Synes det høres litt rart ut med en europa turne i år. Billettsalget skulle vel da allerede ha startet ? Litt sent å komme med dette i april eller mai. Da må vel den mulige turneen komme i høst eller vinter. Jeg tipper at de skl på nok en turne i Japan og Australia, eller latin amerika. de landene er nok lei av dette. Ikke vet jeg
Det spørs hvilken alder man er i Tony, for meg stemmer dette utrolig godt. Unga mine har tatt opp arven.. pluss at jeg plaget søstera mi med dette. Det er jo unga i salen han snakker til..
På KissKollector:
"KISS Kollector Online was just told that Gene Simmons appeared on actor/author/comedian Adam Corolla’s radio show yesterday and stated that KISS will be touring in the Land of the Rising Sun in July. Which is the reason why the band cancelled the two July shows that had been announced in the States not too long ago. More on all this once we find out."
Dæven! Disse japsene altså! Man kan vel ikke regne med noen revolusjon mht. endring i stage & costume, men det kan da tenkes at gutta børster støvet av noen gamle slagere igjen. Tenkte plutselig på at de kan finne på å kjøre Destroyer-skiva live, nå som det er 30 år siden dette noe oppskrytte verket ble utgitt. Just a thought!
Syns de kunne dratt ut på en årelang In your face turnee, og spilt på steder som Sentrum scene! Det hadde vært no det!! Men det blir nok japsene som får moroa i år tipper jeg ja..
Ettersom de kjører så standard sceneoppsett så kunne de jo nesten ha et sett stående på hvert kontinent, da hadde det jo vært sååå enkelt å dra ut på turne!
Jeg synes skiva er bra jeg, med låter som Detroit Rock City, King Of The Night Time World, God Of Thunder, Shout It Out Loud og Beth. Men jeg synes også den er altfor polert. Det er alltid Destroyer som trekkes fram som den ultimate KISS-skiva. For meg er f.eks. Hotter Than Hell og KISS mye bedre skiver. Etter min mening inneholder også Destroyer mindre bra øyeblikk, som f.eks. Great Expectations, Do You Love Me og Sweet Pain. Jeg mener at de beste skivene forsvinner i glansen fra Destroyer og det er synd! Men bevares, Destroyer bør finnes i ethvert kristent hjem!
Jajamensann, i ethvert hjem vil nå jeg si. Jeg skjønner hva du mener og er for så vidt enig med deg også! Men jeg har alltid likt Great Expectations og Do you Love me.
Er vel mere stas å spelle for fulle hus i Japan kanskje...
Tviler på at dagens Kiss hadde solgt ut Europeiske arenaer.
Og sjøl om dem gjør det,taper dem spenn på å dra hit ifølge Gene.
"Det er så langt mellom byene i Europa." Jadda...
Hvis det er mere lønnsomt for dem å f.eks spelle gigs i Drammen,
Oslo og på Brandval pinsemenighets klubbhus etter hverandre,
så må dem jo gjerne gjørra det.
Foresten virker det som Bergen er stedet å velge,om man vil spelle
for fulle hus i Norge.Og natt-toget dit,tar jeg gjerne igjen.
Førsteklasses førsteklasse,Lager 76.