Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

BAra massa nya ungar?

October 19 2001 at 10:05 PM
Aelindil (ex perrin the wolfman)  (no login)

-
själv kan man väl kallas halv stammis... inga av de gamla hederliga typerna här?
....
fan va dött... ingen av er vet ens vem jag e...
fan... ni vet väl inte ens vad som hände me forumet innan... hehe so young so dum.... jaja.. fick en lite nostalgi tripp ifall nån vet vem jag e så skriv en rad

Respond to this message   
AuthorReply
Kungen
(no login)

jAG vet inte vem du e men jag va me från början..

October 19 2001, 11:07 PM 

...men jag har bytt namn under årens gång. (de har gått år sen de va nytt va) Men jag håller me dej. Jag saknar dom gamla hederliga Mierin, Chiad, Bain, Snurvel, C3P0 och alla dom andra. Men tidens hjul vrider sej...

Nova
(no login)

inte igen...

October 20 2001, 12:15 PM 

Ursäkta mig nu men jag är såå jävla trött på allt klagande på oss "nya", eller oss som inte var med på den gamla goda tiden (som det tycks varit). Kan vi hjälpa det? Nej. Kan vi göra nåt åt att de alla "roliga" personerna stack? Nope. Vi försöker bara hålla detta forum uppe så gott det går eftersom alla de gamla antagligen har stuckit. Jag vill inte låta som en sur satkärring men det är lite tröttande att höra det femtioelva ggr hur vi inkräktar här osv. Jaja, skulle bara säga det här. Vet inte om det är nån som håller med mig eler tycker jag är hel knäpp men jaja, strunt samma. Ha en bra dag alla ni wot fanatiker..

Aginor
(no login)

jodå, jag känner igen dig.

October 21 2001, 2:47 PM 

Jag var väll kanske inte med från början men jag mins när du kom perrin =)
Jag har nog själv aldrig gjort mer än 20 inlägg men ett tag läste jag nog allt som skrevs i detta forum.

weeper
(no login)

patetiskt

October 22 2001, 12:00 PM 

Du låter som en patetisk människa. Jag tycker verkligen synd om dig nu när alla dina vänner har försvunnit.

ex-tamrin
(no login)

*stöna*

October 23 2001, 9:14 AM 

snälla perrin. *vägrar använda det där nya jobbiga namnet*

du och dina likar var ju ett av skälen till att alla drog.

*KAPAFF-slag*

Taelen
(no login)

mes

October 23 2001, 11:57 AM 

mes

Thomas - The ancient
(no login)

Jag kommer ihåg ALLT!

October 23 2001, 6:57 PM 

Hej på er alla.
Tänkte bara ta mig en titt på hur det går för er..
För er som inte vet vem jag är var jag här före de ledande snubbarna stack, Snurvel, Rhuarc och Jag då förstås

Ville bara säga hej..

ex-tamrin
(no login)

thomas - comdren?.. *hoppa på* :) -nt-

October 23 2001, 6:58 PM 

Elandrian
(no login)

Perrin

October 24 2001, 6:48 PM 

Perrin the Wolfman är den största barnungen vi haft här och en av anledningarna till att de flesta av oss andra stack, så...käften

Thomas - Comdren
(no login)

Jajamen! :) (nt)

October 24 2001, 7:14 PM 

ingen text för fan

Moghedien
(no login)

Jorå, kommer ihåg gör man..

October 26 2001, 3:35 AM 

Men vart e Mierin???? Nån som vet vart hon e? =)

/Moghedien

Julle
(no login)

hon ja..

October 28 2001, 3:09 PM 

hon försvann för läääääänge sen..hennes internet försvann

sen kom det en ny mierin som alla trodde var samma men hon vara bara en falsking

Ex-leffe
(no login)

Perrin, du kommer aldrig att accepteras här...

October 28 2001, 6:08 PM 

sådeså... så sluta kalla dig halvstammis...

fy!

*viftar förmanande med fingret*

Ayna
(no login)

*känner sig lite halvt ovälkommen*

November 7 2001, 10:53 AM 

Hepps, jag vet att jag är ung, dum och inkräktar på formet. humma Men så hemskt är det väl inte? *tänker hårt* Jag menar, alla dör ju någongång och tja... vi får väl hedra deras minnen.

/Aynan som ingen borde ha en aning om vem det är...

Julle
(no login)

nejdå

November 7 2001, 6:13 PM 

du är välkommen..perrin the wolfman är ett pucko som till stor del bidrog till att vi "gamlingar" stack..sen så fanns det inget mer att prata om eftersom vi redan diskuterat allt..om nästa bok kommer med mer frågor så kommer det kanske bli bra igen

tamrinsaken
(no login)

vadå "vi", julle... *flinar* du har ju aldrig stuckit :P -nt-

November 7 2001, 8:51 PM 

Julle
(no login)

ssssschhh!...de e en hemlis..nt

November 9 2001, 4:22 PM 

Moridin
(no login)

Så! ännu en dåre som har kommit tillbaka!

November 11 2001, 10:13 PM 

HAHAHAHAHAHAHA!

Ni kommer alla att dö...

...så småningom

/Nae'blis har talat

Anonymus
(no login)

Så var det på den gammla godatiden.

November 13 2001, 12:49 PM 

HÖRNI!!
Jag förstår Perrin........! Det som hände med forumet var att det var ett 20 tal mycket aktiva människor som skrev i forumet och disskuterade, men sedan så blev det så att folk kände att allt var uttömt, det fanns inget mer kvar att disskutera. Så de sa att de skulle ta sig en liten paus. Den pausen har blivit väldigt lång och även fast det har kommit en ny bok så har de inte kommit tillbaka. Allt ni disskuterar nu som inte rör den senaste boken har blivit ältat 100 gånger om. Han menade inte att ni skulle sluta snacka men det fanns något i forumet - en stämming som inte finns längre.

ha det så kul när ni hugger ned på detta lilla meddelande.

(no login)

är det inte julle?

November 13 2001, 10:09 PM 

brukar du inte vara och tjoa på fantasyforumet?

Julle
(no login)

joo...men de e en hemlis juh!..(nt)

November 15 2001, 4:42 PM 

old tamrin
(no login)

tycker verkligen inte att ni inkräktar.. det är ju bara bra att NÅGRA använder forumet? -nt-

November 15 2001, 9:50 PM 

(no login)

HAH AVSLÖJAD!

November 18 2001, 2:13 AM 

*ska skrika ut de till hela världen osv*
:P
*flinar åt jullebulle o pussar påe han*

//Yenie som du förhoppningsvis vet vem de är vid de här laget o som vet mer än väl vem Ayna är

(no login)

GAH!!!

November 18 2001, 2:14 AM 

Din buse, har du gömt dig för mig va? *surar påe*

*pussar vilt påe o saknar massor juh*

Julle
(no login)

Schyyy!

November 26 2001, 10:08 PM 

inte säga någe!

Ayna§
(no login)

Tack :)

December 3 2001, 9:23 PM 

flinar Okej, nåja. Jag är så stressad att jag aldrig hamnar här. sucka Men men, tack för svaret.
/aynan-heeelt okänd ;p

Aelindil (ex perrin the blablabla)
(no login)

*snyft* äntligen nån som fattar.. *rörd* NT

December 5 2001, 5:28 PM 

INGEN TEXT TYP

Nynaeve
(no login)

Moridin är en rolig snubbe, synd att han valde fel sida...

