OT: madrugada i halden!! March 10 2006 at 10:29 PM tace (Login tace )
noen herfra som skal dit eller? er til neste helg!! blir sikkert dødsfett:D jeg gleder meg i alleffall :P
---------------------------ace 4life----------------------------------------
This message has been edited by nilzzz on Mar 10, 2006 10:30 PM
Author Reply
cusano
(Login cusano ) Re: OT: madrugada i halden!! March 11 2006, 12:36 AM
Venter til de kommer til Kongsvinger jeg. Madrugada er et av favoritt banda mine!
Haakon
Håvard
(Login Oldaker ) Re: OT: madrugada i halden!! March 11 2006, 12:47 AM
Aldri likt Madrugada. For meg er de et typisk "studentband".
cusano
(Login cusano ) Re: OT: madrugada i halden!! March 11 2006, 12:48 AM
Studentband?? Får vel ikkeno mindre studentband en de da! Eller?
Haakon
Håvard
(Login Oldaker ) Re: OT: madrugada i halden!! March 11 2006, 12:51 AM
Hehe. Bare noe jeg inbiller meg. "Lift Me" er forøvrig en fin låt, men når man først går lei en sånn låt får man lyst til å ta liv når man hører den
cusano
(Login cusano ) Re: OT: madrugada i halden!! March 11 2006, 12:52 AM
Har du hørt mye da? Sjekk ut Electic feks. Den kan få en voksen man til å grine!
Soloskiva til Sivert er også veldig bra!
Haakon
Håvard
(Login Oldaker ) Re: OT: madrugada i halden!! March 11 2006, 12:53 AM
Hakke hørt en dritt, men har for mye å sette meg inn i som det er. Pokker ta CDON som sender med giro!
les-paulsen
(Login les-paulsen ) Re: OT: madrugada i halden!! March 11 2006, 1:25 AM
Sliter litt med madrugada!
Litt for dystert for meg.
Mr.Blackwell (Login Mr.Blackwell ) Re: OT: madrugada i halden!! March 11 2006, 1:41 AM
Skal se dem om en 20 timers tid...
les-paulsen
(Login les-paulsen ) Re: OT: madrugada i halden!! March 11 2006, 1:42 AM
Lykke til!!
Blir sikkert en bra konsert.
Kjell (Login SpacemanAce ) Re: OT: madrugada i halden!! March 11 2006, 2:46 PM
Definitivt norges beste band! Har sett dem noen ganger og skal se dem igjen 1. april.
Cato
(Login Deli-Cato ) Re: OT: madrugada i halden!! March 11 2006, 3:01 PM
Madrugada er kule,og soloskiva tel Sivert er helt sjef!Herlig stemme! Har ikke sett dem live enda.
Mr.Blackwell (Login Mr.Blackwell ) Re: OT: madrugada i halden!! March 11 2006, 11:49 PM
Madrugada spillte i Bodø ikveld for 3500 tilskuere. jeg har ikke ork til no review, men det var JÆVLIG bra...fy faen for et tight band og for en sound Robert burås har i gitaren. For blodfansen var nok electric høydepunktet, men også Leonard cohens Everybody knows,fremført i duett med norges dypeste røst terje nilsen, forøvrig i anledning at madrugada har slått en gammel cohen rekord på vg lista fra 80 tallet, var helt fantastisk. Lyden var helt perfekt, ikkeno grøt bare klar og høy...Gled dere.....