Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Gissa vem!

July 15 2002 at 10:25 AM
  (Login Paddemannen)

-
Då va man till baka från två veckors semester i krotatien. Ni verkar ha varit lika jävliga utan mig.
(se jag tillför bara en liten del av chaoset)
Seriösa teorier har kommit upp. Mierin har skrivit ett mess. Och alla har saknat mig. hade tänkt köpa WoT på kroatiska men det kändes lite väl onödigt. Har även lyckats läsa om hela WoT serien för fjärde gången. Och tagit reda på hur en sån där Port rand gör när han färdas ser ut bakifrån, som en matt spegel visade det sig. Och till på köpet så tycker jag att nynaeve känns ännu störigare i böckerna. Men detta väger elayne upp som försökte sätta sig på mat i ebou dar. Då jag hela tiden hoppades på att elayne skulle få nått vasst i bröstet. Men så blev det inte. Jag inser naturligtvis hur mycket ni saknat mig dessa två veckor. Och hur glada ni nu e att se mig.
//Aelindil med Bonnabränna

Respond to this message   
AuthorReply

(no login)

Lembit?

July 16 2002, 9:54 PM 

är det lembit?

(Login Anna-2)

Hmmpf

July 20 2002, 9:32 PM 

lägger ilsket armarna i kors

Jag borde fattat att du inte skulle vara borta för evigt! trumpet
Bara skämtar, jag kom faktiskt inte ens ihåg dig. Det är visst helt tvärtom med dåliga saker än med bra. man vet inte hur bra man har det förräns det är över. Man vet inte att det dåliga är borta förräns det kommer tebaks.

Skönt att du är tillbaka Ael, det är rätt trist att bråka med Julle, ska du veta!

(Login Anna-2)

Var inte oroliga!

July 20 2002, 9:48 PM 

Jag ska inte starta ett bråk, jag lovar!

Ael, har du sett min nya hemsida? Med olika off-topic ställen där du kan bråka på mig hur mycket du vill. Och så finns där chat, strille tycks ha pajat sin.
Vet ni, det här är ett rätt trevligt sätt att bråka på faktiskt, vräka artighetsfraser över varandra... (Ael, jag är inte rätt-igenom-elak, tro inte det, för guds skull!)(när började jag tro på gud?) rycker på axlarna

Aelindil
(no login)

jodå den e okej.. störiga färger NT

July 28 2002, 3:48 PM 

Current Topic - Gissa vem!  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement