Sagan om Drakens Återkomst

--

<< Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  

Glimmers innebörd.

August 7 2002 at 5:24 PM
Jiarmai  (no login)

-
Många av WoT prologerna har bara snuddat på vad boken i sig innehåller. Tex i LoC fick vi veta Demandreds förhållningsorder samt att han skulle bli Nae'blis, fan heller att han blev och det sved nog. Min frågan är om CoT kommer bli en likadan där vi får se hur armeerna kommer närmare och närmare men att slutet blir kulmineringen av alltihopa. Jag tror det var nån som spekulerade att slutet av bok 10 skulle bli ungefär: "Trollockerna kommer!".
Min post är ett försök att bryta trenden bland tidigare off-topic poster. Sen börjar jag även bli lite otålig efter att ha läst prologen.
Hösten 2002 kommer bli en höst som passar Fantasy anhängare världen runt. Sagan om de Två Tornen OCH CoT, GÖTT!!

Respond to this message   
AuthorReply
Julle
(no login)

vanlig prolog liksom

August 7 2002, 5:26 PM 

tror den ville visa att saker o ting händer lite här o var

var för övrigt o beställde CoT idag. Killen i affären berättade att den kommer komma in samma dag och kanske tom tidigare än de som släpps i USA. Så SFbokhandeln i sthlm är en av de första i världen som kommer sälja CoT. Ballt tycker jag

Paw
(no login)

Går det att förbeställa från SFbok redan?

August 7 2002, 6:44 PM 

Och varför ser jag inte det stå på nätet nånstans?

Julle
(no login)

vem vet

August 7 2002, 7:29 PM 

jag var förbi affären o frågade om man kunde o de kunde man så jag gjorde det där..inte via nätet

Current Topic - Glimmers innebörd.  Respond to this message   
  << Previous Topic | Next Topic >><<< Return to Index  
Find more forums on FantasyCreate your own forum at Network54
 Copyright © 1999-2008 Network54. All rights reserved.   Terms of Use   Privacy Statement