May 30 2002, 10:10 PM 

... Jag minns när han påstod att Mat hade valt fel sida, ni vet, på sida fyra 'Matrim?' stog det som rubrik och jag som då kallade mig vid mitt riktiga namn skrev ner hela hans oanständiga sång, det var evigheter sedan och jag hade glömt det, sen tappade jag bort det här forumet så att säga, jag hade hittat det på 'search' och kunde inte för mitt liv hitta det igen, men för några veckor sen hittade jag det i alla fall, ni vet, jag kan inte för mitt liv hitta det, men för tråkslag går det alldeles utmärkt. jag kallar mig lite olika saker, ibland bara 'Nynaeve' ibland, 'Nynaeve (anna = SoDå fan) och förr var det 'Anna = Sagan om drakens återkomst fan' eller nått i den stilen, om det är någon som känner igen mig...
jag skulle ändå klassa mig som ny, men inte ens Perrin the Wolfman kan skrämma iväg mig. vet ni, jag tycker att Aelindil eller vad han heter drar Perrin Guldögas namn i smutsen! han borde skrämmas iväg härifrån tycker jag! och om ni tycker att jag tar mig lite för mycket ton för att vara 'nying' så får ni säga till, lite av mitt mod kommer nog ifrån att flera andra klagat både länge och väl på honom, och jag skulle gärna vilja stifta närmare bekantskap med Ayna och 'vad-hon-nu-hette-hon-som-kände-igen-Ayna'.
Hej svejs!
Nynaeve har talat...

...om för Moridin att han valt fel sida men att hon kan tänka sig att lyssna på honom ändå.

Nynaeve
(no login)

Moridin är en rolig snubbe, synd att han valde fel sida...

May 30 2002, 10:12 PM 

... Jag minns när han påstod att Mat hade valt fel sida, ni vet, på sida fyra 'Matrim?' stog det som rubrik och jag som då kallade mig vid mitt riktiga namn skrev ner hela hans oanständiga sång, det var evigheter sedan och jag hade glömt det, sen tappade jag bort det här forumet så att säga, jag hade hittat det på 'search' och kunde inte för mitt liv hitta det igen, men för några veckor sen hittade jag det i alla fall, ni vet, jag kan inte för mitt liv hitta det, men för tråkslag går det alldeles utmärkt. jag kallar mig lite olika saker, ibland bara 'Nynaeve' ibland, 'Nynaeve (anna = SoDå fan) och förr var det 'Anna = Sagan om drakens återkomst fan' eller nått i den stilen, om det är någon som känner igen mig...
jag skulle ändå klassa mig som ny, men inte ens Perrin the Wolfman kan skrämma iväg mig. vet ni, jag tycker att Aelindil eller vad han heter drar Perrin Guldögas namn i smutsen! han borde skrämmas iväg härifrån tycker jag! och om ni tycker att jag tar mig lite för mycket ton för att vara 'nying' så får ni säga till, lite av mitt mod kommer nog ifrån att flera andra klagat både länge och väl på honom, och jag skulle gärna vilja stifta närmare bekantskap med Ayna och 'vad-hon-nu-hette-hon-som-kände-igen-Ayna'.
Hej svejs!
Nynaeve har talat...

...om för Moridin att han valt fel sida men att hon kan tänka sig att lyssna på honom ändå.

Nynaeve
(no login)

Jo, men även om vissa minns det som blivigt ältat 100-tals gånger...

May 30 2002, 10:21 PM 

...så minns inte vi nyingar det. vi skulle också vilja diskutera det här, vi kanske stöter på någonting ni har missat. och visst, Aelindil får gärna vara besviken över att de gamla goa gubbarna och gummorna stack, men måste han få det att låta som om det var *vårat* fel? Jag känner som Ayna, en liten aning ovälkommen, men så finns det ju gamla goingar som faktiskt tycker om lite färsk mjölk istället för den sura grädden, om ni förstår vad jag menar. grädden var mer när den var färsk, nu är den färska mjölken mer än sur grädde.

(PERSONLIG FÖRFRÅGAN TILL PERRIN)

du Aelindil, har du någonsin tänkt på att Moiraine är släkt med Rand? svara ärligt nu, det här är en sak jag har kommigt på, och jag är en besviken nying.

Nynaeve
(no login)

'hon-vad-hon-nu-hette-hon-som-kände igen-Ayna' hone hette Yenie. [nt]

May 31 2002, 10:43 PM 

Current Topic - BAra massa nya ungar?  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement