Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

uppdatera sidhelvetet

April 21 2002 at 12:45 PM
Dirk  (no login)

-
sista boken på svenska heter inte vinters hjärta längre

Respond to this message   
AuthorReply
Paw
(no login)

stör det din världsuppfattning eller så? =) nä men seriöst.. uppdatera (nt)

April 21 2002, 10:39 PM 

asgasdgasdf

(no login)

Ingen uppdatering i sikte

April 22 2002, 9:42 AM 

Strille har uppenbarligen annat för sig än att pyssla med den här sidan. Men det snitsiga i kråksången är ju att sidan tack vare forumet lever sitt eget liv. Utan det här forumet vore sidan död, det finns andra sidor som för länge sen har kört om den här vad det gäller info. (Fast knappast på svenska vad jag vet). Strille kanske tycker att sidan är lite överspelad? Fast han fixar säkert till sakfelen vilket år som helst ska du se

Paw
(no login)

Finns strille kvar ens?

April 23 2002, 6:14 PM 

Jag har varit här rätt länge, dock med ett LÅNGT uppehåll tills för ett tag sedan... Förr var strille mer eller mindre aktiv i forumet men nu vet jag inte ens om han är kvar överhuvudtaget...

Aelindil
(no login)

så här e de alltid

April 23 2002, 10:15 PM 

strille är nästan aldrig inne.. ett tag efter den senaste engelska boken utkomst brukar det uppdateras..
de e inget o bry sig om...han gör den när d faller honom in o d brukar ta ett år eller så

Strille
(no login)

om uppdateringar

May 11 2002, 10:03 PM 

Jag har inte uppdaterat sidan på mycket länge, det är jag väl medveten om... Problemet är att jag har mycket annat för mig och den här sidan har inte så hög prioritet, dessutom finns det inte så mycket att uppdatera förutom vilken som var den senaste boken osv... Själva huvudpoängen med sidan är ju forumet och det lever ju vidare och det är ju det viktiga.

Som sagt, jag har inte glömt bort sidan totalt...

Current Topic - uppdatera sidhelvetet  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement