Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Snart är det kanske WOT:s tur.

October 2 2001 at 7:06 PM
Nova  (no login)

-
Jag räknar dagarna ner till den 19 December, då Sagan om Ringen filmen har premiär, även om jag inte har läst böckerna... än, så är jag mycket entasuastisk. Men vad tror ni, kan det vara Jordans tur nästa gång det är dags för en stor Fantasy epos att dramatiseras? Och isåfall vad skulle ni tycka om det? Det skulle kunna bli en helvetes halloballo... och man skulle antagligen bli besviken. Sagor ska inte kommersialiseras enligt mig... och jag hoppas inte att Sagan om Ringen filmen kommer leda till en exploation av Ringen tandkrämer och pennfack. Det skulle äckla mig. Så vad tror ni, meine Damen und Herren? Skulle Rand och dem andra platsa på filmduken?

Respond to this message   
AuthorReply
Julle
(no login)

Nej..(nt)

October 2 2001, 7:26 PM 

Taelen
(no login)

Look above

October 2 2001, 8:02 PM 

Håller fullständigt med Julle!!! Ens bild av Rand o alla skulle förstöras totalt... men bara på skoj då: vem skulle passa som de olika rollerna? Va tycker ni??

Cadsuane
(no login)

absolut inte (nt)

October 3 2001, 5:40 PM 

felicina
(no login)

ingen chans...[nt]

October 5 2001, 5:22 PM 

stjärnor är bra

Anders
(no login)

det har redan snackats om en serie

October 6 2001, 10:10 AM 

Vad jag vet så har det redan snackats om att föra över wot från bok till film form.

Tel Janin Aellsindar
(no login)

Kanske...

October 9 2001, 12:31 PM 

Kankske som e animerad film i stil med Final Fantasy

Cadsuane
(no login)

..

October 9 2001, 12:54 PM 

det var nån amerikansk kanal som hade köpt rättigheterna till en film/serie om Eye of the Word. Men sedan så slutade personerna som pulade med det där att arbeta på kanalen..sedan dess är allting nedlagt..iaf den närmaste tiden

Nova
(no login)

Tuuuuur!!! (nt)

October 11 2001, 9:43 PM 

.

sfda
(no login)

Läs boken

November 9 2001, 6:18 PM 

Läs boken, du kommer sedan att förstå varför det är en dålig idè att göra filmer av den.

Current Topic - Snart är det kanske WOT:s tur.  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement