jag vet inte inte om jag var här när du var här, men jag tror det, och då skulle väl jag kunna vara en av dom
Aelindil ( Ex perrin the wolfman) (no login)
ifall du kommer ihåg mig...
May 18 2002, 6:02 PM
jag skrev här på din tid....blanda inte ihop mig med den där andra saken "perrinthewolfman" som skriver här nu..
han e nått nytt...
Thomas (no login)
Tja, jag finns ju kvar... lite grann...
May 18 2002, 7:16 PM
jag tittar in ibland... skriver även lite mess fast i annat namn.
(no login)
öhh, micke?
May 19 2002, 1:37 PM
den riktige micke-rhuarc eller nån av kopiorna? hmm det var första besöket här på... öhmm fler månader än jag har fingrar och tår...
Rhuarc (no login)
Jo men visst.
May 19 2002, 6:28 PM
Orginalet är alltid bäst...
Thomas (no login)
Precis :)
May 19 2002, 8:13 PM
Jag har inte direkt hållt nån koll men var det några fler än Jag själv, Rhuarc och Snurvel som drog härifrån?
(no login)
Vem bryr sig om gamla rävar?
May 21 2002, 3:11 PM
Intressantare är det att det faktiskt, trots att det var 1 1/2 år sedan förra boken, ändå finns gott liv i forumet. Själva sidan är det dock knappast så mycket med längre. Ni som var med från början såg väl en del av uppbyggnaden men nu är den rätt "färdig". Det den saknar får man leta efter på andra sidor.
"vem bryr sig?".. jävligt korkad fråga TYDLIGEN så brydde sig någon lr hur? annars skulle väll inlägget aldrig skrevits eller! ibland blir man bara så trött på sånna som du.
(no login)
Surkart
May 22 2002, 7:47 AM
Kanske var jag liiite fräck i min formulering men det är faktiskt ganska tråkigt att läsa om folk som vill vara häftiga bara för att de t ex var först. Det var inte tänkt som något påhopp, bara en antydan om att det finns intressantare sakar att läsa om än "kolla på mig, jag var här före dig". Nåja, att fråga efter gamal kompisar är naturligtvis ok så jag kanske inte skulle brytt mig. Länkarna var dock helt seriöst menat, om man inte varit här på länge har man troligen inte kollat efter WoT på nätet på länge heller och då skulle jag åtminstone uppskatta att få reda på de bästa ställena eftersom den här inte längre är det. Eller vill du inte avslöja var du hittar informationen du så stiligt visar att du har när du skriver här?
Hur som helst tycker jag ditt påhopp var värre än mitt.
nova (no login)
blir trött på folk som gnatar på varandra helt utan anledning... (nt)
May 22 2002, 6:44 PM
så onödigt för forumet... det finns en icq lista för alla som vill skicka ett personligt inlägg