ma arribat k els hooligans valles desapareixen per k el sabadell esta mol malamen i pk tenen menos organitzacio k ningu.
po man dit k i a un grup nou k es diu BOIXOSSABADELL(las ss son las de la poli hitleriana)
aket grup son el llatzar i kompanyia uns pringats del koppon k kualsevol dia pillaran moltisim
wenu aki akabo
antinazis mandan
pd: genis kara pork
un dia pillaran qui?un dia pillaran els putus redskinheads i sobre tot el guarrus que hi ha per covadonga al local de dragadictes si tens algu en contra del hhvv pàsat per la nova creu alta a les 5 de la tarda si no salud
Crec ke el noi en questió no ha dit res en contra de HHVV , només ha constatat un rumor que li ha arribat. Ja et dic jo que Hooligans Vallés no ha desaparegut i menys ke hi hagi un grup nou amb akest nom...sembla una broma i tot!!
ho dic perque el disabte van venir uns redskinheads i a mi a un colega ens van amenazar un red skin que es diu adri que va al club naticio i cuan l'enganxi flipara el fill de puta
sou una colla de maricas tots plegats si teniu collons veniu a la nova creu alta i si no a casa meva on vulgueu desgraciats aixo es un grup hooligan sou vosaltres els ki el s taxeu del k sigui pero en relitat encara k molts per no dir casi tots pensem aixi es un grup ultra i prou si vols problemas de cualsevol mena saps on trobarnos com em fet sempre nosaltres ok aixi k vestan a dormir un ratu i no et posis en camisa d'once balas
OYE ANTIFA KUANDO SI KIERES PASATE POR EL EL KAMPO AZE 2 AÑOS YA IZIERON EL INTENTO LOS SHARPEROS Y AL LOS 2O MINUTOS DE ACAVAR EL PARTIDO SE TUVIERON KE IR!! xDD DE ALLI NO NOS ECHA NI DIOS POR SIEMPRE HOOLIGANS 100% ARLENQUINADO 0i 0i!