japp nu var jag tillbaka har vart lite tyst men nu är jag här
Men men det här är faktiskt ganska intressant:
I tredje kapitlet i tears klippa lyckas Mat och Thom ryma från tar vaoln en båt men när och tom hoppar på båten (för att den redan startat) så tarppar han sin stav han fick i väktar gården och dem hamnar i floden då och försvinner.
men sen när han och dom ligger och sover så kommer (sjöpiraterna) men då har han helt plötsligt staven igen. Nu kanske ni undrar varför jag hackat upp mig på en stav jävel men det är så här att den staven räddar ju livet på Mat och thom för när piraterna kommer in med sina knivar så slår mat dom (tre) på struphuvudet och dom dör. men det finns att tilläga till alla dom som tänker skriva att han fick den på båten eller den stod i hytten svaret på det är nej det gjorde det inte!!!
//Rion
ja jag vet redan nu att det vart en del stav fel men jag har bara 10 min tills skolan börjar och jag har ganska bråtom
(no login)
Minns
April 19 2002, 9:29 AM
Ja, jag kommer ihåg det där med staven också. Jag minns att jag tyckte det var konstigt för när RJ först speciellt skriver att han tappar staven väntar man sig ju inte att han (RJ) ska glömma bort det redan ett par kapitel (eller vad det nu kan vara) senare. Var inte den där staven lite speciell eller var det bara en vanlig "pinne"? I så fall kan man väl tänka sig att han gjorde sig en ny men jag tycker ändå att RJ borde skrivit om en sådan sak.
Mic (no login)
var det inte så...
April 19 2002, 12:23 PM
att dom hade en stav var?? har inte böckerna här så jag kan inte kolla, men jag är nästan säker på att det är thom som tappar sin stav men att mat får över sin, minns nånting om att mat senare kommenterar att staven ligger utom räckhåll när vakterna kommer fram
Rion (no login)
nepp
April 19 2002, 1:31 PM
läste kapitlet(3) i går och där stod det att det var mat som tappa staven + att staven var speciell för han tog den ju från väktar gården efter att han hade besegrat Galad ocg Gwayne(vet inte hur han stavas). så det var ju en bra stav inte en vanlig och enligt rc var det en lika dan som den från väktar gården.
Och thom hade ingen stav
//Rion
seraime (no login)
*vinkar lite förstrött till sin väktare* [nt om man inte är rion]
April 19 2002, 7:48 PM
tro inte att jag har glömt bort dig, kära vän..
bara en massa trist som har hänt på senaste tid.. men det kan vi ta en annan gång..
och för er som undrar, detta har i allra högsta grad att göra med wot... typ...
Rion (no login)
Du får förklara lite......
April 19 2002, 9:45 PM
Vem är du käbber jag dig?
Mic (no login)
ok(nt)
April 20 2002, 2:41 AM
neon genesis evangelion är asbra, men det har inget med saken att göra så det är därför jag satte (nt) i titeln
seraime (no login)
trodde...
April 20 2002, 7:09 PM
att du var min väktare..
men du kanske är någon annan..
i sådana fall var det inget..
Anonymous (no login)
hoho.. håller du inte reda på dina väktare? ;-) (nt)
April 21 2002, 12:49 PM
hihi
seraime (no login)
men..
April 21 2002, 7:58 PM
han heter ju rion, så jag antog att det var han... eftersom det nog inte mågna andra som också kallar sig det..
nåväl
(no login)
Kanske...
April 21 2002, 10:11 PM
Läste också kapitlet.
Någon säger "Jag tappade staven."
MEN jag tror det är Thom som säger det.
I kapitlet innan kan man sluta sig till att båda har varsin stav.
just när de ska hoppa kastar ju Mat sin stav, och det är den som han sedan ser utom räckhåll på däcker.
Det här är vad jag tror...
Mic (no login)
Då hade ja rätt iaf, tackar :) (nt)
April 22 2002, 1:33 PM
så det så
adam (no login)
stav fel
April 23 2002, 9:52 PM
lärej sätta ihop ord, och skyll inte på att du har brottom, du kan inte stava ändå verkare som
(det heter STAVFEL, inte stav fel)
Sang-drax (no login)
Jojo där ser man
April 24 2002, 3:18 PM
>>lärej sätta ihop ord, och skyll inte på att du har
>>brottom, du kan inte stava ändå verkare som
>>(det heter STAVFEL, inte stav fel)
Jag vet inte om du bara spelar dum eller hur det är fatt, men jag rättar dig ändå.
* Stor bokstav
* Mellanrum mellan ord
* Lär dig stava till "dig"
* Lär dig stava till "bråttom"
* Mellanrum mellan ord
* Lär dig stava till "det"
* Lär dig använda punkt
* Lär dig bygga meningar
* Lär dig använda semikolon om du nu ska göra meningarna konstiga
* Använd forumets finesser
Jag hoppas ni inte tar mig på alltför stort allvar.
Sang-drax (no login)
Jo, det skulle jag tro [nt]
April 24 2002, 3:22 PM
Om man känner n antal tal i en talföljd, kan följdens formel skrivas som ett polynom med graden n-1.
Fungerar alltid!
Aelindil (no login)
hehe jag hoppas du har en
May 1 2002, 7:23 PM
fet ironiskylt gömd där i ditt lilla meddelande sang drax