<< Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  

gode gamle Okej

March 9 2006 at 10:33 PM
  (Login 6x)

denne linken har sikkert vaert lagt ut foer, og fant den paa kiss army sweden, men noe saa nydelig kan ikke legges ut for ofte

http://www.okejklassiker.tk/

Respond to this message   
AuthorReply

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

Re: gode gamle Okej

March 9 2006, 10:39 PM 

Kul site. Men jeg tar meg stort sett en tur bort i hylla i stedet .

(Login Deli-Cato)

March 9 2006, 10:53 PM 

Stilig!Minner fra en herlig tid.

(Login cusano)

March 9 2006, 10:58 PM 

Men hva med norske LOGO? Noen som husker det?

Haakon

(Login Deli-Cato)

March 9 2006, 11:02 PM 

Hehe,var`e ikke bare driit i det? Ser for meg logo`n(jadda)på bladet,men trur aldri jeg har kjøpt ett.

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

March 9 2006, 11:05 PM 

Vi var nok litt eldre enn det som var målgruppen Cato. Jeg sluttet jo å kjøpe Okej rundt 86 pga det ble for "barnslig".

(Login cusano)

March 9 2006, 11:12 PM 

"Hehe,var`e ikke bare driit i det"

Høy! Var ikke BARE dritt der da! Sjekk ut en veeeldig ung cusano til høyre her

Haakon

(Login spAce_ACE)

March 9 2006, 11:13 PM 

Fyyyyyyyyy faen så bra

Er det abre jeg som ser tommy lee trekka allerede her?? :p

(Login test4echo)

March 9 2006, 11:14 PM 

OH Lord....gromt

(Login cusano)

March 9 2006, 11:21 PM 

"Er det abre jeg som ser tommy lee trekka allerede her"

Ja det er bare du Gunnar. Det er først i voksen alder jeg har blitt virkelig tøff og skinny!

Haakon

Håvard
(Login Oldaker)

March 9 2006, 11:34 PM 

Takker for en knallfet link!!

Nils: Mulig dere ikke hadde fult så mange bootlegs, men dere fikk bøttevis med knallskiver og flere fete konserter hvert jævla år da. Jeg hadde bytta alle DVDene jeg eier for å leve på den tia der. LETT!

(Login Deli-Cato)

March 9 2006, 11:36 PM 

Hehehe,jævla bra,Cusano!

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

March 9 2006, 11:40 PM 

Sant nok Håvard .
Men jeg skulle love deg at vi hadde solgt sjela for bare en av de makeup bootlegene som det finnes haugevis av i dag. Nå Exposed kom så tror jeg vi så den tjue ganger etter hverandre. Og den gangen hadde vi ikke halvparten så mye "Kiss kick" som et par år før.

This message has been edited by nilzzz on Mar 9, 2006 11:41 PM

(Login Deli-Cato)

March 9 2006, 11:50 PM 

Den magiske tida med monospeller,Kisskassetter,Stjerneposer,Okej,Bravo og vinylsjapper i hele by`n,ville jeg ikke bytta bort mot NOE årstall. Fy faen som Exposed fikk svingt seg i speller`n ja.Tar ikke i om jeg sier at jeg har sett`n minst 500 ganger,for jeg trur jeg så`n hver jævla dag det første året etter at`n kom.

(Login Oldaker)

March 10 2006, 2:06 AM 

Nils: Det å se band komme og vokse opp må jo også vært utrolig kult. Kunne følge band som Crüe og Metallica fra start til slutt må være enormt morro. Hvis dem ikke overlever dere selvsagt
Jeg synes jo Kiss 97 var vanvittig spesielt, men kan tror neppe det kan sammenlignes med følelsene "den eldre garde" hadde inni seg da teppe falt i 96.

(Login AceNeverShowUp)

March 10 2006, 8:56 AM 

Meget bra Cusano. Ble du sånn "stum" i øyeblikket da du møtte dem, eller greide du å spørre for eks. "What do you think about Norway?"

Tiden der alt var vanskeligere og mindre tilgjengelig enn i dag, er veldig kjære minner som jeg heller ikke ville vært foruten. Når det er sagt så ville jeg heller ikke byttet tilbake til slike "forutsetninger" som det var den gang. Men det var drit fett i gamle dager as well. Bare det å få et Kissfanzine i posten på 80-tallet var helt enormt.

Noe jeg har tenkt på tusen ganger er hvor kult det måtte ha vært å vokst opp i New York som 17-18 åring fra 1973, og oppdaget Kiss. Dæven!

Kjell
(Login SpacemanAce)

March 10 2006, 9:01 AM 

"Den magiske tida med monospeller,Kisskassetter,Stjerneposer,Okej,Bravo og vinylsjapper i hele by`n,ville jeg ikke bytta bort mot NOE årstall. Fy faen som Exposed fikk svingt seg i speller`n ja.Tar ikke i om jeg sier at jeg har sett`n minst 500 ganger,for jeg trur jeg så`n hver jævla dag det første året etter at`n kom."

