Hehe. Jepp. Men jeg tror ikke han kommer før jeg hører den... karateristiske stemmen jome gjennom rektum. "HELLO SWEDEN!"
Får bare håpe gitaristen speller soloen i November Rain sånn den skal spilles, og ikke finner på no sprell!
Kommer i løpet av året. Jeg kan tenke meg at, om den kommer, så kommer denn i november, altså etter turneen. Den skal vist gis ut på Geffen, som jeg anser som "en smule" mer seriøst en alle de andre tulle plateselskapene Axl har vert borti de siste 10 åra.
Jeg tror fortsatt ingenting før jeg ser det, bare så det er sakt
JP
- som har vært med på at Guns har avlyst 2 ganger :s
Ok,så detta ække en turne som følge av ny skive altså.Like greit!Jeg drar dit for å mimre.Blir nok fort utsolgt tross mannefallet i gruppa. GNR var STORE!
"Axl Rose er Guns N' Roses". Hva er det du tenker med JP, alle vet at det er Slash og Duff som var Guns N' Roses. Uten dem er det nesten et tribute band.
""Axl Rose er Guns N' Roses". Hva er det du tenker med JP, alle vet at det er Slash og Duff som var Guns N' Roses. Uten dem er det nesten et tribute band"
Uten Axl hadde aldri GnR blitt oppdaget og da ville de heller aldri blitt store. I tillegg vil jeg dedikere Axl all ære for at Guns gjorde noe mer etter Lies, var jo han som holdt slash & co litt i øra når det kom til narkotika missbruk og sånt. Uten låtene til Axl så ville nok også Illusion skivene floppa (red. Axl og Izzy).
Kan forresten nevne at det planlegges Guns N' Roses vorspiel med FRC helga i forkant av konserten... Finnes faktisk en mikroskopisk mulighet for at vi kan klare å få Steven Adler til Norge i den forbindelse (Har fått en pris av managementet hans og det er ikke 100% uoverkommelig).
SCOTT WEILAND Says AXL ROSE Is A 'Fat, Botox-Faced, Wig-Wearin' F*ck' - Mar. 10, 2006
VELVET REVOLVER/ex-STONE TEMPLE PILOTS frontman Scott Weiland has slammed GUNS N' ROSES singer Axl Rose for his comments in a recent press release where he claimed that in October of 2005, VELVET REVOLVER/ex-GUNS N' ROSES guitarist Slash visited Axl's house at 5:30 one morning and said he wanted to "end the war" with Rose. Rose alleged that Slash tore into his current bandmates in VELVET REVOLVER, calling singer Weiland a "fraud," saying that he "hates" drummer Matt Sorum and describing bassist Duff McKagan as "spineless."
The press release stated, "It would have been Axl's preference to resolve disputes with Slash and Duff in private...However, Axl could no longer sit quietly and allow the continuing dissemination of falsehoods and half-truths by his former bandmates."
Responding to Axl's comments, Weiland wrote in an open letter, "Get in the ring. Go to the gym, motherfucker, or if you prefer, get a new wig, motherfucker. I think I'll resist the urge to 'stoop' to your level. Oh shit, here it comes, you fat, botox-faced, wig-wearin' fuck! O.K., I feel better now.
"Dont think for a second we don't know where those words came from. Your unoriginal, uncreative little mind the same mind that had to rely on its bandmates to write melodies and lyrics. Who's the fraud now, bitch?
"Damn, I couldn't imagine people writing for me. How many albums have you put out, man, and how long did it take the current configuration of this so-called 'band' to make this album? How long? And without the only guys that validated the name.
"How dare you! Shame on you! How dare you call our bass player 'spineless?' We toured our album over a year and a half. How many shows have you played over the last ten years? Oh, that's right you bailed out on your long-awaited comeback tour, leaving your remaining fans feeling, shall we say, a trifle miffed?! I won't even list what I've accomplished because I don't need to. What we're talking about here is a frightened little man who once thought he was king, but unfortunately this king without his court is nothing but a memory of the asshole he once was.
Jeg trur aldri Slash ville blitt noen stor gitarist uten Axl, er utrolig mange som er minst like gode som Slash. Var jo Traci Guns som var "den store" i miljøet rundt Guns før appetite kom ut.
Og Scott Weiland er en latterlig parodi som jeg syns det er fryktelig dumt at Slash & co valgte til Velvet Revolver.
hehe joda, Axl kunne fint fått til appetite med en annen gitarist enn slash, klart det kansje ikke hadde blitt like bra for GnR var på en måte dne unike kombinasjonen av Axl, Slash, Duff og Izzy, som er veldig ulike musikere. Alle GnR dokumentarer jeg har sett så sier de fra Geffen at det de la merke til var Vokalisten, og at de tklart var et pluss at de andre så tøff eut og spilte fett, men det var Axl som hadde det lille ekstra som veldig få andre hadde.
Akkurat som første plata til Kiss hadde vært like magisk med Bruce, Mark eller Vinnie... nepp.
Tror ingen av dem hadde kommet noen vei uten hverandre ,som du sier, den unike kombinasjonen som gjør det hele magisk.
Og axl er ikke magisk alene. Ikke sammen med Bøttemannen heller. hehe..
Personlig syns jeg Buckethead er konge. Har stor respekt for fyren som musiker. Samtidig er hele fremtoningen så bisarr og latterlig at det passet perfekt inn i The Axl Rose Freakshow. På Rock In Rio III-dvd'en er det faktisk langt artigere å se på Bøttehodet enn gamle William. Ikke minst når han i ene øyeblikket spiller en gnistrende heavysolo, og i neste drar en skikkelig countryinstrumental. Herlig! Buckethead fremfor Robin Finck og Tommy Stinson any day!
Når det er sagt, så hadde jeg nok tatt turen for å se Axl Rose Band, hvis det ikke hadde vært for at jeg skal til alters lørdagen før, og konemor neppe ville satt pris på bryllupsreise til Oslo Spektrum..
Hvis jeg ikke tar feil, så var det Duff som sto for mye av den "punke-attituden" som gjorde Appetite til verdens beste skive... Ikke noe vondt om Izzy, Slash, Adler eller Buckethead, men i mine øyne virker det ikke som de hadde den samme, tøffe "Fuck off"-holdningen som Axl og Duff.
Så mitt poeng er at jeg ser på Duff og Axl som de viktigste medlemmene i Guns, og at jeg ikke gidder å se Guns uten Duff!
Buckethead er ikke konge. Axl med rastafletter og jersey er heller ikke konge:( De gode "gamle" låtene derimot, er sinnsykt konge:D:D Det er klart det hadde vært fett å høre dem live, men uten slash, duff og matt blir det liksom ikke det samme. Da drar jeg heller på Velvet Revolver..