<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

Hva hvis....?

March 6 2006 at 9:57 AM

(Login test4echo)

Kiss er jo i dag Paul og Gene, hvem de eventuelt vil spille med på fremtidlige prosjekter er jo egentlig et åpent spørsmål, noe som hele Kiss er også...
Men la oss si de bestemmer seg for en siste finale, liksom...Ace og Peter er tilbake, Peter la jo veldig vekt på at de måtte nesten gjøre det en siste gang i et underholdende intervju med Gene.
Dette er jo vel å merke hvis Ace og Peter er i stand til noe som helst med Kiss, altså Paul og Gene...
Vel, en turne av litt format er jo en selvskrevend ting, men de bestemmer seg også for å gå en til gang i studio, men denne gangen på litt andre premisser.
De ansetter Eddie Kramer for prosjektet og booker maks tre mnd med studio tid
Planen er å skrive og spille inn en Rock and Roll plate på gamle måten kjapt og fokusert.
Det blir satt av en mnd til skriving og innøving av materiale, Eddie sin oppgave foruten å få det ned på tape seinere, er å få gutta til å samarbeide om låtene, dvs de er blitt enige om å bruke hverandre på det hver og en er god til, Paul skriver sanger med Ace, noen sanger er Paul, Gene og Ace osv...
Hvem som synger låten avhenger av hvilken stemme som passer best...
Hva har de å tape...det er ingen press i form av suksess faktor, dette gjøres kun får å bevise for seg selv, at de vil avslutte med å gjøre tingene riktig...
Ok, sangene er ferdig skrevet, innspillingen går over neste mnd, siden Ace og Peter har vært med på hele skrive prosessen går innspillingene veldig greit, noe som det skal vise seg funker til det fulle når låter skal bli spilt live seinere.
Vel, da er det en mnd til miksing og ca en mnd til så skal platen være i butikken, de har dårlig med tid, skal jo på turne...
Vel hvilkne kostymer/drakter skal de ha for en ny turne !!!???
Det eneste de vet er at de ikke vil dra på seg noen av de draktene som allerede er brukt siden Reunion...
Da med et lykketreff møter de på Test4echo som er blitt mange millionær og har flyttet til LA...
Det han sier til de er; hør her gutter, husker dere plakaten dere la inni Dynasty platen, den eneste som husket det var Paul, jeg sa til de; dere trenger ikke fanzy kostymer og høye heler, ha helt sorte klær og legg pengene i et nytt kult show....
Sånn var det at Test4echo flyttet til La og ble manager for Kiss sinn siste Gull periode....

Respond to this message   
AuthorReply

(Login flubbyborry)

Re: Hva hvis....?

March 6 2006, 10:01 AM 

hahaha... kan jeg få autografen din før dette skjer Test4echo den er mer verdt hvis den er fra før du blir kjent;P

(Login test4echo)

March 6 2006, 10:10 AM 

Vet ikke helt med autograf, Gene har fortalt meg at det er mye lurere å legge de ut på ebay seinere og så kritisere griske personer for å sko seg på min bekostning, for kred liksom...
Men siden det er deg;

Test4echo

(Login flubbyborry)

March 6 2006, 10:12 AM 

haha... skriv den på en lapp å send den i posten, så skal jeg ta meg av Gene;P

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

March 6 2006, 10:21 AM 

Det hadde jo vært et drømme senario Test4echo. Selv om jeg tror Bob Ezrin hadde hatt mer å bidra med enn eddie Kramer i dagens situasjon. Men jeg tror nok skuta har gått for lenge siden. Jeg tviler sterkt på at Gene & Paul vil ha noe mer med Peter & Ace og gjøre. Selv fra et økonomisk ståsted stror jeg ikke det ville dratt inn så mye mere penger enn dagens lineup.

(Login test4echo)

March 6 2006, 11:01 AM 

Det eneste jeg har lært av Kiss er at ingen ting er umulig, de skifter meninger og beslutninger ganske kjapt hvis det passer, er litt redd Bob ikke er den rette mannen for min lille versjon, tror de hadde trengt en som hadde trukket alle i samme retning, ikke sikkert at Eddie er helt den rette heller, tror faktisk et kanon rett i balla Rock and roll, ikke heavy, album kunne gjort underverker, men det måtte vært med orginal bestningen, og materialet måtte også gjenspeilet alle fire, ikke to personers helt egne visjoner hver for seg, men dette er jo ikke mitt problem, jeg tar jo først over skuten når platen er innspilt

(Login flubbyborry)

March 6 2006, 11:02 AM 

jepp...dette måtte være noe som Peter å Ace deltok i like stor grad som Paul å Gene på...

Kjell
(Login SpacemanAce)

March 6 2006, 2:20 PM 

Jeg kunne tenkt meg å få en skive med godeste Rick Rubin bak spakene... Jeg synes det er en god idé å følge f.eks. Metallicas eksempel... Hør hva mannen fikk til med godeste Johnny Cash...

(Login stanleyjp)

March 6 2006, 3:52 PM 

Nytt KISS album med Ron Nevison som produsent, det hadde vert no vel nilzzz?

(Login knerken)

March 6 2006, 4:14 PM 

Rubin trur jeg kunne gjort veldig mye bra sammen med KISS, ja!

(Login Oddyssey)

March 6 2006, 4:37 PM 

Jeg ville satset på oddi og børry bak spakene ;0

(Login flubbyborry)

March 6 2006, 4:37 PM 

Hell yea;P

(Login stanleyjp)

March 6 2006, 4:41 PM 

da kan de tjo ta like lang tid som med chinese democracy.... :p

(Login Oddyssey)

March 6 2006, 4:42 PM 

Ere juling du hinter til her Jodd?? :P

(Login flubbyborry)

March 6 2006, 4:43 PM 

i'm gonna make you an offer you can't refuce;P

(Login stanleyjp)

March 6 2006, 4:47 PM 

hehe bare prøv:p

Back to topic: Hvor mange her, med hånda på hjertet, ville dradd til statene for å få med seg en siste konsert med Paul, Ace, Gene og Peter?

(Login Oldaker)

March 6 2006, 4:55 PM 

Jeg hadde venta på DVDen, og beskjeden om at det ikke var siste konsert likevel

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

March 6 2006, 5:34 PM 

"Nytt KISS album med Ron Nevison som produsent, det hadde vert no vel nilzzz?"

Ron Nevison burde ikke få lov til å nærme seg et platestudio igjen. Det han gjorde med Ozzy og Heart var værre enn det han gjorde med/mot Kiss.

This message has been edited by nilzzz on Mar 6, 2006 5:35 PM

(Login stanleyjp)

March 6 2006, 5:36 PM 

liker shot in the dark jeg

(Login KissStarChild)

March 6 2006, 5:37 PM 

shot in the dark er sjef

*StarChild*

(Login test4echo)

March 6 2006, 5:40 PM 

Synes faktisk Ron var litt heldigere med Ultimate sin enn Crazy, heart kan jeg ikke uttale meg om

Current Topic - Hva hvis....?  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement