Vad är Perrin till för egentligen.
Jag menar; Rand ska ju döda den svarte, det är ganska uppenbart att han måste va med. Mat ska vara rands general i och med att han har fått alla minnen osv.
Perrin då??? Ingenting Det känns som en sidoberättelse som inte hör ihop med den riktiga berättelsen. Jag tycker inte att Perrin har bidragit med så mkt än ialla fall. Ghealdan är ju svårt att ta med våld... säkert, om rand ville ha det skulle han ju kunna ta det ändå.
Min har haft en syn där hon ser att Rand kommer att behöva Perrin för att överleva... om det är när han blir tillfångatagen av Galina med vänner, eller om det inte har utspelats än vet man inte... vi får väl se vad som händer senare...
Tack för mej...
Julle (no login)
icke att förglömma
October 7 2001, 6:51 PM
perrin är oxå den som får slå sin fru o hon kommer inte bli arg..tvärtemot kommer hon tända på det..o så kommer hon slå honom o då blir han lessen o det tänder hon på..perrin är helt enkelt till för att tillfredställa Jordans perversa läsare
Nova (no login)
hoho
October 7 2001, 10:16 PM
haha Det var lite roligt.
Paw (no login)
Perrin gubben
October 10 2001, 1:32 PM
Kommer nog att bli något av en fredsmäklare osv.
Han gillar ju egentligen inte att slåss osv.
Julle (no login)
hehe..
October 10 2001, 7:13 PM
exakt..han gillar inte att slåss..så han kommer stå längst fram när sista striden kommer o få fetspö o njuta järnet
Paw (no login)
haha! (nt)
October 25 2001, 6:20 PM
a
(no login)
vist
October 25 2001, 8:46 PM
det känns ändå långsökt att perrin ska rädda honom för det är skittrist att läsa om honom.
han gör absolut ingenting.