He he, kjenner igjen meg her ja. Det å få en KISS-video var jo bare julekvelden. Husker den første kopien jeg hadde av Houston '77, den var ganske enkelt i ræva kvalitet, men det var KISS. Fikk den vel rundt '87 vil jeg tro. Ting føltes mer uoppnåelig på den tiden og man satte desto mer pris på det lille man fikk kloa i.

(Login SpacemanAce)

March 10 2006, 9:03 AM 

Forresten, skikkelig kult, Cusano!

Mr T
(Login terjem)

March 10 2006, 9:10 AM 

Jeg vil tilbake til 1985 ! Husker at jentene i klassen hadde leggvarmere og genser som rakk ned til knærne. Møtte forresten Paul og Ace etter konserten i Oslo 96 og fikk signert det sjeldneste jeg har i samlingen.

(Login LasseThomas)

March 10 2006, 9:23 AM 

Og det er????

GIBSON LES PAUL , ZAKK WYLDE SIGNATURE!

(Login LasseThomas)

March 10 2006, 9:29 AM 

Lurer på om kidsa idag får samma nostalgien om sin oppvekst som vi har??
80-taller er en slager

GIBSON LES PAUL , ZAKK WYLDE SIGNATURE!

(Login terjem)

March 10 2006, 9:43 AM 

Bladet : Kiss or Elvis

(Login spAce_ACE)

March 10 2006, 1:26 PM 

Etter nöyere ettertanke ser du ut som en blanding av tommy og en ung nikki på det bildet der, litt chubby, men det får heller være

(Login terjem)

March 10 2006, 1:56 PM 

dette var før Metallica solgte sjela si til satan. må ha vært kult å møte dem

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

March 10 2006, 3:34 PM 

Jeg vil vel heller si at dette var før kontraktet med Satan løp ut...

(Login flubbyborry)

March 10 2006, 3:36 PM 

Gode gamle dager:P skulle ønske jeg var gammel nok til å huske 80-tallet istedet for å sitte å drømme over gamle dvder:P

(Login cusano)

March 10 2006, 9:11 PM 

"dette var før Metallica solgte sjela si til satan. må ha vært kult å møte dem"

Og med satan så mener du Bob Rock?

Ja det var helt klart tøft å møte de, men jeg var jo så nervøs da, så det var ikke mange orda jeg fikk trøkt ut, hehe

Haakon

(Login spAce_ACE)

March 10 2006, 9:15 PM 

Husker jeg mötte Dave Mustaine på flyplassen her på island i fjor, eneste jeg klarte å presse ut av meg var "Fuck, your'e Dave Mustaine" Og jeg er ikke fan av kæll'n engang

Tör ikke engang tenke på hva som hadde skjedd om jeg mötte Ace eller Duff eller no

(Login cusano)

March 10 2006, 9:28 PM 

Nei rart det der gitt! Så på en Kiss signering på dvd her om dagen, og forestilte meg selv der, håndhilse på Paul og Gene i full sminke.. Trur ikke jeg hadde klart å sagt så mye fornuftig da heller!

Haakon

(Login spAce_ACE)

March 10 2006, 9:30 PM 

Hehe, sant, men er jo annerledes ved signering, da er det greit å si hallo og hadet, men når du faktisk möter dem uten at det står 17000 folk bak deg i köen... Hoho!

(Login cusano)

March 10 2006, 9:35 PM 

Trur jeg glatt hadde driti i om det sto 17000 folk i kø bak meg da gitt! Men hva sier du til noen som har prega livet ditt i den grad Kiss har gjort mitt? Jeg mener, 25 år av livet som Kiss fan, de er jo levende legender! Blir nervøs av bare å tenke på det jeg, hehe..

Haakon

(Login Oldaker)

March 11 2006, 12:22 AM 

Den eneste som burde følt seg nervøs hvis jeg skulle møtt Kiss måtte vært Gene

(Login nilzzz)
KAN administrasjon

March 11 2006, 12:27 AM 

Skulle du hoppa opp å nikkan i kneet da?

(Login cusano)

March 11 2006, 12:33 AM 

Han skulle sagt`n et par alvorsord på dårlig engelsk, og så hadde gene sagt OUCH, også hadde håvard blitt innbilsk. he he

Haakon

(Login Oldaker)

March 11 2006, 12:46 AM 

Hehe. Glemte at han ikke stiller opp på sånn lenger, med mindre man betaler shitloads med cash. Så mulighetene mine er nok små

Current Topic - gode gamle Okej  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >>Tilbake til indexsiden  
 Copyright © 1999-2009 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement