Nils: Mulig dere ikke hadde fult så mange bootlegs, men dere fikk bøttevis med knallskiver og flere fete konserter hvert jævla år da. Jeg hadde bytta alle DVDene jeg eier for å leve på den tia der. LETT!
Sant nok Håvard .
Men jeg skulle love deg at vi hadde solgt sjela for bare en av de makeup bootlegene som det finnes haugevis av i dag. Nå Exposed kom så tror jeg vi så den tjue ganger etter hverandre. Og den gangen hadde vi ikke halvparten så mye "Kiss kick" som et par år før.
This message has been edited by nilzzz on Mar 9, 2006 11:41 PM
Den magiske tida med monospeller,Kisskassetter,Stjerneposer,Okej,Bravo og vinylsjapper i hele by`n,ville jeg ikke bytta bort mot NOE årstall. Fy faen som Exposed fikk svingt seg i speller`n ja.Tar ikke i om jeg sier at jeg har sett`n minst 500 ganger,for jeg trur jeg så`n hver jævla dag det første året etter at`n kom.
Nils: Det å se band komme og vokse opp må jo også vært utrolig kult. Kunne følge band som Crüe og Metallica fra start til slutt må være enormt morro. Hvis dem ikke overlever dere selvsagt
Jeg synes jo Kiss 97 var vanvittig spesielt, men kan tror neppe det kan sammenlignes med følelsene "den eldre garde" hadde inni seg da teppe falt i 96.
Meget bra Cusano. Ble du sånn "stum" i øyeblikket da du møtte dem, eller greide du å spørre for eks. "What do you think about Norway?"
Tiden der alt var vanskeligere og mindre tilgjengelig enn i dag, er veldig kjære minner som jeg heller ikke ville vært foruten. Når det er sagt så ville jeg heller ikke byttet tilbake til slike "forutsetninger" som det var den gang. Men det var drit fett i gamle dager as well. Bare det å få et Kissfanzine i posten på 80-tallet var helt enormt.
Noe jeg har tenkt på tusen ganger er hvor kult det måtte ha vært å vokst opp i New York som 17-18 åring fra 1973, og oppdaget Kiss. Dæven!
"Den magiske tida med monospeller,Kisskassetter,Stjerneposer,Okej,Bravo og vinylsjapper i hele by`n,ville jeg ikke bytta bort mot NOE årstall. Fy faen som Exposed fikk svingt seg i speller`n ja.Tar ikke i om jeg sier at jeg har sett`n minst 500 ganger,for jeg trur jeg så`n hver jævla dag det første året etter at`n kom."
He he, kjenner igjen meg her ja. Det å få en KISS-video var jo bare julekvelden. Husker den første kopien jeg hadde av Houston '77, den var ganske enkelt i ræva kvalitet, men det var KISS. Fikk den vel rundt '87 vil jeg tro. Ting føltes mer uoppnåelig på den tiden og man satte desto mer pris på det lille man fikk kloa i.
Jeg vil tilbake til 1985 ! Husker at jentene i klassen hadde leggvarmere og genser som rakk ned til knærne. Møtte forresten Paul og Ace etter konserten i Oslo 96 og fikk signert det sjeldneste jeg har i samlingen.
Husker jeg mötte Dave Mustaine på flyplassen her på island i fjor, eneste jeg klarte å presse ut av meg var "Fuck, your'e Dave Mustaine" Og jeg er ikke fan av kæll'n engang
Tör ikke engang tenke på hva som hadde skjedd om jeg mötte Ace eller Duff eller no
Nei rart det der gitt! Så på en Kiss signering på dvd her om dagen, og forestilte meg selv der, håndhilse på Paul og Gene i full sminke.. Trur ikke jeg hadde klart å sagt så mye fornuftig da heller!
Hehe, sant, men er jo annerledes ved signering, da er det greit å si hallo og hadet, men når du faktisk möter dem uten at det står 17000 folk bak deg i köen... Hoho!
Trur jeg glatt hadde driti i om det sto 17000 folk i kø bak meg da gitt! Men hva sier du til noen som har prega livet ditt i den grad Kiss har gjort mitt? Jeg mener, 25 år av livet som Kiss fan, de er jo levende legender! Blir nervøs av bare å tenke på det jeg, hehe..