funnet på loftet under rydding. Ser ut som en bootleg med 4 live cder fra Unmasked turneen rundt 1980. Ligger i en metalbox og har i tillegg turnehefte + oversiktsark over de ulike CDene
Litt spesielt at de spiller låter fra Dynasty og Unmasked. Av mine 150 bootlegs er det få fra denne perioden (1979-1980)
Noen andre som kjenner til denne utgivelsen?Synes å huske at jeg ga rundt kr 1000 for denne. Upris?
Husker jeg så denne for mange år siden. Pris vil jeg ikke uttale meg om. Men hvorfor finner ikke jeg slike ting når jeg rydder? Egentlig en skam å oppbevare denslags på loftet... Jeg kan alltids oppbevare den for deg jeg.
regnet med at oppbevaring ikke ville bli noe problem ja.....
kommer fram mye rart under rydding .........var vel mer aktiv på Kiss-fronten tidligere.
Har solgt en del signerte ting nå i det siste, men det spørs om jeg må revurdere dette med salg nå som jeg ser interessen fra andre samlere......
Det var en tråd her for en stund siden angående denne boksen med bilder av den. En skikkelig kul sak. Prøvde å søke etter tråden, men jeg fant den ikke..
Synes 800,- til 1000,- høres ut som en "fornuftig" pris. Det er jo en av de kulere bootlegene. Mest pga innpakningen. Selve audioen er ikke all verden bortsett fra radioopptakene.
Denne kjøpte jeg i 1996 eller rundt den tida. Såvidt jeg husker, så ga jeg en tusenlapp for den på platesjappa "Rockin" i Trondheim. Synes den er kul å ha i samlingen.
Iflg. Åge som dreiv sjappa på den tiden, så hadde han tatt inn kun to eks. av denne. Det betyr at vi var de heldige som fikk kjøpt den Ellers er jeg enig med deg i at det er synd Rockin' ble lagt ned. Mye skyldes vel at det ikke ble helt det samme etter at Åge døde og andre tok over.
Current Topic - Unmasked - 4 x GOLDcd box Australia