Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Vem av de förlorade?

May 19 2002 at 8:44 PM
Nynaeve  (no login)

-
vem av de förlorade tycker ni är bäst? azzå inte snäll eller så, utan vem som lixom borde få vara kvar, svår att slå ihjäl...
personligen tycker jag att Moghedien borde få vara den, men inte så att Rand ska kunna slå ihjäl henne, utan så att Nynaeve (Jag *Flinar*) kan göra det.

Hej svejs

Respond to this message   
AuthorReply
Nynaeve
(no login)

eller kanske...

May 19 2002, 8:53 PM 

Eller kanske Lanfear. hon kan inte rimligen vara död om Moiraine lever... Och det måste hon ju göra!! hon är bara fast i den där... öh... Dörren! Rand hade problem med selane hi hi*

----Rand, Hurin och Loial ute i en värld där de kanske är fast, de stöter på Selane och vad gör Rand? just det, försöker flirta med henne!!!!!!!!-----

*Gapskrattar!*

----och naturligtvis gör Hurin och Loial exakt samma sak. fniss Loial!! det är inte klokt! tyvärr måste jag sluta skriva nu...

Hej svejs /Nynaeve

(no login)

Lanfeaer...(Eng?)

May 20 2002, 3:21 PM 

Lanfear är "återfödd/återskapad" som Cyandane!!!
(det vill säga jag och jag tycker INTE om att sitta i Moridins själsfälla)

Nynaeve
(no login)

vem?

May 20 2002, 4:31 PM 

vem var nu Cyandane igen, jag minns nmnet nånstans ifrån... tror jag, jag har bara kommit till 16 boken på svenska, alltså till tionde på eng. alltså, hon är Lanfear, men vilken roll spelar hon, när var hon med och så,

svara gärna

Era
(no login)

Nja..

May 20 2002, 8:32 PM 

Den 16e boken på svenska är den andra halvan av den 8e på engelska. Det har bara släppts 9 st på engelska ännu (den 10e kommer i november).

Vad det gäller Cyndane så är det nog bäst att inte säga något, vore tråkigt att avslöja saker i förväg som du inte har läst ännu. =)

Nynaeve
(no login)

Jag menade 8 och inte 10, men tänkte på tionde som ju snart skulle komma, så jag...

May 20 2002, 10:07 PM 

...blandade ihop dem.

Era
(no login)

Det händer även den bästa. =) [nt]

May 23 2002, 9:50 PM 

nt

Current Topic - Vem av de förlorade?  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement