din mening, men faktum er at siden du vet så mye så har jo du tydeligvis fulgt med mye, gjør ikke deg så kjempe tøff det heller kanskje?!
er ikke det det går på vet du. og må alle som digger kiss være så forbanna tøffe da?! jaja samma... ville bare si meningen min:)
Hvis en kropp liker KISS, whats the F prob ?
Har DU mer rett til å presse deg inn i en KISS skjorte ?
Hvis en t-shirt er nok for å enkelte til
å reagere om en person er verdig, er det da rart at
Jalla loco reagerer over tegninger av en sullik med
turban ?
Dette var ikke ment til deg, Chr.
Men til de som mener det burde være et slags
KISS stempel på de som får lov til å trøkke i
seg en t-shirt med KISS logo.
Hehe... kult.
At det i det hele tatt kunne bli en diskusjon om en friggin' t-shirt, er helt utrolig...
For ikke så altfor lenge siden var det noen som starta en tråd fordi Kurt Nilsen hadde på seg ei Kiss-trøye.
Og da var det helt greit. Hehe..
Kjerringa har også kjøpt seg ei lita Kiss-trøye, som sitter stramt over puppa , med vintage logo på.
Og hun er ikke noen blod-fan.
What does that make her...?
dette var hyggelig og oppklarende å høre christian;)) og hvis jeg sa noe som såra så beklager jeg det, godt å høre at du er en av oss, noe som jeg også skrev som et alternativ;)
Skjønner ikke problemet heller.. Er jo aldeles ikke noe negativt for KISS sin del og ja. Om jeg hadde sett folk går med The Pioneers t-skjorte så blir jeg glad, uansett hvem det er som går i den. All PR er god PR.
Må også si meg enig. Jeg ble dissa stort på Elm en gang, pga at jeg gikk med ei Kiss Army skjorte, som et par damer påsto du fikk kjøpt på H&M.. Ja ja, sånn går det når du endelig klepper deg og får deg jobb..